Raiden'in aklına ruh kılıcına zehir ekleme düşüncesi bayağı yatmıştı. Dışarıdan bakınca da gayet mantıklı görülüyordu. Bunu yapmak için depolama yüzüğünden küre şeklindeki dükkanını çıkardı. Zaten demircilikle ilgili pek çok şey bildiği için bu kılıç yada zırh geliştirmek de dahildi.
Ama kılıcı yükseltmek için aynı kılıçtan 1 yada daha fazla bulması yada daha kalitelisini bulması gerekiyordu. Şu anda geliştirecekti yani element yada yetenek eklemek gibi.
Bu yüzden geliştirme için kürede 1 kılıç ve 1000 damla zehir yazıyordu ama küre için 4 katı daha fazla istediğinden 1 kılıç 4000 damla zehir gerekiyordu. 4000 damlalık zehri Raiden Alvin'den aldı onun için 4000 damla zehir çok fazla değil hepsini birleştirsen 1 su bardağı kadar zehir çıkıyor. Onun boyutuna göre bu miktar gerçekten fazla değil. Sonuçta 3 metrelik bir boya sahip. Raiden kılıcı ve 1 bardak zehri yere koydu ve elindeki küreyi onlara doğru uzattı. Kılıç ve zehir küreye girince 4 dakikalık geri sayım başladı. 4 dakika sonra küre yeşil ışık yaymaya başladı.
Raiden elini küreye uzatınca kılıç elinde belirdi. Aynı depolama yüzüğündeki gibiydi. Ruh kılıcının şekli aynıydı sadece kırılan kılıcı gibi bir yüzünden mor çizgi diğer yüzünden yeşil çizgi geçiyordu. Rengi zaten siyahtı.
Ertesi günü
Kılıcı test etmek için aşağı kata indi kapıyı açtı zaten en son arenaya girmişti. O yüzden direk arenaya çıkıyordu kapı. İçeri girip tabelaya dokundu ve meydan okumayı başlattı.
Gelen taş insan yine aynıydı seviye olarak usta 1 ama güç olarak usta 5 seviyesindeydi o da yıldırım elementi kullanıyor. O da karanlık bölge tekniğini kullanabiliyor. Ama yetenekleri kullanamıyordu yani ruh çağıramıyor, kılıcın yeteneğini alamıyordu.
Taş insan ve Raiden tekrar karşı karşıya geldi. Alvin de tekrar yukarıdan Raiden'i seyrediyordu.
Taş insan ve Raiden hızlarını etkinleştirmiş ve taş insan direk saldırıya geçmişti. Raiden de savunma yapınca 2 kılıç çarpıştı ve Raiden 20 enerji kaybetti o anda taş insanın kılıcı toz oldu. Normalde zehir bu kadar hızlı yayılmıyordu ama yıldırımın saniyede 10bin km hızıyla zehir yayılmış ve taş insanın kılıcını yok etmişti.
Raiden 2inci bir darbe daha göndermiş kılıç taş insana değdiği anda 20 enerji daha kaybedip taş insan da toz olmuştu. Normalde zehirler hiçbir şeye bu kadar etki etmiyordu ama ölüm hayvanı Mantikorun zehri hiçbir zehirle aynı değildi. Ama yine de toz haline getirmemesi gerekiyordu.
Aynı şeyi kendi kolunda denemek istedi. Önce kolunu çekerek kopardı bu durumu Alvin şaşkınlıkla izledi. Çünkü Raiden kendi kolunu kopartırken ne acı çekme belirtisi göstermiş ne de etrafa kan sıçramıştı. Daha sonra Raiden kopan koluna kılıcı sapladı. Ama taş insandaki gibi toz haline getirmedi sadece kopan kol 1 saniye bile geçmeden rengi simsiyah oldu. Tekrar 20 enerji kaybetmişti. Yani zehri kapatmanın bir yolunu bulmalıydı yoksa canavar avlarken aç kalacaktı. Yada kokoro yayını kullanarak avlanırdı. Onunla da okun hızı saniyede 11binkm ye çıkıyordu. Yay sadece bin km ekliyordu ama bu da az değildi.
Yıldırım canavarlarına bile belli bir mesafeden oku bırakırsa onların bile kaçma şansı kalmıyordu. Raiden için tuhaf olan başka bir konu daha vardı kopan kokunun yerine yeni kol çıkmıyordu bu da zehir yüzündendi çünkü vücudu kopan kolunun hala sağlam olduğunu düşünüyordu bu yüzden pasif iyileşmeye girmiyordu. Bu yüzden yıldırımı kullanarak kolu yok etti. Alvin zaten şaşkınlıkla izliyordu Raiden'in yaptıklarını ama en çok şaşırdığı nokta yok olan kolunun yerine yenisinin çıkmasıydı.
Tam o anda
vızp vızp
Bir ses duyuldu 2 taş insan ortaya çıkmıştı. 1 dakika geçmişti zaten demekki dinlenme süresi de veriyordu. Bu Raiden için oldukça iyiydi. Sol eline yıldırım bıçağı yapmış ve 2 taş canavarla arasında 2 metrelik bir mesafe kalınca bir taş insana yıldırım bıçağını fırlattı ve taş canavarın savunma yada kaçma durumu kalmadığı için tam başından bıçakla vuruldu yani biri gitti. Diğerine de az önce kılıcı denemek istediği için biraz uğraşmıştı ama deneme durumu artık geçmişti. Taş insanın kılıcına ruh kılıcının kör noktasıyla yandan vurdu hemen ardından sağa doğru manevra yaparak kılıcını taş insanın kafasına sapladı. 2 taş insan da kaşla göz arasında parçalanmıştı.
