Raiden'in çocuğa bakıyor olması oradaki 199 kişiyi ilkin korkutmuş sonra tedirgin etmişti. Çocuk ilk başta ağlayacakken sonralarda tepkisiz bir şekilde duruyordu. Neredeyse 2 dakikadır kimse yerinden kıpırdamamıştı.
Yaşlı Köy Lideri diğer adıyla Yüce Efendi
"Buraya hiçbir yerden giriş yokken o buraya nasıl girdi. Ayrıca neden buraya doğru bir delik açtıktan sonra o burada belirdi." demiş ve çocuktan gözünü bir an bile ayırmayan Raiden'e saldırıya geçti olduğu yerden kaybolmuş ve Raiden'in sağ tarafında ortaya çıkmıştı ve yumruk neredeyse Raiden'e vurmak üzereydi.Raiden'in gözleri sağa doğru hareket etmiş ve kırmızı gözü gören Yaşlı adam kıpırdayamamıştı. Hemen kendine gelmiş ve Raiden'in sol yanında belirmişti. Raiden oraya da bakmıştı. 2 süpriz saldırısı da etkisiz hale getirilmişti.
"Sen de kimsin beyaz saçlı genç efendi?" yaşlı adam onu yenemeyeceğini anladığı için saygılı yaklaşmaya karar verdi.
Raiden hala çocuğa bakıyorken
"Bu köy gerçekten de yok olan Kaage Krallığından geriye kalan bir yer mi?"Çocuk korkuyla da olsa
"Evet efendim demişti."Raiden
"Peki kimin yaptığını biliyor musun?"Oradaki 40'lı yaşlarda bir adam
"Efendim çocuk o sorunun cevabını bilmiyor. Ama o zamanı gören kişilerden sadece birkaç kişi kaldı ve az önce sana saldıran yaşlı adam da onlardan biri. 18 yıl önceydi gerçekten korkunçtu ben sokakta yürüyor ve iş arıyordum. Birden bir ses yükseldi bu son Kaage kralının sesiydi. Bir hafta daha sabredemedin mi seni aptal diyerek bağırmıştı. Biz bu sözün sonunda anlamıştık Kralımızın o gün resmi olarak kraliçe konumuna getirdiği Alya ihanet etmişti. Biz de Alya'nın kralı öldürmesinden korkarak bize de kötü davranacağını düşündük ve hemen o dakikada ailemle beraber herşeyi arkamızda bırakıp kaçtık. Biz kaçtıktan birkaç dakika sonra Koca Krallığın enkaz haline geldiğini gördük. Eğer kralımız yaşasaydı bize ne derdi bilmiyorum, iyi ki kaçtınız mı? derdi. Yoksa neden kaçtınız mı derdi? Tam 18 yıldır bunu düşünüyorum."Raiden her ne kadar dışarıya sakin gibi görünse de sağ göz renginden hiç de sakin olmadığı anlaşılıyordu. Çünkü eğer sakin olsaydı Lord gücünü kapatırdı, çünkü baktığı kim varsa istemese de korkuyordu.
Raiden
"Merak etme, eğer kralın yaşıyor olsaydı. İyi ki kaçmışsın derdi. Peki anlattıklarının devamı var mı?"Adam hiç bilmediği bir sebepten dolayı kendini iyi hissetmişti.
"Evet var. Çok değil biz kaçtıktan 1 saat sonra Kızıl Kralının, Mavi Anka Kralının, Mavi Kaplan Kralılın ve Sarı Cam Kralının ortak kararla kralı öldüğü için zayıf düşen Kaage Krallığına birlikte saldırdılar. Savaşa hiçbir asker, aile üyeleri dahil olmamış. En güçlü Krallık Kızıl Krallık olmuştu. Ama ne yazık ki 1 yıl sonra komşu krallıklara savaş açmaya başladı amacı bütün dünyayı tek bayrak altında toplamaktı. Halkı savaşmaya zorladı, eli silah tutan herkesi savaşa gönderdi."Raiden bunu duyduğu anda hava akımı birden değişmiş ve Raiden'in etrafında dönmeye başlamıştı.
"Kızıl Kral şu andaki Kızıl Kral mı?"Adam anlatmaya devam etmeye başladı.
"Halk savaş bahanesiyle Komşu Krallıklara sığındı sonuçta çoğu savaşmayı bilmiyordu. Resmen ölüme gidiyorlardı. Komşu Krallıklar Kızıl Kralın halkı savaşa gönderdiğini tüm dünyaya yaydı. Ancak o zaman anlaşıldı ki buna benzer şeyi yapan sadece Kızıl Krallık değilmiş, Mavi Anka Krallığı halkının daha çok çalışması için halkına zulmetmeye başlamış, Mavi Kaplan Krallığı da halkından %80 oranında vergi toplamaya başlamış, Sarı Cam Krallığı da sadece soylu kesimi önemsemiş ve Krallık gelirinin %50si kendilerinde, %49u soylu ailelere, %1i de sıradan halka dağıtılıyordu."Raiden her anlatılan şeyden sonra öfkesi ve öldürme arzusu gittikçe artıyordu. Oradaki 200 kişinin içindeki şey korku değildi, Beyaz saçlı gence bakıp ne kadar öfkelendiğini görseler de, hatta öfkesinden ayaklarının oradaki havanın ağır bir şekilde döndüğünü de görseler, kızıl gözünün her baktığına korku vermesi gerekirken, oradaki 200 kişi mutluydu, çünkü beyaz saçlı gencin öfkesi halka yapılan zulmeydi.
