Anzu, Raiden'e rüyasından bahsetmişti unuttuğu anının rüyası olduğunu ve o rüyanın da kendisi olduğunu söylemişti ve çok yüksek yerlere geleceğini de söylemişti.
Tabi Raiden bu duruma sessiz kalmamıştı. Raiden duygu karmaşası içine girmişti üzüntü vardı onun çıkar amaçlı geldiğini düşünmüştü, hemen ardından mutluluk oldu o bu rüyayı hatırlamadan önce arkadaş olmuştuk diyordu kendine hemen ardından istemsizce Anzu'ya ruh görüşüyle bakmıştı normalde bunu onda kullanmayacaktı ama kullanmıştı yanlışlıkla aktif hale gelmişti duyguları karışınca
*****
Shin
"Anzu Raiden'i ne olursa olsun ailemize katmaya çalışalım biz beyaz ejderhalar her zaman hor görüldük ve atamızı kaybettiğimiz için dışlandık hatırlarsın ilk Ryuu siyah ejderhaydı ama o ölünce bizi de dışladılar. O yüzden yumurtadan çıkınca onu bul, o ailemize güç katacak çünkü Raiden için siyah ejderhadan da güçlü demiştin."Raiden bilmediği bir yerdeydi etraf karanlıktı duyduğu ses Shin'in sesiydi ama hiçbir yerde göremiyordu. Üstelik bahsettikleri Raiden kendisimiydi?
Anzunun sesi daha da yakın gelmişti sanki kendisi konuşuyormuş gibiydi?
"Tamam baba yumurtadan çıkınca onu bulmaya çalışırım" demişti Anzu, Raiden işte o zaman Anzu'nun zihninde olduğunu anladı üstelik kalbini zihnini ve neler düşündüğünü de görebiliyordu. Yumurtadan çıkmış ve ejderha şeklindeydi hemen ardından insan şekline geçmiş ve 7 yaşlarında bir kız olmuştu yaptığı ilk şey yıkanmak olmuş daha sonra çalı, çırpıdan kıyafet yapmış ve beklemeye başlamıştı birkaç dakika sonra Shin ve Nina gelmiş Anzu'yu giydirmiş ve evlerine dönmüşlerdi. 1 hafta sonra okula gitmiş ve testlerden geçmiş tabiki de yakın olan başka bir şehirde girmişti sınava. Kara Aslan okuluna seçilmiş her yerde Raiden adında birini arayıp durmuştu 9 yaşına girdikten sonra aramayı kesmiş ve Hana'ya söyleyerek canavar avlamaya gitmişti geçen 5 yıl boyunca sadece acemi 3 olabilmişti.Shin tekrar konuşmuştu
"Kızım 14 yaşındasın artık seçim yapman gerek ejderha olmak mı? Yoksa insan olmak mı? İkisinin de bedeli olacak kızım" demişti Anzu da rüyayı düşünmeye başlayınca Raiden rüyada yaşanan olayları görmeye başlamıştı Juro'nun öldüğü kısma kadar. Daha sonra Anzu bir mağaraya girmiş ve tekrar yumurta şeklinde bir şeyin içine girmişti. 1 hafta sonra çıktığında insan şeklindeydi bir şey ağrı yapmıştı kendisinde Raiden de onun rüyayı nasıl unuttuğunu öğrenmişti. İlerleyip canavar kesmek istediğinde bir ruh o canavarı öldürmüştü canavarı alıp ilerlemeye başlamıştı Anzu da takip etmişti ve Anzu'nun gözünden kendisini gördü.Kız başta öfkeli hissetse de Anzu'ya verdiği taşlardan sonra mutlu olmuştu arkasını dönüp gitmeye başlayınca kendi söylediği Yok Et kelimesini duydu Anzu da kendisini ölüme bırakmıştı onun yaşadığı o acıyı Raiden birebir hissetmişti. Ufak bir yıldırım sıyırmış olsa da Anzu'nun yaşadığı acı o değildi o bütün herşeyi kaybetmenin acısını yaşamıştı. Arkadaşları, öğretmenleri, ailesi. Ertesi günü gözlerini açmış ve şaşkınlık içerisinde uyanmıştı biri onu koruyordu yine kendisiyle beraberdi o 3 gün boyunca konuşmuşlar ve Anzu gerçekten samimi bir şekilde yaklaşmış olsa da Raiden'e baktıkça o yok ol kelimesi sürekli aklında dönüp o acıyı yaşatmıştı.
Raiden
"Demek bu yüzdenmiş o birden susmaları."Anzu daha sonra Raiden'in prens olduğunu öğrenmiş ve onun sayesinde kaybettiği anıyı hatırlamıştı ve hemen ardından da
Shin
"Anzu onu bulduk. Aradığın kişiyi bulduk artık ailemiz daha da güçlü olacak."
