*Ahri szemszöge*
Egyedül voltam fent. Itachi, és Natsumi még aludtak, én pedig csendben összerámoltam. A kanapén ücsörögve, egy újság társaságában mikor kopogás zavarta meg fülemet.
Ajtót nyitottam, és akik előttem áltak...- Kushina-san? Mikoto-san? - kérdeztem meglepedten az előttem áló két nőre, akik mosolyogva néztek rám.
- Ohayo, Ahri... - mosolyog, Kushina-san.
- Ohayo, kedvesem.
- Öhm...b-bocsánat, ohayo. - vakartam tarkómat.
Na ez kínos! Nem köszönök az anyósomnak? Valaki, aki szeret az most vágjon agyon.
- Valami baj történt? - mosolygok még mindig kínosan.
- Dehogyis.
- Velünk jössz, kedvesem.
- Hm? De hova?
- Csak húzd fel a cipődet, és bízz bennem, meg Kushinában. - mosolygott lágyan leendő anyósom.
- De...Itachi, és...
- Ne aggódj, drágám! Addigra biztosan kész leszünk, mielőtt a párod, és a lányod felébred. - mondta, Kushina-san.
Csak bólintottam, majd felhúztam cipőmet. Kint, Minato-sama várt minket, autoval.
Értetlenül ültem be hátra, anyósomhoz.- Ohayo, Minato-sama.
- Ohayo, Ahri-chan. - nézett fel mosolyogva a visszapillantóból, majd elis indult.
Értetlenül néztem hol, Kushina-sanra, hol pedig anyósomra, akik csak mosolyogtak.
- Hova megyünk? - kérdeztem kíváncsian.
- Majd meglátod, kedvesem. - mosolygott hátra, Kushina-san.
- Ne légy türelmetlen! Ez egy kis meglepetés, tőlem és Kushinától. - mosolygott rám, Mikoto-san.
Egy bolthoz érkeztünk meg. Hárman kiszáltunk a kocsiból, majd bementünk az üzletbe.
Ez nem akármilyen üzlet volt. De nem ám! Ez egy esküvői ruha üzlet!
Ámulva, és bámulva néztem jobbra, s balra. Egyszerűen nem akartam hinni a szemeimnek! Meglepedten néztem a két nőre, de ők csak bátorítóan mosolyogtak rám. Szemeim könnyezni kezdtek. Aztán olyat tettem, amit sose...Megöleltem őket. Mindketten viszonozták.- Gyere segítünk neked választani mennyasszonyi ruhát. - engedtek el, majd nézelődni kezdtünk.
Egy kedves eladó hölgy jött oda hozzánk, és ő is besegített nekünk. Kushina-san egy csipkés mennyasszonyi ruhára mutatott. De Mikoto-san, és én csak megráztuk a fejünket, mire Kushina-san lebigyesztette a száját.
Úgy döntöttem, hogy beljebb haladok az üzletbe...Egyedül.
Ám, ekkor egy gyönyörű piros ruhán megakadt a szemem.
YOU ARE READING
Bérgyilkosok királynői...vagy mégsem? I.kötet: Namikaze testvérek /Befejezett/
FanfictionKét testvér. Namikaze Arisa és huga Namikaze Ahri. Körözött bérgyilkosok. Egy nap két rendőr elkapja őket. Uchiha Itachi és Iwagakure Deidara. Mikor a két testvér, már azt hiszi, hogy nem fordulhat rosszabbra helyzetük, a bíróság életfogytiglanra ít...