18.fejezet

595 109 0
                                    

- Itachiiih, nehh... - ellenkezek lángba borult arccal, de valójában nagyon akarom amit csinál.

Ezt ő is tudja, így nem veszi figyelembe kiáltásom. Nyelvével ingerelni kezdi csiklómat. Kezeimmel a lepedőt gyűröm kínzó élvezetemben.
Nyelvével tovább ingerli csiklómat.

- Aaaaahh! - üvöltök miközben az ágyneműt téptem.
Hirtelen abba hagyja. Rá emelem tekintetem, miközben végig simít hasamon. Lefelé haladva vigyáz, hogy még véletlenül se érjen érzékeny ponthoz, végül kicsit megemeli lábaim, hogy jobban hozzám férjen.
Nyakizmaim felmondják a szolgálatot, fejemet visszaejtem. Kezével a belsőcombom simogatja és masszírozza, míg nyelvével újra nőiességemet nyalogatja.

- Aaah! - nyögök fel hangosan, testem összerándul egy pillanatra. Már mindenem reszket a kielégítetlen vágytól. Hogy tud eddig teketóriázni?! Én ezt már nagyon nem bírom! Kínomban mélyet sóhajtok, és minden erőmmel a lepedőt szorítom, de már ez sem segít. Abbahagyja egy kis időre kényesztetésem, míg ő is megszabadul a feleslegessé vált nadrágjától és alsójától.
Fölém fekszik, belesimít hajamba, majd két újját szám elé tartja. Felvont szemöldökkel nézek rá, amin elmosolyodik.

- Nyálazd be!

Számba veszem két újját. Nyelvemmel pillanatok alatt körbejárom őket, közben végig szemébe nézek. Tekintete mélyen enyémbe fúródik, látom rajta, hogy kezdi elveszíteni önuralmát, de próbálja tartóztatni magát.
Ujjait minél lejjebb tuszkolom torkomon. Halványan megremeg fölöttem, ami sikeremről árulkodik. Derekamnál átkarol, szorosan rám fekszik. Érzem, ahogy lüktető férfiassága nőiességemhez súrlódik.

- Aaahh. - nyögök teli szájjal, mikor jobban magához húz. Ujjait ki is veszi, majd nőiességemhez vezeti.

- Iiitaachii...

- Így, majd nem fog fájni. - vezeti belém az egyiket.

- Au - sziszenek fel halkan.

- Sss, nyugodj meg, meglátod jó lesz. - csitítgat lágyan, majd kis feszegetés után gyengéden a következőt is belém tolja, amitől könnycseppek szöknek szemembe.

- Hadjuk abba?

- Nem!

Lassan ollózni kezd bennem, közben nyakamat nyaldosva próbálja elterelni figyelmem az eddig még nem érzett édes kínról. Nem kell túl sok idő, fájdalmam lassan múlik, majd teljesen el is tűnik. Belém vezeti harmadik ujját is, de azt már nem is érzem. Szájával abbahagyja kényesztetésem, csak halk zihálását hallom magam mellett. Már ő sem bírja sokáig, lassan kezdi elveszíteni teljes önuralmát. Átkarolom nyakát, lábaimmal átkucsolom derekát, mire a fülembe nyög.
Rájöttem arra, hogy hangja ilyenkor a legszebb, mély és férfias.

- Itachih...

- Igen?

- A hangodh ilyenkor a legszebb, mély és férfiash. - nyaltam meg ajkát, ezen csak elmosolyodott.

- Készen álsz?

- Vigyázol rám?

- Igérem kincsem.

- Tiéd vagyok!

Felül velem, ujjait saját férfiasságával helyettesíti, úgy csúsztat ölébe. Várja, hogy szokjam a helyzetet, de az ő tagja is remegnek a vágytól. A feszítő érzés enyhül, nem tudom megvárni, amíg Itachi kezd el mozogni. Kicist megemelem magam, majd visszacsúszok. Hihetetlen érzés, ahogy teljesen kitölt.

- Ahhh!! - nyögök, mikor mindkét kezével átkarolja derekam, fölemel, majd visszaenged. Lassú tempóval többször is elismételi, egy erősebb lökésnél hangosan elnyögöm magam, hátravetem fejem. Visszafekszik velem, fenekembe markolva mozog tovább bennem egyre gyorsabb iramot diktálva.

- Itachhii - kiáltom a gyönyörtől, mikor teljesen felcsúszik bennem.
Vadul nyomom ajkaimat övének, miközben egyre gyorsabb tempót vesz fel, kezemet hátára csúsztatva gyengéden végig karmolok hátán.
Nyelvem erőszakosan tör utat magának, keresve partnerét, hamarosan vad keringőt járnak nyelveink.
Érzem, hogy közel a csúcs, Itachi nevét kiáltva érem el a csúcsot, hátam ívben feszül meg.
Egy utolsó lökéssel Itachi kihuzódva belőlem élvezik el. Testét verejték cseppek borítják, gyengéden rám fekszik, fejét simogatom.

- Nehm, megyünk zuhanyoznih?

- De...

Átmenve a fürdőbe, Itachi engedni kezdte a vizet, mire mindketten a víz alá álltunk.
Kezembe nyomok egy kis tüsvürdőt, gyengéden mosni kezdtem Itachi válát, karját, melllasát, amit egy kellemes sóhajjal jutalmazott.
Ajkaihoz hajolva csókoltam meg, hátam a hideg csempének ütközött. Éhesen fenekembe markolt, éreztem, ahogy a víz lemossa róla a sampont.
Elszakad ajkaimtól, majd ő is megmos engem. Végezve Itachi felvette boxerét, míg én egy melltartót és egy fehérneműt, befekszik az ágyba, én pedig függőlegesen. Fejemet izmos hasára teszem, kezeinket összekucsolja.
Akaratlanul is de elmosolyodok

- Min mosolyogsz? - kezdi el simogatni fejem másik kezével.

- Semmin. De Itachi, biztos, hogy velem akarod ezt az egészet? - kezdem el tanulmányozni a plafont.

- Igen! Nem érdekel, hogy bérgyilkos voltál! Megváltozni, még meglehet, sose késő hozzá. Melletted leszek!

- Ha a szüleid ellenezni fogják?

- 22 éves vagyok, nem velük lakok, a magam ura vagyok!

- De...

- Nincs semmi de! Ha elenezni fogják, az sem érdekel, én melletted leszek!

- Szeretlek

- Én is.

Felülve hasától felfelé kezdtem el csókolgatni, nyakához érve, ála alatt is csókoltam. Lassan felérve ajkaihoz lágy, szenvedélyes csókra hivtam.
Nyelve keringőre hívta enyémet amit ő vezetett. Csókja egyszerre volt vad, szenvedélyes, birtokló és domináns.
Ajkait eltépve enyémtől, cirogatni kezdte arcomat.
Mellé fekszem, fejemet mellkasára teszem, kezével átkarol. Hallom szíve egyenletes dobogását, olyan megnyugtató. Mélyen megamba szímpantom a levegőt, majd kiengedem.
Kezével dörzsölni kezdi válamat.
Érzem, ahogy lassan elnyom az álom.

Bérgyilkosok királynői...vagy mégsem? I.kötet: Namikaze testvérek /Befejezett/Where stories live. Discover now