Raiden handa tezgahın arkasında duran kişiyi anında tanımıştı hem nasıl tanımasın, o kişi en yakın korumasıydı önceden ve ona karanlık Lord ünvanını bizzat kendisi vermişti, normalde karanlık İmparator bu ünvanı veriyordu bilinen buydu, ama kadim kral ünvanını alanlar da bu ünvanı verebiliyordu ve 4 kişiyi koruması olarak seçmiş ama ne yazık ki sadece 3 kişiye Karanlık Lord ünvanını bahşedebilmişti çünkü diğer koruması ölmüştü ve tam olarak adına dikkat etmemişti. O zamanlar farklı bir düşünce yapısındaydı ve bu olaydan sonra biraz da olsa kendi korumalarına güvenmeye hatta tam olarak ailesi gibi görmeye başlamıştı. Bu sebeple o 3 kişiyi nasıl unutabilirdi ki. Lakin kalp bağları kopmuştu ve belki de şu anda karşısında duran küçük koruması kendisini unutmuştur.
Raiden içinden
"Ah doğru ya şu anda ben ondan küçüğüm ben 17 yaşındayken o 37 yaşında. Küçük Lord Jigme dediğim kişiye abi, amca demek ne kader ama. Ruhsal yaş açısından 2bin küsür olsam da. Gerçek hayatta bunun pek bir önemi yok. Eski tekniklerimi de alamıyorum. Çünkü yeni bir hayat olarak Gin ailesinde başlamaya karar verdim sadece ruh yaşım ve bilgilerim duruyor ama o bilgiler de şu sistemde pek bir işe yaramıyor, aslında bu daha iyi oldu, en azından Karanlık İmparator tarafından seçilen korumam, benim tarafımdan seçilen Lord bu zamana kadar ne kadar güçlenmiş görmüş olurum ondan nasıl eğitim alabilirim ki? Ama önce Usta Albertoya söz verdim ondan kılıç kullanmayı öğrenecektim."Raiden yavaşça merdivenlerden inmeye başlamıştı.
Usta Alberto
"Uyanmışsın öğrencim Raiden. 1 haftadır uyuyorsun. Gerçi hala diğerleri uyuyor. Sen nasıl oldun daha iyi misin? Elementini ve yeteneğini kaybetmiştin. Bu sebeple seni fiziksel eğitime sokacağım daha sonra sana yavaşça kılıç eğitimlerini vereceğim tabi önce temelden kılıç tutmakla bıçak tutmak hemen hemen aynıdır bu yüzden bıçak tutmayı öğreneceksin zamanla da kullanmayı öğrenirsin."Raiden yeni uyanmış olsa da acaba uyumaya devam mı etseydi? Birden bire eğitime başlamıştı Usta Alberto. Elementi kaybetmediğini daha üst bir element aldığı için kendisinden düşük olan elementleri kabul etmemesinden ötürü onları yok ettiğini bilseydi acaba Usta Alberto nasıl bir tepki verirdi. Tabi şu anda en baştan başlıyordu ne yazık ki hızı saniyede 20metreydi. Genel olarak aynıydı diğer seviyelerle Yıldırım konusunda ama farklı hissediyordu daha güçlü gibi.
Usta Alberto
"Yaşlı bunak buralarda eğitim amaçlı bir alan var mıdır?"Usta Jigme
"Hmm olması lazım ama bu alanlar hep okullar tarafından tutulmuş durumdalar. Normalde halka açıktı ama kimse kullanmadığı için okullar kendi aralarında o alanı bölüştüler ve her okul arasında bir duvar var. Bu duvarlar sadece okullar arası turnuvalarda kayboluyor. 2 yada 3 ay sonra bu turnuvalar için kayıtlar başlayacak dışarıdan biri katılırken temsil edeceği herhangi bir okulu seçebilir tabi okulun da o kişiyi kabul etmesi gerekiyor eğer o okul onu kabul etmezse başka bir okulu seçebilir. Eğer dışarıdan geleni hiçbir okul kabul etmezse okullar kendi aralarında kapışır. Ama şu ana kadar en az 1 okul dışarıdan bir katılımcı almıştır eğer o turnuvada iyi bir performans gösterirse okula direk katılım hakkı doğuyor yada belli ödüller veriyorlar. Eğer turnuvada ilk 5e girebilirse doğrudan çekirdek öğrenci olarak alım ödülünü sunuyorlar yada ona eşdeğer bir ödül veriyorlar her okulun kendine has sürekli değişen ödülleri vardır mesela geçen seneki turnuvada 20inci olan dışarıdan gelen katılımcı oldu ona onun bir üst seviyesinde element çekirdeği verdiler. Düşün bu ödülü sadece 20inci oldu diye verdiler."Usta Alberto
"Hmm o zamana yetişebilir mi bilmiyorum ama en azından bıçak kullanmayı bilecektir. Tabi ağır kılıç veya balta kullanan birine bıçakla gitmek de biraz intahara kaçacaktır. Kazanmak istiyorsa hiçbir şekilde hata yapmaması yada bıçakla ağır kılıcın karşılaşmaması gerekir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Raiden
FantasyBir imparator'un ihanete uğraması. Bir efsanenin bitişi. Şimdi o efsanenin başka bir dünyada tekrar doğuşuna yükselişine, bu efsanenin tarihe altın harflerle yazılmasına şahitlik edeceksin. "Ya karanlığa giden yolda git yada aydınlığa doğru giden...