Sasori léptei megszaporodnak, ahogy az enyémek is. Befordukok jobbra. Zsákutca! Most ugye szórakoztok velem?! Nem lehet így vége! Nem kaphatnak el!
- Fuuma Aguri! Emeld fel lassan a kezeidet, és fordulj meg! Ezennel gyilkossáfért letartóztatlak! - hallom ahogy rám szegezi fegyverét.
Ördögien elmosolyodok. Nem hagyom, hogy ilyen könnyen elkapjon! Öntelt rendőrök!
- Azt hiszed, hogy ezzel elkaptál? Ne gondold, hogy nem szököm el.
- Csak a holttestemen keresztül, Aguri!
- Ahogy akarod!
Egy ördögi mosollyal közelítek felé. Szemei bátorságot tükröznek. Furcsa. Nem fél. Szeme se rebben. Keze, lába nem remeg.
- Ha tovább jössz, esküszöm, hogy itt és most megöllek!
- Ch... - közelítek felé.
Nem is kellett több neki. Meghúzta a ravaszt. De lövése nem sikerült, mert csak a vállamat karcolta meg. Egy hírtelen mozdulattal termek ott mellette.
Épp reagálna mozdulatomra, amikor egy zsebkést rántok elő, amivel megsértem oldalát.
Sebét szorongatva rogy le a földre.- Még találkozunk! - szúrom oldalába a kést.
Elrohanok a rendőr autó mellett.
Kiabálást hallok mögülem, de ez engem most nem érdekel.*Sasuke szemszöge*
Sasori még mindig nem tért vissza. De ekkor, egy alak rohant el az autó mellett. Narutoval együtt szálunk ki.- Megállj!
De az alak nem áll meg. Tovább rohan.
- Sasuke! Hol van, Sasori?
- Nyomás megkeresni!
Naruto bólintva követ engem. Befordulunk arra a helyre, ahova Sasori is ment.
Hamar megpillantjuk a vörös hajút. Körülötte kisebb vértócsa díszeleg.- Sasori! Mi történt? - húzom ki oldalából a kést.
- Gyorsan vigyük a kórházba, mert itt fog elvérezni!
- Akkor segíts, te idióta!
Megtámasztva, Sasorit, megyünk a kocsihoz. Kezemet erősen oldalához nyomom, evvel is gátolva a vérzést.
Beültetjük az autóba............................
- Nagyon jól tettétek, hogy azonnal hoztátok őt a kórházba. - fejezi be a kötözést az orvos.
- Minden rendben lesz vele?
- Igen. Csak sokat kell pihennie! Sok vért veszített.
- Önre bízhatjuk, Sasorit?
- Igen, Sasuke. Menjetek nyugodtan.
- Viszlát. - köszönünk egyszerre.
Kimegyünk a kocsihoz. Csendben szálunk be, és elindulunk a rendőrségre.
- Most mi lesz?
- Hogy érted?
- Mit fogunk csinálni?
- Beszélünk Painnel, és elmondjuk neki mi történt. Biztos mindenki ott lesz. Sasori azt mondta, hogy neki is jelentenie kellett volna.
- Gondolod, hogy Aguri volt az?
- Ki más támadna meg egy rendőrt, ha nem Aguri?
- Igaz. Remélem, hogy hamar felépül.
- Én is.
YOU ARE READING
Bérgyilkosok királynői...vagy mégsem? I.kötet: Namikaze testvérek /Befejezett/
FanfictionKét testvér. Namikaze Arisa és huga Namikaze Ahri. Körözött bérgyilkosok. Egy nap két rendőr elkapja őket. Uchiha Itachi és Iwagakure Deidara. Mikor a két testvér, már azt hiszi, hogy nem fordulhat rosszabbra helyzetük, a bíróság életfogytiglanra ít...