Anzu
"Hayır baba ona çıkar amaçlı yaklaşmayacağım, o benim arkadaşım ve o şekilde yaklaşmalıyım, onu bırakıp gidebilirim ama o benim onu neden bıraktığımı merak edip üzülecek ve istemeyerek de olsa senin isteğini de yerine getirmiş oluyorum." demiş ve Shin tekrar konuşmamıştı. Demek anıyı hatırladığında"Demek babasıyla zihinsel yoldan bunu konuşmuşlar beni üzmemek için babasına bile karşı çıkmış" ama Anzu hiç 7 yaşındaki gibi çıkar amaçlı yaklaşmamıştı hatta her yaklaştığında daha çok acı çekmeye başlamıştı hadi öğrenirse korkusunu bir dağ haline getirmişti kendisine arkadaşının kendisini bırakmasından korkuyordu. Yine de bilmediği bir sebepten Raiden'e yakın olmak kendisini mutlu etmişti. Hele ki aldığı o 10 milyon taştan sonra Anzu daha çok acı çekmişti ölümü ensesinde hissetmişti çünkü öldürecek olan kendi akrabasıydı. Raiden zırhını Anzu'ya verince zırhta bir sıcaklık hissetmişti ve kendisine gelmişti.
Şimdi de Anzu tahtın karşısında Raiden'e bakıp rüyayı anlatmak istemiş ama Raiden ona bakarak kalmıştı.
"Hiç kimse bana bu kadar değer vermemişti. Ondan ayrılmak istemiyorum ama kesin öfkelenecek çıkar amaçlı yanında olduğumu düşünecek en iyi ihtimal öldürür en kötü ihtimal işkence yapar." Anzu bütün o acıları geçmişteki atalarını düşünerek hissediyordu.Raiden
"Uyanmalıyım uyanmak zorundayım. Ona bu kadar acıyı çektiren benken nasıl olur da onu bırakabilirim." demişti
*****Raiden gözlerini açtığı gibi Anzu'nun göz yaşlarının aktığını gördü ama ağlamıyordu. Hala kaldıramayacağı yükü kaldırmaya çalışıyordu. Raiden tahttan fırladı Anzu da tekrar ölümü kabul etmişti sonuçta bir imparatora çıkar amaçlı yaklaştığını düşünüyordu. Raiden gittikçe yaklaşmış ve karşısındaki sandalyede oturan Anzu'nun sandalyesi kaybolmuştu bunu yapan Touyadan başkası değildi ve Raiden zırhını çıkarmış ve Anzu'ya sarılırken tekrar zırhı oluşturmuş ikisini de zırha almıştı ruhlar. Anzu şaşkındı ama artık göz yaşlarını tutamadı zırhın içinde Raiden'e sarılı bir vaziyette ağlamaya başladı düşmüşlerdi ama ruhlar bunu ikisine de yansıtmamıştı. Hemen ardından da zırh kaybolmuştu.
Raiden
"Anzu ölümü bir daha bu kadar çabuk kabullenirsen ölümün benim elimden olur. Her şeyi öylece geride bırakıp nasıl gidebilirsin ki. Ölüm elbette birgün gelecek ama en küçük hatadan da ölümü kabullenme. Üstelik bilmeden de olsa sana yaşattığım onca acıdan sonra üzgünüm, üzgünüm, üzgünüm, üzgünüm."Anzu bu duyduklarından sonra şaşırsa da ağlamaya devam ediyordu ama bu seferki mutluluktandı arkadaşı onu yalnız bırakmamıştı. Raiden'de onun gerçek duygularını öğrenmiş oldu Anzu kendisiyle beraberken mutluydu ve böyle birisini nasıl yalnız bırakabilirdi ki. Anzu kendisine geldiğinde konuşabiliyordu artık.
Anzu
"Sen neden üzgünsün ki." demişti merakda vardı elbet.Raiden
"Üzgünüm çünkü bir yeteneğimi üstünde kullandım ruh görüşü yeteneğimi ve bu yetenekle gördüğün rüyayı bende gördüm belki daha fazlasını. Hizmetçin Juro dersem inanırsın."Anzu şaşırmıştı doğal olarak ama aklına birden birşey takıldı
"Daha fazlasını gördüm derken?"Raiden
"Buraya gelene kadar ki benimle ilgili olan kısımları gördüm."Anzu biraz rahatlamıştı sonuçta Raiden sadece kendisiyle ilgili kısımları görmüştü. Tabi asıl gerçek Raiden yeni gücü kontrol edemediği için 14 yıl içinde konuşma içeren kısımların tamamını görmüştü kendisiyle ilgili günler de dahildi konuşma olmasa bile.
Anzu
"Raiden arkadaşız sevgili değil biliyorsun değil mi? Bana sarılmaktan ne zaman vaz geçeceksin hani.."Raiden de Anzu'yu haklı bulmuştu sonuçta sadece arkadaşlardı. İkisi de takrar yerlerine geçmişlerdi bu gün ikisi için de acı ve mutluluk verici bir gündü.
Raiden
"Anzu sana verdiğim 10 milyon taşı özümse de güçlen sonuçta sana karanlık elementini kullanmayı öğreticem yarından itibaren sen de bende karanlık elementini kullanmaya başlayacağız. Ama önce seviyelerini arttır ki etraftaki, ki enerjisini ve elementleri daha rahat hissedesin."Anzu
"Tamam Raiden hemen gidiyorum." demişti. Sonuçta Raiden tek arkadaşıydı ve onunla neden olduğunu hala bilmese de mutlu hissediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Raiden
FantasyBir imparator'un ihanete uğraması. Bir efsanenin bitişi. Şimdi o efsanenin başka bir dünyada tekrar doğuşuna yükselişine, bu efsanenin tarihe altın harflerle yazılmasına şahitlik edeceksin. "Ya karanlığa giden yolda git yada aydınlığa doğru giden...