*Arisa szemszöge*
Ahri még békesen aludt, mikor felkelltem. Magamra kaptam ruháimat, elvégeztem reggeli rutinomat, és lementem a konyhába.- Ma végeztek az Uzumakival?
- Igen, öhm...
- Ikuto!
- Jah, igen bocs, Ikuto.
- Nem gondoljátok, hogy megkéne tudnotok, a nevünket? - szólalt fel Akihiro
- Nem, mert nincs rá szükség! - szólalt fel hugom.
- Áh, felebredtél hugocskám?
- Van olyan hangotok! Szóval nem csoda, hogy igen! - nézett ránk gyilkos tekintettel.
- Ahri, Arisa! - jelent meg Aguri is.
- Igen?
- Gyertek velem! - majd követtük őt, egészen az irodáig.
Bementünk.
Leült székére, én és hugom, vártunk, hogy elkezdje mondani valóját.- Ma végeznetek kell, az Uzumakival, értve vagyok?!
- Igen.
- Ha úgy jöttök vissza, hogy még él...meglakoltok!
- Ma meghal, az Uzumaki! Mi ez a nagy felhajtás?! - dühödött be, hugom.
Az ajtó, hangosan csapódott, ahogy kiment.
Aguri intett, hogy elmehetek. Se beszéd, se szó, mentem hugom után.- Uh, ez hangos volt. - jegyezte meg Ikuto.
- És?
- Hé, Ahri! Mostmár állj le!
- Nekem ne parancsolgass! Majd szólj, ha indulunk. - ment el mellettem.
...
Éppen követtük célpontunkat, aki hazafelé tartott.
- Miért nem most végzünk vele?
- Nyugi Ahri.
Nem sokára megérkeztünk, az Uzumaki lakásához. Vártunk, hogy bemenjen, majd mi is követtük csendben.
Hugom elővette kését, míg én meg markoltam katanámat.- Pszt. - intettem nagyon csendre.
Óvatosan megfogtam a kilincset, majd benyitottam.- Merre?
- Arra. - mutattam, az emeletre. Lábújjhegyen sétáltunk fel, hogy ne keltsünk zajt.
Hugom megfogta, a szoba kilincset, majd benyitott.
Áldozatunk ágyában feküdt, aludt.
Ördögi mosolyt húztam arcomra, majd mindketten, az ágyhoz léptünk.- Ne olyan gyorsan, hm! - lépett be két rendőr, és egy fekete hajú fiú.
A szöszi is kinyitotta szemét. Leugrott, az ágyról, majd a többihez ment.- Hát ez nem sikerült. - jegyezte meg, a fekete hajú.
- Fogd be, vagy megöllek! - fogtam meg késemet. Dobásra készültem, de hugom elkapta kezem.
- Nem sikerült. Inkább meneküljünk, mielőtt elkapnak.
- És elmondanátok, hogyan akartok elmenni, amikor az ablakon egy lakat van, hm?
- Mi meg itt állunk, az ajtóban. - tette tarkóra kezét, az Uzumaki.
- Itt a játék vége! Végre megvagytok. - jött közelebb a fekete hajú rendőr, társa követte.
- Adjátok fel! Nincs tovább, hm!
- Ne menj annyira biztosra szöszi. - rúgtam be az üveget. Bólintottam hugomnak, aki kiugrott az ablakból.
A két rendőr próbált elkapni kevés sikerrel.
A két bámuló fiút, a rendőrökhöz löktem, akik elterültek a földön.
YOU ARE READING
Bérgyilkosok királynői...vagy mégsem? I.kötet: Namikaze testvérek /Befejezett/
FanfictionKét testvér. Namikaze Arisa és huga Namikaze Ahri. Körözött bérgyilkosok. Egy nap két rendőr elkapja őket. Uchiha Itachi és Iwagakure Deidara. Mikor a két testvér, már azt hiszi, hogy nem fordulhat rosszabbra helyzetük, a bíróság életfogytiglanra ít...