68.fejezet

263 92 0
                                    

*Madara szemszöge*
- Hé, Nii-san!! Ébresztő!! - kopogtat öcsém szobám ajtaján, amin csak morgok, és másik oldalamra fordulok.

- Ébresztő van, te lusta Uchiha! - rontott be szobámba, mire egy párna repült arcomba.

- Te kis...! - vezettem tekintetem hivatlan vendégemre, aki vigyorogva állt szobám ajtajában.

- Neked hányszor szóljon az ember, hogy ébresztő?

- Fáradt vagyok.

- Te? Ugyan miben fáradtál el? Yahikót, meg a többieket még megis érteném, de te? Te miben fáradtál el, Nii-san? - kuncogja el magát.

- Szemét dög vagy.

- Jó tudni. De mostmár legyen elég a lustálkodásból! Szálljál kifele az ágyból, Nii-san.

- Jólvan.

Izuna bólintott egyet, majd kiment a szobából, én pedig azonnal elvégeztem reggeli rutinom.
Szemeimet dörzsölve mentem le a konyhába.

- Dögölj meg, Izuna! - mormogom orrom alatt, miközben egy csésze kávéval ülök le az asztalhoz.

- Kedves vagy, de nem áll szándékomban meghalni. - válaszolta higgadtan, majd leült velem szembe. - De ahogy elnézem igencsak harapós kedvedbeb vagy, Nii-san.

- Csodálkozol, Otouto?

- Még mindig, Aguri miatt aggódsz?

- Igen. Nincs róla semmilyen hír, meg nyom se, nem hogy hír!

- Lehet, hogy elhagyta már Konohagakure határait. És többet nem tér vissza.

- Igazad lehet.

- Fogadni merek, azért vagy ilyen harapós kedvedben, mert késő éjjel aludtál el.

- Igen.

- Ahj, Nii-san...Ez így nem lesz jó! Ha keveset alszol, akkor teljesen legyengülsz. Próbáld meg elengedni csakis egy kicsit ezt az egészet, és próbálj többet figyelni az alvásra.

- Rendben van, Otouto.

- Jut eszembe! Mivel ma nem kell mennünk sehova...

- Hm? Mit terveztél már?

- Nem látogatjuk meg Itachiékat?

- Mehetünk. Natsumi is ha felnő, remek Uchiha lesz.

- Az egyszer már biztos! Az a kislány már most édes. Akkor mi lesz később?

- Nem tudom.

- De ha úgy nézzük nem csak, Natsumi lesz remek Uchiha, hanem az édesanyja is.

- Itachi remek párt talált magának.

- Kétlem, hogy ez a véletlen műve volt.

- Mármint?

- Emlékezz csak, Nii-san...Itachi, és Deidara volt aki elkapta őket! A tárgyalás után...Pontosabban 1 hónap után, kihozták őket a bőrtönből, hogy helyes útra térjenek.

- Ahri, meg úgy viselkedik, mintha ez az egész megse történt volna.

- Próbálja felejteni. Meghát szerintem, Itachi mellett boldog.

Hamarosam már Itachiéknál voltunk. Ahri éppen kislányát etette, Itachi pedig helyet foglalt párja mellett.

- Nem akarok dicsekedni, de ez a kislány olyan lesz mint én.

- Már miért lenne olyan, mint te, Nii-san?

- Mert én vagyok, Uchiha Madara!!

- Egoista... - forgatja meg szemeit, Izuna. - Inkább hasonlít, Itachira, mint te rád! Hiszen, Itachi az apja.

Bérgyilkosok királynői...vagy mégsem? I.kötet: Namikaze testvérek /Befejezett/Where stories live. Discover now