Bölüm 112 Satın Almak

1.7K 165 3
                                    

Raiden açık arttırma binasında kısıtlayıcıyı çözmeye çalışıyordu. Bu kadar zorlanacağını tahmin etmemişti. Ama bir kısıtlayıcıyı çözmesi ne kadar zorsa gelişmesi için o kadar yardımı oluyordu. Binanın her yanını gezmiş ama bir şey bulamamıştı. Gerçekten tuhaftı. Tahmin ettiği gibi kısıtlayıcılar duvarların içindeydi. Bir duvarı kırarsa ancak bir tanesini bulabilirdi. Yine de o bir tanesini bulsa bile bir tahminle ikincisini de bulabilirdi.

Raiden içerideki bir odaya girmiş ve tam karşısındaki duvara yumruk atmış ve duvarı çatlatmıştı bu şekilde birkaç yumruk daha atmış ve duvarı parçalamaya başlamıştı ve kısıtlayıcı ortaya çıkmaya başlamıştı.
"Duvar gerçekten kalınmış. 3 karış kalınlığa sahip. Kısıtlayıcı duvarın uzunluğuna ve kalınlığına göre tam ortasında yer alıyor. Şimdi yarısı parçalanan duvarı tekrar onarmak gerek. Neyse ki duvarı parçalarken yapılışını çözdüm. Doğru ben duvarı yok etmedim ki sadece parçaladım yani yapılış malzemesine ihtiyacım yok." demiş ve sağ elini duvara koyduktan sonra yerdeki parçalara da enerjisini göndermiş
''Alan Ustalığı Kitabı bölüm 2 Onarım. Seviye 6 duvar." demiş ve yerdeki parçalar eskisi gibi duvardaki yerini almaya başlamıştı.
"Duvar eskisinden daha sağlam oldu. Bu duvarı tüm gücünü kullansa bile ancak imparator 10 olan biri çatlatabilir ve ancak gezegen aleminde olan biri bu duvarı kolayca parçalayabilir. Ama diğer duvarlar için aynı şeyi söyleyemem. Sanırım onları da geliştirmem gerekecek." demişti.

Bir yandaki odaya geçmiş aynı işlemi orada da yapmıştı ve kısıtlayıcı orada da aynı yerdeydi. Bir üst kata çıkmış ve bir odaya girmiş ve kısıtlayıcının orda da aynı yerde olduğunu görmüştü.
"Kısıtlayıcılar her duvarın içindeyse. Her kısıtlayıcı tek bir noktaya bakıyor olması lazım. Aynı şekilde kısıtlayıcılar tavanda ve yerde de varsa. Merkezin binanın tam ortasında olması lazım. Binanın her alanından görülebilen tek eşya. Zincirle sarkıtılmış Avize? Gerçekten mi?" demiş ve gidip avizeye dokunmuştu ama avize hiç kıpırdamamıştı.
"Zincir taneleri kaynatılıp sopa kadar sağlam hale getirilmiş. Bu da tahminlerimi doğruluyor. O zaman bu avizeye kanımı damlatırsam kısıtlayıcı üzerinde tam kontrole sahip olacağım. Bu şekilde istediğim kişiyi kısıtlayıcıdan uzak tutabilirim." demiş ve yine parmağını kopartıp akan kanı avizeye damlatmış, hemen ardından da Bütün kısıtlayıcıların nerede olduğunu görebiliyor olmuştu.
"Şimdi bir de kısıtlayıcının yapay zekasına emir vermek gerek. Emir 1 Depolama eşyaları, yöneticilerin eşyaları ve bina sahibinin eşyaları hariç bütün eşyalar ölümlü eşyalar kadar güçsüz olacak. Emir 2 Yöneticiler ve Bina sahibi hariç saldırıya geçen herkes bayılacak kadar güçsüz olacak. Emir 3 yöneticiler ve bina sahibi hariç duvarlara dokunan ve binadan içeri giren herkes ölümlü kadar güçsüz olacak. Emir 4 Duran eşyanın özelliklerine bakabilmek için 10 saniyeliğine o eşya için kısıtlayıcıyı devre dışı bırak. Emir 5 Yöneticinin ve Bina sahibinin -satılacak eşya- diyerek özelliklerine baktığı eşyaların odalardaki tabletlerde görünmesine izin ver. Emir 6 Ben yaşadığım sürece sana emir verebilecek tek kişi Ben olacağım. Emir 7 Ben bu binanın sahibiyim." demiş ve Han, Hani, Alvin ve Jay'i çağırmıştı.

