53.fejezet

286 94 0
                                    

Ahogy eljöttünk kedvesemtől, Neji valamint Kiba kiszált és különböző utakon, indultak el, keresgélni valamilyen nyom után.
Úgy döntöttem, hogy először elmegyek a kórházba, elmondani, Sasorinak mindent.

- Jónapot, Itachi-kun. Segíthetek valamiben? - mosolyog rám kedvesen, Inoichi lánya, Yamanaka Ino.

- Neked is, Ino. Ami azt illeti, igen.

- Miben tudok segíteni?

- Megmutatnád nekem mondani, Akasuna Sasori kortermét?

- Persze. Megkeresem a listán, és megmutatom. - kezdi el keresgélni a listán, az imént említett nevét.

- Áh, megis van! Akasuna Sasori, 18-as szoba. Jöjjön velem, Itachi-kun. - mosolyodik el. Szó nélkül követem őt, Sasori szobájáig.

- Arigatou.

- Nincs mit, Itachi-kun. - mosolyog rám, Ino, majd elis megy.

Bekopogok munkatársam szobájába. Bentről elhangzik egy "szabad" válasz. Mély levegőt véve lépek be.

- Itachi.

- Hogy vagy?

- Tűrhetően. Alig várom, hogy újból mehessek dolgozni!

- Meddig kell még bent lenned?

- Még 2 hét.

- Itt tudnak rád legalább figyelni.

- Van valami hír, Aguriról?

- Semmi. Nagato, Yahiko, apám valamint a két bácsikám, gyűlést tartottak.

- Agurival kapcsolatosan?

- Igen. Nyolc csapat van. Mind a nyolc csapatban, négy fő van. A négy fő, külön-külön helyeken járőrözik, valamint aztán ha talál valamit akkor értesíti a másik csapatot. Valakik nappal járőröznek, valakik meg éjjel. Te a négyes csapatban vagy!

- Kik vannak a négyes csapatban?

- Én, Kiba valamint Neji, te vagy a negyedik. Ha kiengednek a kórházból, akkor majd tudni fogod, kikkel vagy egy csapatban.

- Köszönöm, Itachi.

- Nincs mit.

- Ahri hogy van?

- Jól van. Bár nem nagyon örülök neki, hogy egyedül van otthol. Bár, Kurama, lehet, elmegy meglátogatni őt.

- De akkor, mikor vagy otthol vele? Pláne meg most, hogy állapotos...

- Amikor nekem kell járőrözni, akkor míg én nem érek haza, addig Kurama lesz ott vele. Utánna mehetek haza hozzá.

- Legalább ott van a bátyja. Bár, Arisa, is ott van...

- Valami van a két testvér között.

- Hm? Mire érted?

- Mintha elhidegültek volna egymástól, vagy nem is tudom.

- Kérdezted már, Ahrit?

- Nem. Ebben az állapotban, nem is hoznám ezt fel neki.

- Mondasz valamit. - masszíroza meg halántékját.

- Baj van?

- Fáj a fejem. Ha megkérhetlek, ide nyújtod nekem a vízemet, meg a fájdalomcsillapítót?

- Persze. - lépek az asztalhoz.

Átnyújtom neki a vízet, valamint a fájdalomcsillapítót. Bólintva köszöni meg. Beveszi a gyógyszert, majd ajkához emeli a poharat, és le is nyeli a gyógyszert. Elveszem tőle a poharat, és vissza teszem az asztalra.

Bérgyilkosok királynői...vagy mégsem? I.kötet: Namikaze testvérek /Befejezett/Where stories live. Discover now