Ricardo boyutların düzenini değiştireceğini söylemiş ve uzayın boşluğunda belirmiş, iki kolunu yana açmıştı.
Bedeninden çıkan enerji bariyerleri gözle görülür yoğunluktaydı ve normalde hiç kimsenin enerji bariyerleri bu kadar kolay gözle görülmüyordu.
Rikardo
"Boyutların sınır bariyerlerini geçmek bu kadar kolay mıydı? Önceden olsaydı binlerce yılımı sadece o bariyerleri geçmek için uğraşmış olurdum. Seviyeler yükseldikçe güç dengesi bozuluyor.BEN BOYUTLARIN İMPARATORU, ELEMENT SEVİYELERİ 10 OLACAK MİRAS ELEMENT ALANIN ELEMENTİ SIFIRLANACAK ÜSTÜNE EKLENMEYECEK, CANAVAR BÖLGELERİ OLACAK
YERİ GELDİĞİNDE CANAVARLAR İNSAN BÖLGELERİNE SALDIRABİLECEK, HER ELEMENT VEYA MİRAS ELEMENT SEVİYESİ 1 TON GÜÇ EKLEYECEK, HER ALEM SEVİYESİYLE GELEN 1 TON GÜÇ KALKACAK, ONUN YERİNE ALEM SEVİYELERİ SADECE ÖMÜR UZATMAK İÇİN KULLANILACAK HER SEVİYE 10 YIL EKLEYECEK SEVİYE 100 OLAN KİŞİYE ÖLÜMSÜZ OLMA SEÇENEĞİ YADA BİR ÜST BOYUTA GİTME SEÇENEĞİ SUNULACAK.
ZAMAN, HÜKÜM VE BOŞLUK ELEMENTLERİ BÜTÜN HERKES TARAFINDAN DİĞER ELEMENTLER GİBİ KULLANILABİLECEK, BUZ ELEMENTİ, ZEHİR ELEMENTİ, SİS ELEMENTİ, AĞIRLIK ELEMENTİ EKLENECEK, ÖLÜÇAĞIRAN YOKEDİCİ KALKACAK.
GEZEGENLERİN ÇEVRESİ 200MİLYON KM OLACAK ŞEKİLDE KÜÇÜLECEK.
BOYUTLARIN İSİMLERİ DEĞİŞECEK BOYUT 1 ACEMİ, BOYUT 2 ÇIRAK, BOYUT 3 USTA, BOYUT 4 SOYLU, BOYUT 5 ASİL, BOYUT 6 KRAL, BOYUT 7 İMPARATOR, BOYUT 8 HÜKÜMDAR, BOYUT 9 YENİLMEZ, BOYUT 10 ÖLÜMSÜZ İSMİYLE ANILACAK VE HER BOYUT 100 SEVİYE OLACAK SADECE UZUN ÖMÜR İÇİN KULLANILACAK VE HER SEVİYE 10 YIL EKLEYECEK, SEVİYE 100 OLAN ÖLÜMSÜZ OLMAK İÇİN YADA BİR SONRAKİ BOYUTA GEÇMEK İÇİN TESTE GİRECEK,
ÖLÜMSÜZLÜK İÇİN KENDİ YANSIMASIYLA DÖVÜŞECEK, YENERSE ÖLÜMSÜZ OLACAK YENİLİRSE ÖLÜMSÜZ OLMA SEÇENEĞİNİ SEÇEMEYECEK, BİR SONRAKİ BOYUT İÇİN O BOYUTTAN ENERJİ PARÇASI GÖNDERİLECEK EĞER BAYILMAZSA BİR SONRAKİ BOYUTA GEÇECEK, KAYBEDERSE İSTEDİĞİ ZAMAN TEKRAR DENEYEBİLİR.
ELEMENTLER CANAVAR ÇEKİRDEKLERİNDEN ÖĞRENİLECEK, SEVİYE ATLAMAK İÇİN SEVİYE 0 İÇİN 1 ENERJİ, SEVİYE 1 İÇİN 10, SEVİYE 2 İÇİN 20, SEVİYE 3 İÇİN 40, SEVİYE 4 İÇİN 80, SEVİYE 5 İÇİN 160, SEVİYE 6 İÇİN 320, SEVİYE 7 İÇİN 640, SEVİYE 8 İÇİN 1280, SEVİYE 9 İÇİN 2560, SEVİYE 10 İÇİN 5120 ENERJİ GEREKECEK VE GÜNDE YALNIZCA 5 ÇEKİRDEK TÜKETME SINIRI OLACAK, ENERJİ KULLANARAK GELİŞMEK İSTEYEN SAATTE 1 ENERJİ ALACAK. 1 YIL 360 GÜN OLACAK, BU GÜNÜN TARİHİ GÜN 1/ AY 1/ YIL 1 OLACAK. BEN BOYUT İMPARATORU SON SÖZÜM BUDUR. SİZ BOYUTLARIN DÜZENİNİ DEĞİŞTİRMEK İSTEYEN MAHLUKATLAR BİR İMPARATORUN SÖZÜNÜN ÜSTÜNE SÖZ SÖYLEMEK KÖLEYE YAKIŞMAZ KAYBOLUN." demiş ve o noktaya gelmek için yıllarını harcayan ölümsüzler kaybolmuştu. Yüzlerinde korku dolu ifadeyle, çünkü 100 metrelik bariyerde ancak 1 metre ilerleyebilmişlerdi hemde 250 yılda işte bu yüzden 25bin yılda bir dilek dilenebiliyordu ve Ricardo hiç bir şey yokmuş gibi geçip gitmiş dileğini dilemiş ve bu da yetmemiş oradaki bütün herkesin en az 250 yıllık çabalarını çöpe atmıştı. Ricardo'nun çok fazla düşman kazanacağı belliydi ama kim dilek bariyerini birkaç saniyede geçen birine düşman olmak isterdi ki?
Gezegenler 200milyon km olacak şekilde yarı yarıya küçülmüştü ve gezegenlerdeki enerji yoğunluğu 2 kat artmıştı. Bütün herkesin alem seviyeleri sıfırlanmış, elementleri kaybolmuştu, buna 3 imparator da dahildi. 1/1/1 tarihinden öncesi artık yoktu, bütün boyutlar yeni bir düzene girmişti, Ricardo sözlerini bitirdiğinde gece 00:00 dı. Binlerce yıldır yaşayanlar, alem seviyelerini, element seviyelerini yükseltmekle uğraşanların hepsinin emekleri çöpe gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Raiden
FantasyBir imparator'un ihanete uğraması. Bir efsanenin bitişi. Şimdi o efsanenin başka bir dünyada tekrar doğuşuna yükselişine, bu efsanenin tarihe altın harflerle yazılmasına şahitlik edeceksin. "Ya karanlığa giden yolda git yada aydınlığa doğru giden...