*Pain szemszöge*
- Mit gondolsz, Yahiko? Hyuto Kenji és
Gensai Eiji, fognak is valamit mondani, Aguriról? - kérdezte, Nagato felém fordulva.- 40% az esély arra, hogy nem. Kivéve akkor, ha kevesebb. Eiji és Kenji még mai napig hűségesek, Agurihoz, és egyártalán nem árulnák el őt.
- Minden módszert be kell vetni, hogy megtörjenek! Értve!? - csapott asztalomra.
- Igen!
- Konan! - szóltunk ki az imént említettnek, aki szó szerint majdnem, hogy beesett az ajtón.
- Mi történt?
- Azonnal szólj Kabutonak, Kibának, Nejinek, hogy vigyék Hyuto Kenjit és Gensai Eijit a kihallgatóba! - adtam ki a parancsot.
- Értettem! - mondta a kék hajú lány, majd sarkon fordulva kifáradt az ajtón, hogy véghez vigye feladatát.
Percek teltek el, azóta amióta, Konan elment. Nagatoval már épp indulni akartunk volna, mikor az ajtó szó szerint kicsapódott.
- Kabuto, Neji, Kiba, mégis mi a fenét jelentsen ez!? - dörren meg, Nagato mély türelmetlen hangja.
- Nagato-sama, Pain-sama! Baj van!
- Mégis miféle baj? - vontam fel szemöldökömet.
Egyik sem mondott semmit, csak mutogattak, hogy kövessük őket. Mintha mindhárman sokkot kaptak volna, valamitől. Elértünk Kenji, és Eiji cellájához. Nagatoval felváltva néztünk egymásra. Nem akartuk elhinni azt, ami ott fogadott bennünket. Kenji és Eiji halott. Elővettem a kulcsot, majd bementem hozzájuk. Legugoltam, Eiji teste mellé.
- Kabuto!
- Igen, Pain-sama? - igazította meg a szemüvegét, az imént említett.
- Azonnal hozd ide, Nara Shikakut, Yamanaka Inoichit és Akamaichi Chozat!
- Igenis!
- Neji, Kiba ti menjetek és szóljatok a többieknek, hogy Yahiko irodájában 15 perc múlva legyen ott mindenki!
- Értettük, Nagato-sama! - mondta kórusban a két említett, majd elis tüntek.
Kabuto hamarosan megérkezett Shikakuval, Inoichivel és Chozával akik vizsgálni kezdték a hullákat.
- Nos?
- Úgy tűnik, hogy mindketten elharapták a nyelvüket. - mondta, Shikaku sóhajtva.
- De ahoz le is kéne nyelniük, nem? - kérdezte, Konan, aki időközben követett minket.
- Éppenséggel nem!
- Painnek igaza van! Nem kell ahoz lenyelniük. Mivel sok vért veszítettek, a vér veszteség ájuláshoz vezetett, majd aztán a halál. - állt fel, Kenji teste mellől, Inoichi.
- Mit gondoltok, mikor tehették meg?
- Ha tippelnem kéne, akkor durván 06:30 körül. Most van 9:30. A testük jég hideg, és a vér is már száraz. - állapította meg, Choza.
- Ennek Madara, Izuna és Fugaku nem fog örülni. - jelentette ki morogva, Nagato.
- Talán még van esély!
- Hogy érted ezt, Shikaku?
- Ott van még az a férfi akit behoztatok. Etsuya.
- Sajnos már nem! A múltkori kihallgatáson szívinfarktust kapott, és meghalt.
- Akkor nincs remény. - mondta, Inoichi, majd egy fekete zsákot vett elő, amivel letakarta a két hullát.
- Mit gondolsz, Nagato, Itachinak is szóljunk?
YOU ARE READING
Bérgyilkosok királynői...vagy mégsem? I.kötet: Namikaze testvérek /Befejezett/
FanfictionKét testvér. Namikaze Arisa és huga Namikaze Ahri. Körözött bérgyilkosok. Egy nap két rendőr elkapja őket. Uchiha Itachi és Iwagakure Deidara. Mikor a két testvér, már azt hiszi, hogy nem fordulhat rosszabbra helyzetük, a bíróság életfogytiglanra ít...