62.fejezet

318 93 0
                                    

Meglepetten néztem, az előttem álló lányra. Most ugye viccel velem? Ugye, nem egy olyan bérgyilkos huga, mint Aguri?

- Akihiro-san, valami baj van?

- Öhm, te tényleg, Aguri huga vagy?

- Igen.

Nem válaszoltam semmit. Valahogy egy hang sem jött ki a torkomon. Sajnáltam, ezt a lányt. A bátyja, akit keres, az egy nyomorult bérgyilkos! Se több, se kevesebb! Most mit kéne csinálnom? Mit tegyek?

- Akihiro-san?

- Seina, gyere velem!

- Hova? Valami baj van?

- Csak gyere velem, kérlek! Ne aggódj, nem foglak bántani, vagy valami. - fordulok felé, miközben félelemtől csillogó szemeibe nézek.

- Ühm, rendben. - bólint egyet félénken, majd követni kezd.

Elviszem őt, Itachiékhoz. Ott majd minden kiderül. Mert ha én magam mondanám el neki, akkor talán nem hinne nekem! Azt gondolná, hogy kitaláltam az egészet. De, Ahri, és Itachi is eltudja neki mondani az igazat, valamint Ikuto, és Akashi is, ha odahívom őket. Írok, majd nekik ha nem hinné el.

Bekopogunk Itachiékhoz. Az ajtó hamarosan kinyílik, és Itachit pillantjuk meg. Odébb áll. Seina félénken, de követ engem. A kanapén Ahrit, valamint Natsumit pillantom meg.

- Akihiro, hát te? - áll fel lányával karjai között.

- És kiez a lány, aki veled van? - lép párja mellé, Itachi.

- A nevem, Namikaze Ahri, ő itt a párom, Uchiha Itachi.

- Örvendek a szerencsének, Ahri-san, és Itachi-san! Az én nevem, Fuuma Seina. Milyen aranyos kislány. Hogy hívják?

- Uchiha Natsumi. Gyertek menjünk a konyhába.

Itachi és Ahri egymás mellé ülnek, Seina mellettem foglal helyet.

- Ott kint az mondtad, hogy Fuuma?

- Igen, Itachi-san.

- Honnan jöttél, Seina-san?

- Konohagakurei vagyok, de 17 évesen, Iwagakuréba költöztem. Ez idáig ott éltem, utánna vissza költöztem. Még hozzá azért, hogy megtaláljam a bátyámat, Agurit.

Ahri kikerekedett szemekkel nézett a lányra. Itachinak a kezei ökölbe szorultak, Aguri neve hallatán.
Csend. Senki nem szól semmit. Sejtettem, hogy Ahri, és Itachi most próbálják felfogni azt, amit Seina mondott.

- Itachi-san, Ahri-san, valami baj van?

- Seina-san, annyira sajnálom, hogy tőlem kell megtudnod, de... - csuklik el, Ahri hangja.

- De?

- Nem tudom, hogy mondjam el.

- Micsodát, Ahri-san?

- A...a...bátyád, Aguri, ő egy körözött bérgyilkos.

Seina kezeit szája elé kapja. Szemei könnycseppektől csillognak, miközben fejét megrázza. Nedves könnycseppjei hamar utat törnek maguknak. Megfogom kezét, ezzel egy kis vigaszt nyújtva.

- Ezh, ne-nehm lehet.

- Sajnáljuk, Seina-san, de Ahri igazat mondd!

- Régen én is bérgyilkos voltam, a nővéremmel együtt, Namikaze Arisával. Itachi és Deidara kihozott minket a börtönből, hogy jó útra térjünk.

- De nemcsak a két Namikaze testvér volt bérgyilkos, Agurti mellett. Én, valamint két legjobb barátom, Yakkai Akashi, és Uchiha Ikuto.

- Aguri, Itachi munkatársát, Akasuna Sasorit is megsebesítette, hogy eltudjon menekülni.

Bérgyilkosok királynői...vagy mégsem? I.kötet: Namikaze testvérek /Befejezett/Where stories live. Discover now