*Nagato szemszöge*
Bent ültünk egy nagyobb irodában. Fugaku-san, Madara-sama, Izuna-san, Yahiko valamint én.
Fugaku érzelemmentes arccal nézett minket.
Madara öccséval együtt várta, hogy megszólaljunk.- Szóval akkor, pontosan mi is történt?- szólal meg Madara öccse, Izuna.
- Sasorit megsebesítették, Izuna-san. -
válaszolja Yahiko.- Megtudtáltok a részleteket? - kérdezi Fugaku.
- Igen. Deidara meglátogatta, Sasorit, aki mindent elmondott neki. Aguri volt az! Ő sebesítette meg. - válaszoltam.
- Megtudhatnánk a részleteket? - néz ránk Madara-sama.
- Sasuke valamint Naruto elmondása szerint, mindketten ide indultak. Útközben találkoztak Sasorival, aki visszafele tartott, hogy jelentsen. Sasuke és Sasori úgy érezte, hogy valaki figyeli őket. - kezdte el a mesélést Pain.
- Mit kerestek kint hajnalban?! - mormogja Fugaku-san.
- Tény és való, hogy amíg, Aguri szabadlábon van, veszélyes este valamint hajnalban kint az utcán tartózkodni! - csukja be szemeit Madara-sama.
- Kérlek, folytassátok! - néz rám Izuna-san.
- Sasori elindult megnézni, kiaz. Szembe találta magát Agurival. Meglőtte. De a bérgyilkos kitért a golyó elől, így közelebb haladt Sasorihoz, aki nem tudott reagálni. Egy hírtelen mozdulattal a zsebkés, már az oldalában díszelget.
- Sasuke és Naruto vitte el a kórházba, ahol azonnal kezelésbe vették! - folytatta helyettem Pain.
- Akkor most mihez kezdünk? Mostmár tudjuk, hogy Aguri képes és mindenkit megtámad. Nem érdekli, hogy rendőr, nő vagy esetleg gyerek! - néz körbe Izuna-san.
- Én azt javaslom, hogy a rendőrök 4 fős csoportokban járőrözzenek, nappal valamint éjjel!
- Fugaku-san, megbocsásson de akik nappal járőröznek, őket felkéne váltani éjjel, hogy tudjanak pihenni, másnap meg folytassák.
- Nagato, mond valamit, Fugaku-san. Mindannyian nagyszerű rendőrök, de a pihenés ugyanúgy kell nekik is!
- Igaza van, Nagatonak és Painnek.
- Ez ígyis lesz! Elejétől fogva így terveztem!
- De van itt valaki aki kérdéses. - áll fel Madara-sama. Fel-alá kezd el sétálgatni.
- Méghozzá a fiad, Fugaku. - emeli fel fejét Izuna-san.
- Megbeszéltük Kuramával, hogy amikor Itachinak kell járőröznie, akkor ő vigyázz az állapotos, Ahrira.
- Akkor ez már elvan rendezve, Pain?
- Igen, Madara-sama.
- Akkor ideje kiválasztanunk a csapatokat! - vesz elő egy papírt Izuna-san.
- Egyes csapat: Deidara, Hidan, Kakuzu, Obito! - csukom le szemeimet.
- Második csapat: én, Konan, Orochimaru, Sai. - dől hátra, Yahiko.
- Harmadik csapat: Juugo, Gaara, Kankuro, Temari. - támasztja meg fejét kezeivel, Fugaku-san.
- Negyedik csapat: Itachi, Sasori ha visszatér, Kiba, Neji. - fordul felénk Madara-sama.
- Ötödik csapat: Kurama, Kakashi aki egyben képzett rendőr is, Yamato, Kisame. - írja le Izuna-san.
- Hatodik csapat: Zabuza, Yugito, Killer Bee, Utakata. - emelem fel fejemet.
YOU ARE READING
Bérgyilkosok királynői...vagy mégsem? I.kötet: Namikaze testvérek /Befejezett/
FanfictionKét testvér. Namikaze Arisa és huga Namikaze Ahri. Körözött bérgyilkosok. Egy nap két rendőr elkapja őket. Uchiha Itachi és Iwagakure Deidara. Mikor a két testvér, már azt hiszi, hogy nem fordulhat rosszabbra helyzetük, a bíróság életfogytiglanra ít...