*Seina szemszöge*
- Kincsem ébresztő! - simogatja valaki arcomat, de ez engem kicsit sem izgat.Fejemre húztam takarómat, evvel is jelezve, hogy még aludni szeretnék, és hogy hadjanak!
- Na, édesem! Kihül a reggeli.
- Ühm... - bújok ki kedvtelenül a takaró alól.
Szememet dörzsölve próbálok valamit érzékelni a külvilágból. Pár pislogás után, egy barna hajzuhatogot vélek érzékelni. A barna hajzuhataghoz, egy lágy mosoly tartozik.
- Ohayo, Kaa-chan. - ölelem meg, amit viszonoz, és egy puszit kapok hajamra.
- Ohayo drágám. Készülődj el, aztán gyere reggelizni!
- Hay! - bólintok lelkesen, mire anya megsimogatja fejemet, és kimegy a szobából.
Magamra kapok egy egyszerű ruhát, majd célba veszem a fürdőt, ahol elvégzem szokásos rutinomat.
Leszaladok a konyhába, ahol már, Nii-san már nem sokára végez reggelijével, míg apa kávéját szürcsöli, miközben egy újságot olvas.- Ohayo.
- Ohayo. - köszönnek vissza.
Nyomok egy puszit apa arcára, majd egyet, Aguri arcára. Leülök, bátyám mellé, és elkezdek reggelizni. A mai reggeli inkább csendesen telt, amit most nem bántam.
Észre se vettem mikor, de Nii-san már befejezte reggelijét, és az ajtóban várt engem.
Gyorsan befejeztem a reggelit, nyomtam egy puszit, anyu és apu arcára.- Mehetünk?
- Hay.
Elköszöntünk szüleinktől, és már indultunk is az iskolába. Mint eszembe jutott, Kaito, és a haverjai gyomrom görcsbe rándult a félelemtől. Igyekeztem nem mutatni, hogy félek mi lesz ma. Magamba azért könyörögtem, hogy ne fussak bele Kaitoba, sem pedig Nii-san. Jobban bátyámért aggódok, nem magamért. Hiszen tudom, hogy a bátyó képes lenne akárkit megverni, azért ha bántani mer engem valaki.
- Kösztünk, vagy hugi? - lóbálja előttem kezeit, ami visszaránt a valóságba.
- Hm? Mi volt a kérdés?
- Azt kérdeztem, hogy minden rendben van? Olyan kis furcsa vagy. Talán nem érzed jól magad? Forduljunk haza?
- Anno...jól vagyok, csak elgondolkodtam.
- Oh, és min gondolkodtál?
- Azon, hogy nekem van a világ legjobb bátyja!
- Miért is?
- Mert az én bátyám, a legerősebb az egész világon! Mindig számíthatok rád, és persze mindig megvédesz minden rossztól. Ez tesz téged a világ legjobb, bátyójává, és én nagyon szeretlek, Nii-san.
- Én is téged. - borzolja össze hajamat.
Tevékenységére elmosolyodok, viszont el lököm kezét, mert ezzel csak jobban összeborzolja hajam.
Bátyám öntelt vigyorával találom szembe magam. Válaszul rányújtom nyelvem, amin először meglepődik, majd a meglepődött arca eltűnik, és egy fél mosoly jelenik meg arcán.- Nos, akkor menj hugi! Suli után megvárlak, rendben?
- Rendben. - ezzel megölelem, és a termem felé veszem az irányt.
Miközben sétálgatok testemen végig fut a félelem.
- Lám, lám, lám... - üti meg fülemet az a gúnyos hangnem, amit tegnap halottam.
Ilyedten kapom hátra fejemet, és Kaito gonosz vigyorával találom szembe magam. Azonnal hátrálni kezdek, viszont ez nem sikerül, mert neki ütköztem valaminek...jobban mondva valakinek.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bérgyilkosok királynői...vagy mégsem? I.kötet: Namikaze testvérek /Befejezett/
FanficKét testvér. Namikaze Arisa és huga Namikaze Ahri. Körözött bérgyilkosok. Egy nap két rendőr elkapja őket. Uchiha Itachi és Iwagakure Deidara. Mikor a két testvér, már azt hiszi, hogy nem fordulhat rosszabbra helyzetük, a bíróság életfogytiglanra ít...