Adam
"Bu şekilde 1 yıl daha geçti, bu 4 krallığın halkı komşu krallıklara geçici olarak girmeyi başarmıştı. Bu halk Komşu Krallıklarda geliri iyi, onlara bakabilecek ve besleyebilecek ailelere dağıtılmaya başlandı ve sürekli savaşa gitmekten, çok çalışmaktan, az gelir elde etmekten bitkin hale düşen halk 1 ay sonra kendini toparlamaya ve hatta çalışacak durumda olan erkekler veya kadınlar işe girmeye başlamıştı, kimi terzilikte, kimi demircilikte.Ancak o 1 ayın sonunda halk tam düzenlediği anda 4 kralın ölüm haberi geldi, yaklaşık kaage krallığının yok oluşundan 1yıl 1ay sonra 4 Krallığın Kralı ölmüştü ve şifacıların söylediklerine göre 4 kral da 1 gecede öldürülmüştü. Her krallık birbirine binlerce kilometre uzaklıktayken hepsinin 1 gecede öldürülmüş olması ya bunu binlerce kilometreyi rahat gidebilen 1 kişi yada koordineli çalışan bir grup yaptı. Bunu yapanlar hala ortaya çıkmasa da. Kızıl Kral öldüğü saatlerde orada bulunan şu andaki Kızıl Anka Kralı Darren'di. Krallığın adını değiştirmedi. Diğer 3 krallığa da yeni Krallar seçildi. Daha sonra halk kendi, krallıklarına, kendi işlerinin başına geçtiler."
Raiden birden sakinleşmişti. Ayrıca merak ediyordu 4 kralı 1 gecede öldüren kimdi veya kimlerdi. Biri Darren'di tek bilinen isim oydu ama gördüğü kadarıyla 1 gecede binlerce kilometre hıza sahip değildi. Sonuçta Anka ailesinden gelen herkesin ana elementi ateşti.
Raiden yaşlı adama bakmış
"Adını öğrenebilir miyim? Boşluk elementi kullanıcısı."Yaşlı adam birden donakalmıltı, sonuçta her ne kadar ışınlansa da çoğu kişi onu yıldırım elementiyle karıştırabiliyordu ki haklılardı da ikisi de 1 saniye içerisinde her yere gidebiliyordu tabi dışarıdan bakan biri için böyleydi ama gerçek ışınlanan biri gerçeten de 1 saniyede varmak istediği yere varıyordu ama yıldırım elementi varmak istediği yere koşarak veya yürüyerek gidiyordu.
Yaşlı adam
"Bu sonuca nasıl vardın, genç efendi yıldırım elementi kullanıyor olamaz mıyım?" demiş ve sağ elinde mavi yıldırım toplamıştı.Raiden
"Hayır yıldırım kullanıyor olamazsın. Eğer yıldırım elementi kullanarak yanıma gelmiş olsaydın seni duyar ve seni görürdüm. Sonuçta bende yıldırım elementi kullanıcısıyım. Açıkça yanıma ışınlanarak geldin. Aynı şekilde buraya hiçbir giriş yolu yok, tabi boşluk elementini kullarak 199 kişiyi buraya taşımadıysan."Oradaki 200 kişi gerçekten şaşırmıştı.
Yaşlı adam
"Şimdi sen beni götürmeye mi geldin?"Raiden şaşırmıştı
"Götürmek mi? Seni neden başka birinin ellerine vereyim ki? Ben bu köyün yeni sahibiyim. Kızıl Kral Darren'in bir baronu olduğum için bana bu köyü verdi. Ayrıca köy toprakları her ne kadar bana ait olsa da, evinize, malınıza, paranıza dokunmayacağım. Aylık geliriniz var değil mi?"Yaşlı adam
"Evet evet öncelikle adım Jay. Aylık gelirimiz olmaz mı? Elbette var. Erkeklerimizden 5i, demircilikle uğraşır, 5i hap yapımıyla uğraşır, 5 erkek ve 5 kadın hayvan kürklerini kesip ip yapmak için uğraşır, kalan 35 erkekten 10u avcılıkla diğer 25i de köyü korumakla görevli. Kadınlarımızdan 30u tarım işleriyle uğraşır sebze, buğday eker biçerler, meyve ağaçlarına bakarlar ve hayvansal gıdalarla uğraşırlar, 10 kadın terzilikle uğraşır, kalan 10 kadın da 20 çocuktan sorumlu eğitimleri, istekleri gibi şeyler. Ben de köyü yönetiyordum."Raiden
"Öncelikle tanıştığımıza memnun oldum köy yöneticisi Jay. Köyü yönetmeye devam edeceksin dediğim gibi size fazla karışmayacağım ve size hap ve demircilik konusunda bazı şeyler öğretebilirim. Ama öncelikle demir dövmede ve hap yapımında nasıl olduğunuzu bilmem gerekir. Benim adımsa Raiden hepinizle tanıştığıma memnun oldum."Bütün herkes sessizleşmişti, kimseden çıt çıkmıyordu.
Çocuk
"Anne onunla aynı isme sahip."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Raiden
FantasyBir imparator'un ihanete uğraması. Bir efsanenin bitişi. Şimdi o efsanenin başka bir dünyada tekrar doğuşuna yükselişine, bu efsanenin tarihe altın harflerle yazılmasına şahitlik edeceksin. "Ya karanlığa giden yolda git yada aydınlığa doğru giden...