- Ahri? Hm.
- Jajj, de jó téged látni.
- Téged is, Konan. Sasori, jobban vagy?
- Köszönöm, Ahri, igen sokkal jobban.
- De, te hogy hogy itt vagy? - pillant rá az albínó.
- Nem akart otthol ülni, mikor megtudta mi történt. - toppan be Itachi, Sasukéval valamint Narutoval.
- Remek! Uchihákkal vagyunk körbevéve. Hm.
- Deidara akkor engem is utálni fogsz? Mert ha Itachi felesége leszek, akkor én is Uchiha leszek.
- Nem mindegyik, Uchihát utálom. Hm.
- Jó, de ezt most tegyük félre! Ahri-chan, haza kéne menned, Itachi-kunnal!
- Narutonak, igaza van. Nii-sannal tényleg haza kéne menned!
- Nyugodjatok meg! Bízzatok meg bennem!
- Pontosan, ezt várom el, egy leendő Uchihától! - jelenik meg, Madara-sama öccsével együtt, Izuna-sannal.
- Madara-san, Izuna-san.
- Jól meggondoltad, Ahri? - pillant fel, Izuna-sama.
- Igen. Beszélni szeretnék vele! Ha más nem tudja betörni, akkor majd én betöröm! Csicseregni fog mint egy kis madár. - ropogtatja meg kezeit.
Se szó, se beszéd. Egyszerűen csak benyit a kihallgató szobába.
- Ahri, mit keresel itt?
- Ki ez a kis hölgy?
- A nevem, Namikaze Ahri, uram.
- Morino Ibiki! Én hallgatom ki azokat, akiket ide hoznak hozzám!
- Értem.
- Viszont, Ahri, mit keresel itt? - lép hozzá, Nagato.
- Úgy hallottam, hogy Ibiki-san nem tudja megtörni, Etsuya-sant! Madara-sama, Izuna-san valamint Itachi engedélyével eljöttem, hogy majd én betöröm.
- Itachi bele egyezett ebbe? - vonja fel szemöldökét, Yahiko.
Kint mindannyian, Itachira nézünk. Aki gondterhelten rázza meg fejét.
- Ez igaz? Hm.
- Nem egyeztem bele! De addig rágta a nyakam, míg nem egyeztem bele.
- Ahogy a miénket is! - bólint helyeslően Madara-sama, valamint Izuna-san.
- Akkor figyeljünk, hogy mit szed ki belőle.
- Akartok fogadni?
- Nem! - förmedünk mindannyian, Kakuzura.
*Ahri szemszöge*
- Nem bánom! Legyen akkor! - bólint, Nagato.Ibiki fel áll székéből. Mosolyogva köszönöm meg, majd óvatosan helyet foglalok, hogy hasamat véletlenül se üssem meg.
- Szóval Etsuya, igaz?
- Namikaze Eimi és Namikaze Isato, legkisebb lánya, Namikaze Ahri.
- Honnan ismered a szüleimet?!
- Az legyen az én dolgom, kedvesem! Most te tényleg azt hiszed, hogy bármit, ismétlem bármit kiszedhetsz belőlem?
- Tudod ki voltam régen? Hm?
- Igen. Téged és a nővéredet tartottak a bérgyilkosok királynőinek! Bérgyilkosok királynői...vagy mégsem? - mosolyodik el gúnyosan. Mosolyát gúnyos nevetés követi.
YOU ARE READING
Bérgyilkosok királynői...vagy mégsem? I.kötet: Namikaze testvérek /Befejezett/
FanfictionKét testvér. Namikaze Arisa és huga Namikaze Ahri. Körözött bérgyilkosok. Egy nap két rendőr elkapja őket. Uchiha Itachi és Iwagakure Deidara. Mikor a két testvér, már azt hiszi, hogy nem fordulhat rosszabbra helyzetük, a bíróság életfogytiglanra ít...