"Yugyeom o arabayı da halletikten sonra dükkanı kapat tamam mı? Erken gitmem gerekiyor." Yugyeom alnındaki teri silip bir dükkanın sahibine bir de onu kapıda bekleyen mini etekli kıza baktı. Kızın giydiği şey pek bir yerini kapamıyordu ve dükkanın sahibinden yirmi yaş falan küçüktü. Yavaşça başını salladı ve adamın attığı anahtarları tuttu. Gözleri tekrar kızı bulduğunda kızın başını telefondan kaldırıp ona baktığını gördü.
Kız Yugyeom'a sırıtıp göz kırptı ve ona bir öpücük yolladı. Yugyeom adamın bu konuda ne kadar umursamaz olduğuna şaşıp kaldı. Başını sağa sola sallayıp tekrar işine döndü. Adam kolunu kızın omzuna attı ve Yugyeom'a son kez seslendi. İkisi de çıkıp giderken Yugyeom bu lanet yerde kalmak zorunda olduğu için ofladı. Telefonuna gelen mesajla elindeki bezi bir kenara atıp telefonunu çıkardı.
Kimden: Jungkook
hey şu haber vermemi söylediğin sokak yarışı bu gece. Jaebum ve Namjoon yarışacak. gelmek istiyorsan mesaj at. saat 11'den sonra gidersek yarışı kaçırırız.
Yugyeom birkaç dakika gözlerini kapadı ve ofladı. Tamamen unutmuştu. Bu ilk sokak yarışı olacaktı. Tabi gidebilseydi...
Aklına gelen fikirle kafasını kaldırdı ve garajdaki arabalara göz gezdirdi. "Ahh hayır bunu yapamam..." Gözüne arkada duran Honda Civic v-tec çarpınca ofladı. "Kovulmak istemiyorum..." Ayağa kalkıp arabanın etrafında dolandı ve kapıyı açıp içine girdi. Gözüne, sürücü koltuğunun sağ tarafindaki Nos* ve kırmızı bir düğme çarptı.
Dudaklarını yalayıp elini direksiyona koydu ve derin bir nefes aldı. "Nereden bilecek?" Bilemezdi. O mini etekli kızla meşgul olacaktı. Bilmesi imkansızdı. Arabadan çıkıp anahtarların asılı olduğu panoyu buldu ve arabanın anahtarını aldı. Garajın ışıklarını kapadı ve arabaya binip çalıştırdı. Telefonunu açtı.
Kime: Jungkook
Hey Kook! Bir araba buldum. Nerede buluşacağız?
Arabayı garajdan çıkarırken içini bir heyecan çaldı ve kendi kendine mırıldandı.
"Bakalım Lim Jaebum düşündüğüm kadar iyi mi..."
~~~~~~~~~~~~~
*: Nitro oksit yanıcı ve patlayıcı olmayan, soluduğumuz havanın çok daha yoğun bir biçimidir. Daha fazla yakıtın yanabilmesini sağlayan ve ekstra oksijenin ilavesine kolaylık sağlayan özel bir gazdır. Ekstra oksijen arabanın motoronunun daha iyi çalışmasına dolayısıyla daha hızlı gitmesine yardımcı olur. Nitro oksit sistemi motorun hızlı gitmesini sağlar ancak motora her kullanıldığında zarar verir.
Ahh umarım hikaye düşündüğüm gibi gider...okuduğunuz için teşekkür ederim!
💚
-Light
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seoul drift
Hayran Kurgu"Acemilere ihtiyacımız yok." "Altında bir Chevrolet ile doğmadığından eminim Jaebum." #1 Jinson 03/09/18 #1 Youngjae 13/11/18 #1 Jinyoung 13/11/18 #4 Jackson 13/11/18 #1 Yugbam 31/12/19 #1 Yugyeom 11/02/20