Jinyoung, Woosung'ın evine girdiğinde gülümsedi. "Çocuk...uyumuştur." Jinyoung omuz silkti. "Göreyim, gideceğim sonra." Woosung kaşlarını çattı. "Delirdin mi?! Ne kadar içtik! Araba falan kullanamazsın. Uzan şuraya." Jinyoung başını sağa sola salladı. "Jackson...merak eder." Mırıldandı. Woosung ona baktı. "O halde o seni almaya gelsin." Jinyoung bir süre cevap vermedi. Telefonunu yavaşça çıkarıp rehberine girdi. Youngjae'den gelen mesajı görünce etrafa baktı. "Şunu dinleyeyim."
"...B-bu yüzden...Jinyoung ne derse desin, ben...çocuk büyütemem. Onlara bir şey olursa ne yaparım bilmiyorum."
Birkaç dakika boyunca çalan sesin ardından etrafta bir sessizlik oluşmuştu. "Bu...onun sesi...mi?" Jinyoung hızlıca başını salladı. "Onu aramam lazım." Telefon çalarken kalbi yerinden çıkacak gibi atıyordu. Woosung onu yalnız bırakmak için mutfağa gitti.
Jackson bahçede oturmuş sigarasını içerken gelen aramaya baktı. Jinyoung olduğunu görünce açtı ve kulağına götürdü. "Alo-" "Beni almaya gelir misin..? Hemen?" Jackson'ın kaşları çatılıyordu. "Bir şey mi old-" "Lütfen...konuşalım." Jackson derin bir nefes aldı. "Nerede olduğunu tarif et. Biniyorum şimdi arabaya." Jinyoung telefonu kapadığında kalbi yerinden çıkacak gibi atıyordu. Woosung ona baktı. "Ee..?" "Geliyor." Mırıldandı. Woosung gülümsedi. "Bu harika!" Jinyoung yavaşça başını salladı. Kalbi yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. "Çok mu içtik acaba..?" Woosung kıkırdadı. "Sorun değil, daha rahat konuşursun."
Kapı çaldığında Jinyoung yavaşça kapıya gitti. Jackson'ı görünce dudaklarını yaladı. Bir kot pantolonun üstüne bir bir tişört, üstüne de bir kot ceket giymişti. "Hey..." Jackson başını sallayıp elini ona uzattı. Tutup tutmayacağında emin değildi. Jinyoung onun elini kavradı ve arkasındaki siyah saçlı adama döndü. "Bu Woosung." Woosung gülümsedi. "Keşke Dojoon burada olsaydı. Tanışırdınız." Jackson başını salladı. "Başka...bir zaman belki?" Woosung gülümsedi. "Sizi tutmayayım o zaman." Jinyoung, Jackson'a yaslanıp gözlerini kapadı. İkisi karanlıkta yavaş yavaş arabaya yürürken Jinyoung, Jackson'a biraz daha sokuldu. Jackson onu oturttu. "Kemerini tak bebeğim." Jinyoung ona baktı. "Jackson." Jackson ona baktı. "Eve gitmeyelim...birlikte kalalım." Jackson arabaya binip çalıştırdı. "Biraz içmişsin, eve gidip yatalı-" Jinyoung dudaklarını yaladı. "Seunie...eve gitmeyelim lütfen..." "Jinyo-" "Seni istiyorum." Jackson bir süre ona baktı. Arabayı çalıştırdı. "Kendini kötü hissetmeni istemiyorum. Seni kırdım, sebebini bir şekilde öğrendin. Youngjae'ye anlatırken mezara kadar götürmesini beklemiyordum. Çocuklar için erken ve tehlikeli. Belki...on yıl sonra falan bir kez daha düşünürüz tamam mı? Şimdi eve gidip güzelce uyuyalım. Sarhoşsun, ne kadar içtin?" Jinyoung bir süre düşündü. "Yani...şey, normalin üç katı falan." Kıkırdadı. "Hıçkırıp durdum hep..." Jackson başını sallayıp gülümsedi, Jinyoung'un gözlerinin kıpkırmızı ve yanaklarının ıslak olduğunu görebiliyordu. "Ne kadar ağladın?" Jinyoung kafasını çevirdi. "Boşver." Jackson gaza bastı. "Seni yine ağlattım sevgilim." Jinyoung elini yavaşça Jackson'ın vitesteki eline koyup uzandı ve yanağını öptü. "Seni seviyorum." Jackson gülümsedi. "Seni haketmiyorum."
Youngjae, Jaebum'un yanında oturmuş filmi izliyordu. "Yarışlara dönmek istiyorum. Yarışmayı o kadar özledim ki..." Jaebum mırıldandı. "Artık hep birlikteyiz, yarışabiliriz." Mırıldandı. "Nct, bizimle iş birliği yapmak istiyor..." Mırıldandı. Youngjae kahkaha attı. "Pardon? Dediğin şeyler buraya kadar çok mantıklıydı." "Cidden, Jackson kızıp gittiğinde peşinden ayrılmadım. Doyoung denen herif bizi bulmuş. Jackson'la flört etti." Youngjae ona döndü. "Ne?" Jaebum başını salladı. "Resmen ne kadar yakışıklı olduğunu falan söyledi." Youngjae kaşlarını çattı. "Jackson'ı iki kişi dövdüler Jaebum ve pek içleri acıyor gibi durmuyordu. Gayet mutluydular." Jaebum derin bir nefes aldı. "Biliyorum...Jackson şok oldu zaten. Ben de ne diyeceğimi bilemedim." Youngjae ofladı. "Gidecek miyiz?" Jaebum omuz silkti. "Eh...önce birkaç yarış kazanayım da...sonra gidip gitmemeye karar veririz."
~
CARSAMBA DA YENI BOLUM OLACAK PATLICAZ ARKADASLAR RESMRN 32 HAFTADIR BOLUM ATMADIM CUNKU BRYNIM ACIYODU YAZAMIYODUM EVET TESEKKURLER BENIMLE UGRASTIGINIZ ICIN arisinizim_ OZELLIKLE SEN KOCUM ASIFIM SIZE SAGOLUUN
-light
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seoul drift
Fanfiction"Acemilere ihtiyacımız yok." "Altında bir Chevrolet ile doğmadığından eminim Jaebum." #1 Jinson 03/09/18 #1 Youngjae 13/11/18 #1 Jinyoung 13/11/18 #4 Jackson 13/11/18 #1 Yugbam 31/12/19 #1 Yugyeom 11/02/20