83.fejezet

218 92 0
                                    

*Yahiko szemszöge*
- Yahiko...

- Hm?

- Van valami hír, Aguriról?

- Nem. Egy hangsem, egy árva szó sem.- néztem, Konanre, aki lemondóan és fáradtan sóhajtott.

- Akkor most mi lesz?

- Ha jól emlékszem akkor régebben, Neji és Kiba letartóztatott két férfit, igaz?

- Azt a két bérgyilkost, Hyuton Kenji és
Gensai Eiji?

- Igen. Mielőtt, Neji és Kiba nem kapta el őket, azok ketten ismerték, Agurit!

- Gondolod, hogy tudnak valamit?

- Nem gondolom, hanem sejtem! Értesítsd Nagatot, Itachiékat, Deidaráékat!

- Értettem. Madara-samaékat?

- Őket is!

- Rendben van. - bólintott, majd elindult, hogy elvégezze feladatát.

Addig átsétáltam a cellákhoz, ahol Juugo, Zetsuval és Omoival beszélgetett.

- Pain-sama. - hajolnak meg előttem.

- Történt valami, Pain-sama? - érdeklődött, Juugo.

- Hyuton Kenji, és Gensai Eiji...

- Mivan velük? - vett elő egy újabb nyalókát, Omoi.

- Ha a cellájuk felől érdeklődik uram, ők a legvégén vannak. - mondta, Zetsu.

- Mindkettő egy cellában van, igaz?

- Igen. - bólintottak egyszerre.

- Ha, Konan és a többiek megérkeznek akkor mondjátok meg, hogy én már ott leszek a cellánál!

- Értettük. - bólintottak, majd elindultam a folyosó legvégére.

Két horkolás ütötte meg fülemet. Ott áltam a cella előtt.

- Felkelni! - ráztam meg a cellát.

- Mi a frász van már? - ül fel, Kenji.

- Mit akarsz már, te agyon piercingelt balfácán? - mormogja, Eiji.

- Ha élni akartok akkor nagyon ajánlom nektek, hogy velem csak normálisan beszéljetek!

- Na, és te mióta parancsolsz nekünk? Hallod, Kenji...

- Na?

- Ez a piercinges csávó akar nekünk parancsolni.

- Hát ez jó vicc!

- ELÉG LEGYEN! - ordítottam rájuk kicsit sem kedves hangnemben, amitől mindketten összerezzentek.

- Végre, hogy befogtátok a szátokat! Amikor, Madara-sama, Izuna-san, valamint Fugaku-san megérkezik, akkor csicseregjetek.

- Madara? Izuna? Fugaku? - kérdezte vissza döbbenten, Kenji.

- Igen.

- Csak nem, Uchihák?

- De igen! Nagyon remélem, hogy megered a nyelvetek, és mindent elmondtok amit kérnek!

- Ugyan miért kéne nekünk engedelmeskedni?

- Mondasz valamit, Kenji! Ha, Aguriról akartok megtudni valamit, akkor azt felejtsétek el!

- Mert nem fogunk nektek csicseregni! Úgyse fogjátok tudni elkapni őt! Hiszen ő a bérgyilkosok ura! Egy félelmetes, veszedelmes, ijesztő, és igen-igen egy vérszomjas bérgyilkos.

Bérgyilkosok királynői...vagy mégsem? I.kötet: Namikaze testvérek /Befejezett/Where stories live. Discover now