Raiden imparatorun taht odasının kapısına kadar yıldırım hızla gelmişti ama kendisi kapatmamış olmasına rağmen , yıldırım elementinin hızı kapanmıştı. Bu da yetmezmiş gibi ruhlarına da ulaşamıyordu. Ayrıca şu anda boğazında 2 soğuk metal duruyordu bunlar mızrak uçlarıydı. 2 koruma öyle hızlı hareket etmişti ki görememişti bile. Tabi yıldırım hızını aktifleştirebilseydi ne kadar hızlı oldukları ortaya çıkacaktı. Şu anda buraya mavi yıldırım kullanarak gelmişti ve durum buydu, kırmızı yıldırım kullansaydı belki de bu askerler hareketsiz kalacaktı, sonuçta imparatorun koruması altında olduğunu bilmiş olacaklardı.
2 altın zırh kuşanmış koruma, altın saplı mızrak ve metal uç o uç bütün görkemi bozmuştu belki de metal değildir. 2 muhafızı birbirinden ayıran tek özelllik biri yeşil gözlü diğer mavi gözlüydü.
Yeşil gözlü muhafız
"Neden normal girmedin, yoksa suikast için mi buradasın?"Raiden
"Hayır efendim, İmparatorumuzu görmeye gelmiştim, birkaç şey konuşmam gerek."Mavi gözlü muhafız
"Nedense suikastçiler de imparatoru görmek için gelenler arasında. Doğruyu söyle ne için geldin."Raiden
"Yüce imparator, bana prens yetkisi verdi. Onunla konuşmam gerek."2 muhafız aptala döndü ya doğru söylüyor yada yalan söylüyor serbest bırakır da daha toplu bir şekilde gelirlerse. Yeşil gözlü muhafız hava yoluyla imparatora mesaj iletti.
"Yüce imparator, buraya mavi yıldırımla gelen birisi var suikastçi olduğundan şüphelendik ama bize sizin kendisine prens yetkisi verdiğini söylüyor ne yapmamızı istiyorsunuz adı Raiden Gin"İmparator düşünüyordu.
"Sonunda yetkisini kullandı demek. Bayağı uğraştırdın beni Raiden. Aklıma bir şey daha takıldı muhafızım mavi yıldırım mı dedi?, yoksa ben mi yanlış duydum.""TEKRAR ET MUHAFIZ"
Yeşil gözlü muhafız biraz şaşkınlıktan sonra aynı kelimeleri tekrar söyledi.
"Demek doğru duymuşum. Ama o kırmızı yıldırım kullanıyordu. Gözlerimin önünde kızıl zırh kuşanmıştı. Yoksa." dedi ve gözleri şaşkınlıktan tamamen açıldı.
"Onun bu kadar hızlı gelişmesine şaşmamak lazım. Kadim imparatorun mirasını devralmış olabilir mi? En son 299 yıl önce görmüştüm onu şu anda ne yapıyordur acaba o zamanlarda aydınlık ve karanlık tarikatla savaşıyordu."
"GÖRMEK İSTİTORUM" dedi ve taht odasının kapıları açıldı. Raiden'i dizlerinin üzerine çökmüş boğazında 2 mızrak ve kapının yüksek açılma sesine rağmen dikkatlerini düşman gördükleri kişiden ayırmayan iki muhafız.
"Bırakın içeri gelsin doğruyu söylüyor. Ona prens yetkisini 7 gün önce ben verdim."
2 muhafız da dizlerinin üzerine çökmüş Raiden içeriye geçtikten birkaç saniye sonra kapıyı kapatıp eski yerlerine geri geçmişlerdi.
"Raiden muhafızım bana mavi yıldırım kullandığını söyledi. Doğru mu?"
Raiden
"Evet imparatorum. Doğru."Ruhlar diyarındaki imparator da seyrediyordu bu durumları. Raiden'e mirasını verdiğinden beridir bir gözü ondaydı.
İmparator
"Raiden beni sana anlatmadıklarını düşünüyorum öncelikle benim adım Eiji Long gördüğün tüm toprakların asıl sahibiyim. Bir kişiyi kral yapan benim aynı şekilde krallığını elinden bile alabilirim. Her ne kadar bir kişiye soyluluk ünvanı vermek kolay olsa da almak için bana ihanet ettiğini kanıtlamam gerekir. Ailemi zamanla tanırsın. Şu an için daha erken. Evet söyle bakalım ne için gelmiştin. Yıldırım meselesini sonra tartışırız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Raiden
FantasiBir imparator'un ihanete uğraması. Bir efsanenin bitişi. Şimdi o efsanenin başka bir dünyada tekrar doğuşuna yükselişine, bu efsanenin tarihe altın harflerle yazılmasına şahitlik edeceksin. "Ya karanlığa giden yolda git yada aydınlığa doğru giden...