Jay, Han ve Hani içeri girdiğinde ölümlüden farkları yoktu, aynı şey Alvin içinde geçerliydi çünkü kaplan şeklinde olan Alvin şu anda mantikor şeklindeydi.

Han ve Hani şok olmuştu aynı anda
"Sen Alvin misin?"

Alvin gülümsemiş
"Evet ben Alvin'im. Raiden size güvenmeseydi beni buraya çağırmazdı. Sonuçta ben imparator aleminde bir mantikorum."

Han ve Hani ne diyeceğini bilmiyordu. Yanlarında ölüm hayvanı mantikor vardı, ne söyleyebilirlerdi ki?

Raiden
"Siz ikinize gerçekten güveniyorum. Umarım benim bu sırrımı saklar kimseye söylemezsiniz."

Han ve Hani aynı anda
"Bize Güvenebilirsiniz efendim."

Raiden
"Kısıtlayıcıyı çözmek biraz vaktimi aldı. Bu binayı satın almamış olsaydım bu kısıtlayıcıyı çözmek gerçekten imkansız olacaktı. Neyse fazla detaya girmeye gerek yok, sonuç itibariyle kısıtlayıcıyı çözdüm. Şimdi yapmanız gereken tek şey kanınızı avizeye damlatmak ve sizi yönetici olarak atamak kaldı."

Han
"Efendi Raiden, ne diyeceğimi gerçekten bilmiyorum. Ayrıca size bu konuda yardımcı olamadığım için üzgünüm. Önceki efendimiz kanımızı alarak bizi yönetici yaptı yani merkezi hiç görmedik, yönetici olsak bile kısıtlayıcı üzerinde bir kontrole sahip değildik. Bu sebeple kısıtlayıcının ve merkezinin yerini hiç bilmiyorduk."

Raiden
"Önemli değil. Bu konuda özür dilemesi gereken sen değilsin. Eğer alan ustalığım olmasa sadece bu binayı aldığımla kalacaktım. Alvin ben emir verdikten sonra kanını damlatırsın." demiş Alvin de onaylamıştı.

Raiden
"Emir yönetici ata." demiş Alvin de kanını avizeye damlattığı anda form değiştirmeyi deneyerek bunu test etmiş ve yılan, akrep, yarasa, kaplan ve tekrar mantikor şekline girmiş en son olarak Kaplan formunda karar kılmıştı.

Sırayla Jay, Han ve Hani yönetici olarak atanmıştı.

Raiden
"Jay sana söylediğim 400Bin Kereste ve 800Bin taşı aldın mı? Ya da bulabildin mi?"

Jay bu sorunun sorulması üzerine içini biraz korku kaplamıştı
"Genç efendi Raiden istediğiniz malzemelerde hala eksiklikler var. 100 bin keresteyi ancak alabildim."

Raiden
"Anladım sonuçta istediğim miktar az değil. Bütün malzemeleri aldığında bana haber vermeyi unutma. O zaman gelene kadar geceleri, köylüler burada kalırlar. Sonuçta 2 bin oda var. Arıca kısıtlayıcı için kullanılan küreler gerçekten kaliteli malzemelerden yapılmış duvarın içinde olsalar bile buz gibilerdi. Yani yıllarca açık kalabilirler. Bu gün yeterince yorulduk, herkes dinlenmeye geçebilir. Ayrıca Jay köylüleri buraya getirme ve köye geri götürme işi sana düşüyor."

Jay, Han ve Hani hep bir ağızdan
"Emredersiniz efendi Raiden." demişler Han ve Hani dinlenmek için odalardan ikisine girmişlerdi. Jay de Kuro Köyüne portal açmış ve 199 köylüyü Açık arttırma binasına getirmişti. Portaldan geçen herkesin gücü düşmüş ve akıllarında soru işaretleri vardı. Neden buraya gelmişlerdi?

Jay
"Merak etmeyin kötü bir durum yok. Genç efendi Raiden bu binayı satın aldı. Geçici süreliğine sadece geceleri burada kalacağız. Gündüz köye geri döneceksiniz. Fazla soru sormayın Boş olan herhangi bir odaya geçin. Dolu olan odaların oda numarası parlıyor. Yani oda 1 ve 2 dolu. 3 de bana ait kalan odalardan istediğinizi seçin."

RaidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin