Bölüm 94 Beklenmedik Buluşma

1.9K 186 15
                                    

Raiden Usta Jigme'nin söylediği söz üzerine alemlerin neler getirdiğini öğrenmek amaçlı meditasyona girmişti ve usta 10 da açılması gereken mühür kısıtlayıcı yüzünden aktif hale gelmemişti ama şimdi aktif hale geldiği anda zihninde bir ses yankılandı.

"Raiden bakıyorum da son zinciri kırabilmişsin. Bu gayet güzel artık her canlıyı hissedebileceksin. Aynı senin bedensel gelişimindeki belli mesafeden her şeyi görmen, koklaman, duyman, gibi şimdide hissetme eklendi. Bu şekilde aradığın kişiyi rahatlıkla bulabilirsin. Şimdi son mührü de kırmış bulunmaktasın. Peki şu ana kadar kitabın sır olarak sakladığı şeyi öğrenebildin mi? Tabi ki de öğrenemedin. Kitabı aç sayfalara göz gezdir artık Kitabın sır olarak sakladığı şeyi öğrenebilirsin."

Raiden sesin konuşmasından sonra kendisini birden kızıl kalın kitabın olduğu yerde buldu. Kitabı eline aldı, şu ana kadar farkında olmasa da kitabın faydalarını görmüştü enerji harcamadan uçmak, bedelsiz +1 ton güç ve en çok kullandığı kurutma yeteneği. Peki sır olarak sakladığı şeyi öğrenirse.

Raiden kitabı açmış sayfaları çevirmeye başlamıştı ama her çevirdiği sayfa boştu hiç bir şey yoktu.

"Sen benim tüm elementlerden üstün olacağımı söylememiş miydin?"

Ses
"Tüm elementlerden üstün olacağın doğru yeterince güçlendiğinde herkes ne dersen yapacak."

Raiden
"Doğru yeterince güçlenen herkesin söylediği koşulsuz bir şekilde yapılır ve gerçekten de güçlü olan diğer elementlerden de üstün olur."

Ses
"Doğru, örneğin senin Ustan Jigme yeterince güçlü olduğu için sadece belli kişileri dinliyor eğer daha da güçlenirse konuştukları onu dinlemek zorunda kalacak. Bu her yerde böyle güçlü olanın sözü geçer. Bana ulaşman gerektiği konusuna gelirsek şu anda beni ellerinde tutuyorsun."

Raiden şaşkın bir şekilde
"Yani sen kitapmıydın?"

Kitap
"Evet doğru, diğer sayfaların boş olduğunu düşünüyorsan onlar boş değil. Dikkatlice bak."

Raiden kitabın her sayfasını çevirdiğinde boştu.

Kitap
"Hala anlamadın değilmi? Kitabın her sayfası ayna gibi ve kitabın her sayfasında SEN varsın. Kısaca kitabın sır olarak sakladığı şey SEN'sin. Ben görevimi tamamladım artık senin vücudundan kaybolma vaktim geldi merak etme geçen seferki gibi olmayacak. UYAN." dedi ve kitap hiç gelmemiş gibi kayboldu.

***

Raiden gözlerini açtığında Usta Jigme hala aynı yerinde kısıtlayıcıyı kaldırmakla uğraşıyordu. Yani zaman sanki durumuş gibiydi. Her şey gözlerini kapattığı zamandaki gibiydi.

Usta Jigme gergin bir şekilde
"Raiden gözlerini yeni kapatmadın mı? Neden hemen geri açtın gözlerini?" dese de yerini şaşkınlığa bırakmıştı çünkü düzensiz enerji akışı, şimdi normal seviyedeydi. Yani meditasyonu yapmıştı.  Kısıtlayıcıyı tamamen kaldırdıktan sonra.

"Raiden nasıl hissediyorsun? Alışabildin mi yeni alemine?"

Raiden şaşkın bir şekilde etrafına bakmıştı enerjiyi hissetme oranı daha da artmıştı ve artık saniyede 3 enerji alıyordu meditasyonda. Bu az gibi görülse de uzun çaplı meditasyonlarda bir avantajdı.

RaidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin