Bölüm 19 Sınavların Başlaması

3.4K 278 6
                                    

Chou Raiden'e 55251 numarasını verip Raiden'i sıraya geçirdi. Bu gün okullara alım günüydü 10 okulun da öğretim üyeleri gelmişti ve birkaç dakika sonra öğrenciler ilk sınavlarıyla karşılaşacaklardı. En sonunda oldukça genç olan birisi geniş omuzlu ortalama kiloda yani ne zayıf ne kilolu siyah saçlı biri göründü.

"Okula alımlar birazdan başlayacaktır sizin için hazırlanmış sınavları geçmeniz yeterlidir. Ancak sınava başlamadan önce 7 yaşından büyük kişiler lütfen buradan ayrılabilirse iyi olur. Okula illaki katılmak istiyorlarsa 7 yaşındaki öğrencilerin alımları bitince 8 yaşındaki öğrenci sınavına girebilirsiniz. Bu uyarıma rağmen 7 yaşından büyük olan kişilere kim olursa olsun acınmayacak. 7 yaşından büyük 5251 kişi de ayrıldığına göre herkes sağa geçsin sol alanda boşluk kalsın ilk on bin burada kalsın son kırk bin de evlerine gidebilir yarın tekrar gelirsiniz bu sınav bu gün ile beraber 5 gün sürecek. O zaman ilk sınav başlıyor tek yapmanız gereken kapıdan geçmeniz ilk sınavınız bu." Dedikten sonra gülümseyerek kapının yanına geçti.

40 binin içindeki bir çocuğun kel babası
"Neden geriye kalan 40 bin kişiyi de bu gün almıyorsunuz? Sonuçta tek yapmaları gereken kapıdan geçmek değil mi? Bırakın 50 bini 100 bin kişi bile bu kapıdan bu gün içerisinde rahatlıkla geçecektir."

Sınavı başlatan siyah saçlı adamsa
"Doğru söylüyorsunuz ama benim düşüncemse kimsenin morali bozulmasın diyeydi. Sonuçta tek yapmaları gereken kapıdan geçmek" iğneleyici ses tonuyla az önce konuşan kel adama adama bakarak konuşuyordu. Kel adamın alnından hafif ter damlacıkları görülüyordu yani kel adam tekrar konuşmasın diye az biraz aurasından ona göndermişti. Siyah saçlı genç adam tekrar gülümseyerek. Eliyle en sağdaki çocuğu gösterek

"1inci Kişi yani sen geç bakalım kapıdan" Dedi.

Çocuk ne var kapıdan geçmekte der gibi ilerliyordu çocuk kapıya yaklaştıkça yerde duran bir taşa bastı o taş basılmayacak bir taş değil 10 metre genişlik 5 metre uzun olan bir taş, yerde kaldırım gibi görünüyordu yani ne yaparsan yap basmadan geçemeyeceğin bir taştı, kapıyla taş arasında da ekstra bir 15 metre daha vardı.

Çocuk taşa basıp ilerlediğinde kapıdan ona doğru bir rüzgar esmeye başladı çocuk ilk 5 metre rahat ilerledi, sonraki 5 metrede zorlanmaya başladı ve son 5 metrede ilerlemekte zorlandığı görülüyordu ve kapının hizasına geldiğinde artık ilerleyemiyordu çocuk ayağının birini kaldırdığı anda rüzgar onu geriye doğru itiyordu ve şu ana kadar öğrendiği tüm hava gücünü kullanıyordu. Ama kapıdan geçemiyordu en sonunda acemi 1 enerjisi bitince bayıldı ve kapıdan çıkan hava durdu.

Herşey 10 saniye kadar sürmüştü ve bunu gören diğer 49 bin 999 öğrenci adayı şok içindeydi bu gün 50 bin kişinin kapıdan geçmesi imkansıza yakındı yani bu sınav 5 gün değil 5 günden bile uzun sürebilirdi.

Siyah saçlı sınavı başlatan genç adam

"Eveet testin kolaylığını gördünüz tek yapmanız gereken kapıdan geçmek bu kadar basit SIRADAKİ" dedi sondaki kelimeyi biraz yüksek söylemişti ikinci kişiyi seçti ve o da ilerledi taşa basıp geçtikten sonra kapıdan hissedilmeye başlayan bir ısı vardı. İlk 5 metrede hiçbir şey hissetmedi sonraki 5 metrede gittikçe terlemeye ve vücudu ağırlaşmaya başladı ve son 5 metreye girince yorgun hissediyordu kendisini ve kapıya 2 metre kala uyuyakaldı.

Sınavı başlatan genç
"Bu kadar kolay bir testi bile geçemiyorsunuz tek yapmanız gereken kapıdan geçmek" dedi adam sürekli onlara baskı uyguluyordu ve bu baskı fiziksel değil psikolojikti.

RaidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin