19.fejezet

559 109 0
                                    

*Ahri szemszöge*
Itachit próbálom átölelni, de nem megy, magamra kapom ruháimat, fáradt fejjel megyek le a konyhába, ahol Sasuke, Naruto és Itachi beszélgettek.

- Jó reggelt Ahri-san

- Reggelt

- Jó reggelt. - jött hozzám Itachi egy puszit nyomva számra.

- Nektek is. - tettem szám elé kezem.

- De fáradt valaki. - vigyorgott tarkóra tett kézzel Naruto.

- Ahaa... - ültem le Itachi mellé, aki időközben leült. Fejemet karjára tettem, míg a másikkal fejemet simogatta.
Rögtön álomba merültem.

*Itachi szemszöge*
Ahogy Ahri elaludt karomon elmosolyodtam, fejét simogatni kezdtem, végül egy puszit nyomtam feje bubjára.
Megittam maradék kávémat.

- Miért ilyen fáradt? - nézett Ahrira Sasuke.

- Igen?

- Hadjuk fiúk... - mosolyodtam el, mire puszit nyomok feje tetejére.

- Nii-san, történt köztetek valami?

- Otouto, van olyan dolog ami nem rád tartozik.

- Csak érdeklődtem.

Ahri lassan ült fel, miközben megdörzsölte szemeit.

- Ennyi volt?

- Igen.

- Jajj te. - hajolok ajkaihoz, mire lágyan csókolom meg. Nyelveink azonnal megtalálják egymást, vad táncba kezdenek egymással.

- Nem vagyunk kíváncsiak a felizgulásotokra!!

- Otouto!! - válok el Ahri ajkaitól, mire mérgesen nézek öcsémre.

- Menjünk Teme

- Hn... - álltak fel, mire elhagyták a házat.

- Ketten maradtunk! - kacsintok Ahrira, aki ajkaimnak esik. Rögtön viszonzom csókját. Elválok ajkaitól, a konyhába behúzom a sötítőt, és a többi helyen is.
Visszamegyek Ahrihoz, aki kicsit értetlenül néz rám amin elmosolyodok. Felültetem az asztalra, majd nyakát ostromlom csókjaimmal.
Kezét hajamba vezeti, kihúzza piros hajgumimat, majd tincseimbe túr. Gyengéden megharapom puha bőrét, amitől felnyög.
Végig nyalok ott ahol megharaptam, majd egy puszit adok rá.
Kezemet poloja alá vezetem, leis veszem róla amit eldobok.
Csókjaimmal nyakától lefele haladok, gyengéden harapok bele válába.

- Itachih

- Igen?

- Ha megint szeretnéd, akkor inkább fent folytassuk.

- Ne aggódj a sötítők bevannak húzva, és várj! - lépek az ajtóhoz, amit kulcsra zárok. - Az ajtó csukva.

- De reggel van...

- Senki nem fog hallani, hangszigetelt.- tapadok ajkaira. Szenvedélyesen faljuk egymás ajkait, mire jobban magamhoz húzom, lábaival csípőmet ölelik át.
Gyengéden túrok hajába, nyelveink áldáz csatát vívnak egymással a dominanciáért.
Kezem időközben levándorol fenekéhez, éhesen markolok bele, amitől csókunkba nyög.
Zihálva válunk el egymástól, ajkainkat vékony nyálcsík köti össze.
Ahri leveszi polomat, mire újra megcsókolom, de telefonom csörgése megzavar minket.
Morogva válunk el egymástól. Levegő vételemet próbálom szabályozni.

- Igen?

- Menyét, Ahrival nincs kedvetek átugrani egy kis ebédre, hm?

- Ha te főztél írjunk végrendeletet?

Bérgyilkosok királynői...vagy mégsem? I.kötet: Namikaze testvérek /Befejezett/Where stories live. Discover now