52.fejezet

324 95 0
                                    

*Itachi szemszöge*
Másnap korán reggel bekellett jönnünk a rendőrségre.
Mindannyian bent voltunk már, Pain irodájában, csak Nagatora valamint Painre vártunk.

- Nagyszerű! Korán bekellett jönnünk, erre meg, Pain és Nagato késik!

- Higgadj már le, Hidan!

- De, Konan...

- Nincs semmi de!

Percek múlva nyitódik az ajtó. Nagato és Pain lép be.
Nagato, Konan mellé áll, míg Pain leül székébe.

- Tegnap Yahiko, én, Fugaku-san, Madara-sama valamint Izuna-san megbeszélést tartottunk. - kezdi el mondani valóját, Nagato.

- Úgy döntöttünk, hogy csapatokat állítunk össze! Lesznek olyanok, akik éjjel fognak járőrözni, és olyanok is akik nappal!

- És emiatt kellett korán bejönnünk?! Jashin-samára mondom...

- Lett volna időm pénzt számolgatni.

- Fejezzétek már be! - szólal meg Kurama.

- Ha mindannyian megengednétek, akkor elmondanánk, Yahikoval a csapatokat.

Mindannyian bólintottunk. Yahiko egy papírt vett elő, majd körbe nézett mindenkin. Valószínűleg, hogy megtudakolja mindenki itt van-e. És igen. Még Kabuto is.

- Egyes csapat: Deidara, Hidan, Kakuzu, Obito! - néz az említettetekre Yahiko.

Deidara száját elhúzva áll csapattársaihoz. Nem kedveli, Obitót. Az Uchihákat nem nagyon csípi, de képtelen elviselni.

- Második csapat: Yahiko, Konan, Orochimaru és Sai! - kukkantja meg a papírt Nagato.

Az említettek bólintottak, és egymás mellé álltak. Kivéve Paint. Aki székén ült, és épp készült mondani a harmadik csapatot.

- Harmadik csapat: Juugo, Gaara, Kankuro valamint Temari.

- Negyedik csapat: Itachi, Kiba, Neji valamint Sasori aki, majd vissza jön. Arra kérem a csapattársukat, hogy mindent mondjanak el neki, ami csak szükséges! - pillant ránk szigorú tekintettel, Nagato.

- Rendben. - bólintok.

- Ötödik csapat: Kurama, Kakashi, Yamato valamint Hosigaki Kisame.

- Végre, valami munka. - mosolyog öntelten, Kisame.

- Hatodik csapat: Zabuza, Yugito, Killer Bee és Utakata!

- Nagyszerű. - fújja ki a levegőt, Utakata.

- Nem lehetne, hogy egyedül dolgoznék? Egyedül jobban menne.

- Nem! Zabuza, neked is ugyanúgy csapatban kell dolgozni mint a többiek! Ez nem kívánság műsor! - csap asztalára, Pain.

- Painnek, igaza van. Ha ezt megbeszélték tegnap a tárgyaláson, és eldöntötték akkor ez van! - mondja Konan.

- Ne aggódj tesó, minden rendben lesz, yeah!

- Inkább fejezd be, Bee! Hm!

- Hetedik csapat: Kabuto, Gai, Lee, Asuma.

- Nyolcas csapat: Tayuya, Kimimaro, Jirobo és Sakon. - fejezi be, Nagato.

- Kellemetlen. És azok akik nem hallották a neveiket?

- Shikamaru, Chouji, Shino, Kotetsuval valamint Izumoval civil ruhában fognak érdeklődni!

- De az nem lenne feltünő? - teszi zsebre kezeit, Shino.

- Mondd valamit. - bont fel egy zacskó chipset, Chouji.

Bérgyilkosok királynői...vagy mégsem? I.kötet: Namikaze testvérek /Befejezett/Where stories live. Discover now