*1 hónappal később*
*Ahri szemszöge*
1 hónap telt el. 1 hónapja, hogy börtönben ülök.
Fáradtan dörzsöltem meg szemeimet.- 1 hét múlva Karácsony. - motyogtam orrom alatt. - Talán mégis jobb volt, a bérgyilkos élet nővérem szerint? Hiszen nem az utcán nőttem fel. - ördögien elmosolyodtam.
Léptekre lettem figyelmes.
Vártam, hogy mégis kifog megjelenni cellám előtt.
Cellám előtt, egy fekete hajú rendőr állt meg. Két tincs arcába lógott, haja hátul összefogva közel tarkójához, ez nem volt más mint Uchiha Itachi.
És igen, az 1 hónap alatt megtudtam a teljes nevét.- Hova kell már mennem?!
- Gyere. Szabad vagy.
- Mi?!
- Jól hallottad! Deidara és én beszéltünk a bíróval, hogy képesek vagytok jó útra térni. Megengedte, hogy távozzatok, de te nálam fogsz lakni, míg a nővéred Deidaránál!
- Rendben. - majd követtem Itachit. Deidara, és Arisa kint vártak ránk.
Nővérem csak bólintott felém, én meg nyakába borultam.- A-Ahri...
- Szeretlek Nee-chan.
- Én is téged. - ölelt vissze.
Elengedve őt, beszált Deidara kocsijába, és elhajtottak.
Egy pár percig még élveztem a friss levegőt, és a havat, ahogy arcomra hull.
És igen, ezalatt havazott is. Igaz, hogy nem sok hó volt, de remélem hogy több fog majd esni.
Beszálltam Itachi kocsijába, és mi is elhajtottunk.
Az ablakból néztem, a hó fehét rájat. Minden olyan szép volt.- Miért?
- Mit miért?
- Miért hoztatok ki minket?
- Majd egyszer megtudod.
Hm, remek. Nem is mondja el, de majd egyszer megtudom. Mikor? 2 év múlva?!
Hamarosan megérkeztünk egy nagy házhoz. Kiszálltam a kocsiból, míg Itachi kocsijával behajtott a garázsba.
Ekkor valami szemet szúrt...egy gyönyörű szép, nagy éj fekete motor. Csillogó szemekkel néztem, a járműt. Mindig éltem haltam, a motorokét.- Kibrobálod?
- T-tessék?
- Szeretnél menni vele egy körre?
- De én még sose ültem motoron.
- Majd én elviszlek.
- Rendben. - kúszot egy enyhe pír arcomra.
- Megyek akkor leveszem a rendőri ruhámat, és jövök. Gyere addig be!
- Ha nem baj, közelebről megnézném a motort.
- Nyugodtan. - mosolyodott el, majd bement. Én addig közelebbről megnéztem a motort.
Lélegzetem szinte elállt. Nagyon gyönyörű volt.
Nem is tudom hányszor jártam körbe, evvel is alaposan végig mérve a járműt.- Úgy látom, nagyon tetszik neked. - jelent meg Itachi. Fekete nadrág, és egy fekete bőrkabátot viselt. Mit ne mondjak? Nagyon sexy volt így.
- Igen. - pirultam el.
- Tessék, ezt vedd fel! - nyújtotta át a sisakot, amit felvettem és ő is a sajátját. - Akkor mehetünk? - ült fel motorjára.
- Igen. - ültem fel mögé. Félve átkaroltam derekát, fejemet hátára hajtottam.
Hamarosan elis indultunk. Kicsit féltem, mert azért hó volt, féltem hogy megcsúszik a motor kereke.
Így erősen szorítottam Itachit, amit megérzett.
YOU ARE READING
Bérgyilkosok királynői...vagy mégsem? I.kötet: Namikaze testvérek /Befejezett/
FanfictionKét testvér. Namikaze Arisa és huga Namikaze Ahri. Körözött bérgyilkosok. Egy nap két rendőr elkapja őket. Uchiha Itachi és Iwagakure Deidara. Mikor a két testvér, már azt hiszi, hogy nem fordulhat rosszabbra helyzetük, a bíróság életfogytiglanra ít...