*Itachi szemszöge*
- Mondd fiam, ez igaz?- Micsoda?
- Az, hogy Ahri valamint a nővére, az az Arisa nevezetű lány, ők voltak a bérgyilkosok királynői?
- Igen.
- Miért nem mondtad el?! Hozzá akarod kötni az életed? Jól meggondoltad ezt, Itachi?
- Igen apa. Nem érdekel, hogy mit mondasz! Felnőtt férfi vagyok! Van saját házám, autóm és most mellettem van a világ legcsodásabb nője, akit mindig is kerestem! Engem nem érdekel Ahri múltja! Mellettem nagyon megváltozott! És ha ez nem lenne elég, Ahri a gyermekünket várja. Eszem ágában se lenne őt elengedni! Ahoz túl fontos nekem, hogy elengedjem! Ha ellenzed a kapcsolatunkat, valamint idővel a házasságot...
- Fiam! - sóhajtott lemondóan, majd egy mély levegő vétel után folytatta.
- Biztos, hogy Ahrit szeretnéd magad mellé?
- Igen! És ezen semmi, illetve senki nem fog változtatni! Még akkor sem fogom elhagyni, ha nem adod áldásodat a kapcsolatunkra vagy a házasságunkra!
- Áldásomat adom! Látom, hogy kitartasz a párod mellett. Most, hogy kiderült mi volt régen, látom rajta, hogy melletted tényleg megváltozott. Ha jól tudom megkérted a kezét, igaz?
- Igen.
- Ő mostmár az Uchiha családhoz tartozik, mivel a gyermeked várja, valamint megkérted a kezét.
- Arigatou, apám
- Nincs mit, fiam. - teszi vállamra kezét, majd vissza megyünk.
Páromon látom a kétségbeesést. Odamegyek hozzá, és egy szoros de mégis gyengéd ölelésbe vonom.
- Uchiha Namikaze Ahri. - suttogom fülébe.
- Ez azt jelenti...
- Nem ellenzem a kapcsolatotokat! Itachi, nagyon szeret téged, és kitart melletted. Ez ellen nem tudok mit tenni.
- Köszönjük, Fugaku-sama.
- Most, hogy szent a béke mindenki között. Lehetne folytatni a kihalgatást? - lép ki Nagato, Yahiko valamint Ibiki oldalán.
- Persze. Majd én megtöröm. - ropogtatja meg kezeit párom.
*Ahri szemszöge*
- Nos, Etsuya-san. - lépek be Madara-samával, Izuna-sannal, Fugaku-samával, Yahikoval, Nagatoval valamint Ibiki-sannal.- Hogy döntött? Csiripel nekünk, Aguriról?
- Nem! Soha!
- Etsuya-san, figyeljen ide! Aguri egy vérbeli, vérszomjas gyilkos! Ha tényleg igaz az, hogy elhagyta a falut, kitudja hova ment, és ott mit fog tenni! Tudja maga mit jelent ez?! - kezdek el vele ordibálni, mire lehajtja fejét, miközben engem hallgat.
- Ez azt jelenti, hogy férfiak, nők valamint gyerekek, nem lesznek biztonságban! Ezt akarja?! Mert ha igen, akkor nagyon jó úton halad! A rendőrség valamint mi azt akarjuk, hogy Agurit elkapjuk. Ikuto, Akashi valamint Akihiro azért mondtak el mindent Aguriról, mert az utóbbi időkben kifordult magából!
Csend. Senki nem szól semmit. Várunk, hogy Etsuya-san mit válaszol. Felemeli fejét. Tekintetét végig futattja mindenkin, majd megállapodik rajtam.
- Agurit, valamint a családját régóta ismerem. A szülei, Fuuma Kaimei és Fuuma Natsumi, csupa szív, kedvesek, megértőek voltak. Mikor Aguri betöltöltött egy bizonyos kort, szülei verték meg minden. Aguri elhagyta őket, majd beállt egy bérgyilkoshoz, aki nagyszerű bérgyilkost faragott belőle! Aguri visszatért szüleihez, és kegyetlenül meggyilkolta őket. Ezután minden olyan gyermeket, aki árva volt, utcán nevelkedett, befogadott. De azok a gyerekek nem tudták, hogy Aguri kicsoda. Mindegyikből bérgyilkos lett.
YOU ARE READING
Bérgyilkosok királynői...vagy mégsem? I.kötet: Namikaze testvérek /Befejezett/
FanfictionKét testvér. Namikaze Arisa és huga Namikaze Ahri. Körözött bérgyilkosok. Egy nap két rendőr elkapja őket. Uchiha Itachi és Iwagakure Deidara. Mikor a két testvér, már azt hiszi, hogy nem fordulhat rosszabbra helyzetük, a bíróság életfogytiglanra ít...