1 dakika aradan sonra
vızp vızp vızp vızp
4 taş insan ortaya çıktı Raiden kokoro yayını çıkardı ve yıldırım oku oluşturup fırlattı ve bir kez daha ok yapıp fırlattı 2 taş insan düştü ve kalan 2 tanesini de ruh kılıcıyla karşıladı ve 2 enerjiyle kalan 2 taş insanda düşmüştü yani şekilli element fırlatma kişinin yatkınlık seviyesine uyum sağlıyordu.
1 dakikalık bir molanın ardından
Vııııııızzzzzzpppp
8 Taş insan adım attı.
Raiden biraz şaşırmıştı
"Katlanarak ortaya çıkıyorlar. O zaman enerjimi dengeli kullanmam gerek." Kılıcında zehir olmasaydı onlarla kafa kafaya bile çarpışamazdı. Kılıcındaki zehir çürütüyordu çünkü. Ama 1 taş insan için 40 enerji harcıyordu. Taş insanın önce kılıcı sonra da kafası için. Ama sadece kılıcı kullanırsa 8 canavar için 320 enerji harcaması gerekiyordu ve bu onun dakikada 240 enerji yenileme barajını aşıyordu.Ama şekilli bıçak ve ok elementini kullanırsa 1 enerji harcıyordu. Bu yüzden depolama yüzüğünden bir kalkan çıkardı ruh kılıcı Touya taş insanı çizse bile parçalanacaktı. Ama kalkan buna dayanır mıydı? 1 darbe bile engellese Raiden için kardı. 8 taş insandan 2 tanesini kokoro yayıyla vurdu. Daha fazla yayı kullanamazdı çünkü taş insanlar yaklaşmışlardı.
En öndekinin saldırısını kalkanla karşılayınca kalkan anında kırıldı ama en azından açık oluşmuş ve Raiden o açıktan saldırmıştı. Kısacası 3 taş insan parçalanmıştı. Geriye 5 tane kalmıştı ve çoktan fazla enerji harcamıştı, 1 dakika boyunca onlardan uzak kalabilirse enerji yenileyeceği için 5 tanesiylede çarpışsa ancak dayanabilirdi. Bu şekilde biraz kaçıp Taş insanlar da kovalayarak 1 dakika geçmişti. Raiden durduğu anda 5 taş insan saldırıya geçti ve 5inin de saldırısını aynı anda karşıladı ve sadece kılıçlar için enerjisinin yarının kaybetmişti.
Hemen ardından dönerek kılıcını savurdu ve 5 taş insana da çizik attı ama bu 5 taş insanı da parçalamaya yetmişti. 8 taş insan bu şekilde yenilmişti. Şimdi dinlenmesi gerekiyordu bu sefer gerçekten yorulmuştu. Neredeyse enerjisinin tamamını birden kaybetmişti ve kısacası kim olsa hem zihinsel hem bedensel olarak yorulurdu.
Raiden düşüncelere dalmıştı
"1 dakika sonra 16 taş insan gelecek. O zaman bende bir alan ustası olarak yeteneklerimi konuşturmam gerek." Dedi ve yapabildiği en iyi alanı oluşturmaya başladı 8 küçük bıçak çıkardı ve hepsini yere saplayarak 100 metrelik uzunluğa ve genişliğe sahip sekizgen alan oluşturdu. Tam ortasına geçince her kenar kendisinden 50 metre uzaklıktaydı. Bu alanı yıldırımla kapladı bu alanın içine giren herşeyin hızını yüzde 50 oranında düşüreceğini düşünüyordu. Bu alanın etkisiz olması için toprak elementinden zırh yada yıldırım elementinden zırh kuşanmak gerekiyor. Zaten toprak elementi yıldırım elementine karşı güçlüydü ama yerin de toprak olması gerekiyordu. Tabi bulunduğu alanda toprak elementine sahip biri yoktu ve yer toprak değildi.1 dakika sonunda doldu.
Vııııızzzzzppppp
16 tane taş insan ortaya çıktı. Taş insanlar etrafını sarmıştı ilerleyip yıldırım alanına girdiler ama yüzde 50 oranında yavaşlaması gereken taş insanlar anında parçalanmıştı ve Raiden taş insanlar için enerji harcamamıştı aynı şekilde yıldırım alanı etkin olduğu sürece saniyede 2 enerji harcıyordu kendisi de saniyede 4 enerji yeniliyordu. Bir an için korkmuştu her canavar için enerji harcayacak diye ama öyle olmadığı için mutlu olmuştu.
Alvin de yukarıdan Raiden'i izlemiş ve şok üstüne şok yaşamıştı. Ama asıl şaşırdığı nokta Tabelada yazan Raiden'in puanıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Raiden
FantasyBir imparator'un ihanete uğraması. Bir efsanenin bitişi. Şimdi o efsanenin başka bir dünyada tekrar doğuşuna yükselişine, bu efsanenin tarihe altın harflerle yazılmasına şahitlik edeceksin. "Ya karanlığa giden yolda git yada aydınlığa doğru giden...