jinyoung

240 35 19
                                    

Jinyoung, Jackson'ın elini sıkıca kavrarken etrafına bakındı. "Çocukları görünce çok seveceksin." Jackson başını salladı çünkü onun kalbini kırmak istemiyordu. Büyük bir odada oyun oynayan çocuklara göz gezdirip ellerinden boşta olanı cebine soktu. Jinyoung onu hafiften çekiştirince gülümsedi. "Nereye?" Jinyoung kıkırdadı. "Şuradalar." Jackson çocukları görünce bir süre durdu. Jinyoung haklıydı. Çocuklar gerçekten onlara benziyordu. "Ha..." "Jaemin ve Jeno." Jaemin kafasını kaldırdı ve kocaman gülümsedi. "Jinyoung hyung! Geldin!" Ona sıkıca sarıldığında Jeno arkada kaldı ve gülümsedi. "Merhaba, hyung." Jinyoung sarılışına karşılık verdi ve doğruldu. "Bu Jackson...Hani bahsettim ya." Jaemin başını salladı. "Hatırladım." Jaemin Jackson'ı süzdü ve gülümsedi. "Na Jaemin!" Elini uzattığında Jackson küçük eli sıktı. "Wang Jackson" Jaemin, Jinyoung'a baktı. "Park Jackson mı Wang Jinyoung mu?" Jinyoung yanaklarını şişirdi. "Bilmem...ki." Jeno ona doğru birkaç adım attı. "Lee Jeno." Jackson başını salladı. "Memnun...oldum." Jaemin kıkırdadı. "Baksana resmen utandı!" Jeno göz devirdi ve güldü. "Sussana Jaemin." Jinyoung gülümsedi ve orada duran bir sandalyeye oturdu. "Ben yokken neler yaptınız bakalım?" Çocuklar bir şeyler anlatırken Jackson onları izledi ve gülümsedi.

Bir saatleri dolduğunda el salladılar ve çıktılar. "Ne düşünüyorsun?" Jackson gülümseyip omuz silkti. "İyi...İyi gözüküyorlar." Jinyoung güldü. "Bize benziyorlar hm?" Jackson başını salladı. "Biiiraz." Eve girdiklerinde Jinyoung, Jackson'ı kolundan tuttu. Jackson ona dönünce dudaklarını birleştirdi. Jackson gülümsedi. "Ne..?" Jinyoung omuz silkti. "Bilmiyorum...oraya beni oraya götürmen, o kadar güzeldi ki..." Dudaklarını tekrar birleştirdi. Jackson ellerini onun yanaklarına koydu. "Jinyoung, bebeğim." Jinyoung kollarını sıkıca onun boynuna sarıp onu kendine çekti. Geri çekildiklerinde nefes nefeseydiler. "Çocukları istiyorsun Jackson." Jinyoung mırıldandı. Ama Jackson cevap veremeden Jinyoung onu tekrar öptü. Dudakları boynuna indiğinde Jackson onun saçlarını okşadı. "Jinyou-" "Harika babalar olacağız." Jinyoung onun boynunda bir yeri emdi. "Tamam demed-" Boynunda hissettiği acıyla bağırdı. "Jinyoung!" Jinyoung ona baktı ve dudaklarını yaladı. "Kapa çeneni Seun-ah." Jackson bir süre ona bakıp derin bir nefes aldı. Şimdi konuşmak iyi bir fikir değildi.

~

bolumun bu kadar kisa olmasinin seBEBİ BİR SONRAKİ BOLUMUN DEVASA OLMASI COK KORKUNC bu yuzden sakin kizmayin sakin kalin!!!! Cunku diger bolum devasa!!!!!!!!!

-light

seoul driftHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin