*Sasuke szemszöge*
Narutoval úton vagyunk kedvenc kávézónkhoz.- Hé, teme!
- Hn?
- Szerinted mi lehet Ahri-channal, és a báytáddal?
- Mit tudom én. Biztos jól el vannak.
Megérkezünk kávézónkba. Mindketten kérünk egy-egy kávét.
Épp egy üres asztal felé haladunk, amikor megpillantjuk Ahrit.- Ahri... - ülünk le mellé.
- Sziasztok. - törli meg kisírt szemeit.
- Mi történt Ahri-chan? - teszi fel kérdését Naruto.
- Összevesztem Itachival. - szipog.
- Mi történt közted, és bátyám között?- kortyolok bele kávémba.
- Röviden annyi, hogy kétségeim voltak afelől, hogy tényleg szeret-e. - kezdet el sírni.
- Beszéltél már Itachival, Ahri-chan?
- Nem. Reggel sem szóltunk egymáshoz. - törli meg szemeit.
- Miért nem próbálsz meg beszélni a bátyámmal?
- Nem halgatna meg. Nagyon megsérthettem őt.
- Ma szilveszter van. Próbálj meg vele beszélni.
- Rendben. Köszönöm Sasuke, és neked is Naruto. - áll fel
- Nincs mit. De máris mész?
- Igen.
*Ahri szemszöge*
Épp sétálok, mikor szembe jön velem nővérem. Nah, márcsak ő hiányzott, de tényleg.- Nah, miaz hugi? Holvan Itachi?
- Nem mindegy neked?! Ha annyira érdekell, összevesztünk!
- Látod...mondtam neked, hogy csak kihasznál téged. Ő nem fog téged úgy szeretni, ahogy azt szeretnéd. Az ő szemébe, csak egy bérgyilkos maradsz. Se több, se kevesebb.
- Fogd be! - kezdtek el hullani könnyeim.
- Térj észhez! Nem fog szeretni téged! Ez nevetséges!
- Miért csinálod ezt?
- Hogy észhez térj! Olyan álmokat, reményeket kergetsz, amik sose fognak megvalósulni! Azt hiszed Itachi, hozzád köti az életét? Azt hiszed, hogy egy olyan mellett fog maradni, aki ártatlan emberek életét vette el? És ami a legfontosabb, azt hiszed, hogy ha mégis belédszeret elvesz feleségül?
- Hagyd abba!
- Meg azt gondolod, hogy gyermeket szülhetsz neki?
- És ha szeret? És ha elfog venni feleségül? Mivan ha egyszer gyermeket fogok neki szülni?
- Ez a legostobáb dolog amit hallottam! - nevette el magát, majd közelebb jött hozzám. Kezét vállamra tette.
- Felejcsd el Ahri. Ő nem fog szeretni téged. Ha szeretne, akkor csak arra használna, hogy megfektessen téged.
- Hadj engem békén! - szaladok el sírva.
*Aguri szemszöge*
Épp álcában sétalgattam, amikor egy ismerős hangot hallottam...Arisa.
Végig hallgattam ahogy beszélgetnek. Gonoszan elmosolyodtam.- Arisa még a hasznomra lehet. De mi lesz Ahrival? Hm..talán őt másra is használhatnám - mosolyodtam el perverzen.
Fejemre kaptam csuklyám. Vissza mentem a rejtekhelyre, ahol gondolkodni kezdtem.
YOU ARE READING
Bérgyilkosok királynői...vagy mégsem? I.kötet: Namikaze testvérek /Befejezett/
FanfictionKét testvér. Namikaze Arisa és huga Namikaze Ahri. Körözött bérgyilkosok. Egy nap két rendőr elkapja őket. Uchiha Itachi és Iwagakure Deidara. Mikor a két testvér, már azt hiszi, hogy nem fordulhat rosszabbra helyzetük, a bíróság életfogytiglanra ít...