64.fejezet

285 95 2
                                    

*Kakuzu szemszöge*
Másnap korán reggel bent voltam az őrsön. Rajtam kívűl, még senki sem volt bent. Így úgy döntöttem, hogy amíg várakozok, megszámolom a pénzemet. Már elő is vettem a pénzemet, és elkezdtem számolgatni.

- Cső kaki.

- Hidan, már vagy ezerszer megmondtam neked, hogy ne hívj, kakinak!!

- Kit érdekel, kaki.

- Te idióta, Jashinista!!

- Mi ez a veszekedés korán reggel!?

- Cső Inuzuka, és Nara gyerek.

- Kellemetlen ez az egész.

- Nem fejeznétek be?! Szeretném nyugodtan megszámolni a pénzemet, de tőletek nem lehet!!

- Már megint a pénzedet számolgatod, Kakuzu? - bukkan fel Sasori, Orochimaruval együtt.

- Ha tehetnéd, szerintem mindenkivel fogadnál. - sóhajt, Orochimaru.

- Ha tényleg mindenkivel fogadnék, Hidan hülyeségei miatt, akkor már rég milliomos lennék.

- Miért pont az én hülyeségeimre!?

- Mert mindig csinálsz valamit, mondjuk azért! - bukkan fel Shisui, Obitoval az oldalán.

Esküszöm nektek, hogyha mindig is fogadtam volna, Hidan ellen akkor már rég milliomos lennék. Talán, már pénzben fürödnék.

- Például, amikor összejöttem, Ahrival, de te ezt nem tudtad, és megpróbáltad elhívni őt egy randira. - jelenik meg, Itachi is.

Mindannyian kíváncsian nézünk, Itachira. Kíváncsian figyeljük őt, hogy mit keres itt az őrsön.

- Hát te? - vonja fel szemöldökét, Kiba.

- Painhez jöttem.

- Nem veszélyes egyedül hagyni, Ahrit, állapotosan? - bukkanak fel a Sabaku testvérek.

- Itachinak, és Ahrinak már megszületett a gyermeke. - válaszolja, Obito.

- Erről miért nem tudtunk? - döbben le, Kankuro, mire gratulálnak, Itachinak.

- Mivel aznap mikor, Naruto és Sasuke eljött szólni, Itachinak, hogy menjen mert, Ahrinál megindult a szülés, ti nem voltatok itt.

- Igaza van, a vörösnek. - helyesel, Hidan.

- És az eljegyzési kis partyn sem voltatok ott.

- Aznap is járotoztunk, a falu határain túl. - sóhajt, Temari, majd Itachira néz.

- Kisfiú vagy kislány? És hogy hívják?

- Kislány, és Uchiha Natsuminak hívják.

- Biztos édeskislány. - kezdett el ugrálni, Temari.

Ha fogadtam volna valakivel arra, hogy Temari örömében ugrálni kezd, akkor szedhetném befele a rengeteg lóvét.

- Mindenképp elmegyünk megnézni a picit. Igaz, fiúk? - böki meg két öccsét.

- Igen.

- Bármikor jöhettek.

- Akkor miért is jöttél? - kérdezi a Nara gyerek.

- Elkérni, Yahikotól a szabadságomat.

- Utánna maradsz még?

- Sajnálom, Shisui, de nem! Megígértem, Ahrinak, hogy utánna sietek haza hozzájuk. Nem akarom, hogy a két hercegnőm sokáig várakozzon rám.

Bérgyilkosok királynői...vagy mégsem? I.kötet: Namikaze testvérek /Befejezett/Where stories live. Discover now