Bölüm 35 Yapay Enerji Canavarı

3.1K 262 6
                                    

Akihiko oluşturduğu enerji canavarının son kontrollerini yapıyordu. Ağaç adam oluşturmasının sebebi zeka bakımından üstün olmaları ve etrafını hissedebilmeleriydi. Golem oluşturabilirdi ama düşmanını pek hissettiği söylenemezdi güç olarak ve dayanıklılık olarak ağaç adamlardan üstünlerdi. Raiden için fazla gelebilirdi. Kılıç öğrenmeyi yeni kavramamıştı gördüğü kadarıyla önceden kılıç dersi almıştı Raiden. Akihiko'nun düşüncesi bu yöndeydi. Ağaç adam oluştuğunda. Beklemeye başladı çünkü Raiden meditasyon yapıyordu doğal olarak. Bayağı enerji harcamıştı. Raiden birkaç dakika sonra gözlerini açmıştı.

Akihiko
"Raiden meditasyondan biraz erken uyanmadın mı? Enerjin yeterli gelecek mi? Sonuçta karşında senden 1 seviye üstün bir rakibin olacak."

Raiden dakikada 2 enerji yenilediğini söylemek istemiyordu sonuçta bu bir avantajdı düşüncelerine göre.
"Yeterli geleceğini düşünüyorum yeterli gelmezse yarın devam edemezmiyiz?"

Akihiko
"Ederiz niye devam etmeyelim hadi bakalım." dedi.

Raiden 10 enerjiyle 6. seviye yıldırımı aktif etti ve saniyede 200 metrelik hıza çıktı hemen ardından bedensel gelişimin x2 hızını 1 enerjiyle aktif etti ve saniyede 400 metrelik hıza ulaştı toplamda 11 enerji harcamış oldu. Acemi Seviye 2 canavarın etrafında dönmeye başladı. Saldırmıyor izliyordu. Bir yakınlaşıp bir uzaklaşıyordu. Ama canavar da ona saldırmıyordu. Bu şekilde bir sonuca varamazdı.

Canavara saldırıya geçti anda canavarın bacağına saldırdı işte tam o anda birşey unuttuğu aklına geldi yıldırımı kılıca göndermeyi unutmuştu. Tabiki hızlı olan biri için hiç bir şey geç değildir. 10 enerji daha harcayıp kılıcın vurmasına santim kala aktifleleştirmişti bir diğer yıldırım tekniğini. Şu andaki enerjisi 79 du. Kılıç canavara değdiği anda sanki havayı keser gibi akıp gitmişti ama canavar hala saldırmıyordu. Sanki bir kozu varmış gibiydi. Canavara baktığında iyileştiğini gördü.

Tekrar ve takrar saldırdı ama Canavar hala kıpırdamamış ve yeniden iyileşmişti. Canavar saldırıya geçmek için yıldırım kullanmıştı ve saniyede 400 metrelik hızla Raiden'e yavaş bir yumruk savurdu. Raiden ilk önce ne olduğunu anlamadı. Yavaşça durumu kavrayınca canavarın kendisini gördüğünü anladı öyle ki normal koşma hızında görüyordu. Yani savaş fiziksel özelliklere kalmıştı çünkü yatkınlık seviyeleri aynıydı bunun sebebiyse element kopyalamaydı yani Raiden elementi su yada ateş olsaydı aynı şey ağaç adam içinde geçerli olacaktı.

Canavar yumruk atıyor. Raiden de kılıç savuruyordu daha önce hiç bu kadar hızlı kılıç savurduğunu hatırlamıyordu ama canavar onu gittikçe sıkıştırıyordu eğer 6. Seviye yıldırımla kılıcı güçlendirmemiş olsaydı kılıç şu anda paramparca olmuştu. Canavarla güçleri de eşitti üstelik o da fiziksel olarak geliştirmişti kendisini. Raiden şu anda resmen kendisiyle savaşıyor denilebilirdi.

Öyle ki ikisinin çarpışamasından etrafa saçışan yıldırımlar gök yüzünde bulutları topluyordu ve yıldırımlar düşmeye başlamıştı. Her vuruşmalarında bir yıldırım düşüyordu. Akihiko için bile bu durum heyecan verici olmaya başlamıştı çünkü oluşturduğu canavarın güçsüz olması gerekirken herşeyi için x2 özellik düşünmüş ve ortaya muazzam bir yapay canavar çıkmıştı.

Tek bir sorun vardı o canavarın hızına sadece Raiden'in yetişebilmesiydi. Eğer Raiden kaybederse bu canavar okulu dağıtacaktı. Çünkü iki canavar da, biri enerji canavarı diğeri Raiden. Ses hızını oldukça geçmişlerdi ve ölümsüzlük yolunda ilerleyenler için bile gözle zor görülüyorlardı. Yavaş yavaş bütün okul Hana da dahil çarpışmanın olduğu yere gelmişti herkesin gelmesi doğal olarak 1 dakika sürmüştü ve bu da Raiden'in aktif yeteneklerinin yenilendiği anlamına geliyordu, yani 21 enerji daha almıştı, şu andaki enerjisi 58'di. Bütün herkes şok içerisinde 2 kişinin yada 2 canavarın çarpışmasını izliyordu.

RaidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin