32.fejezet

397 104 1
                                    

*Sasuke szemszöge*
Épp a nappaliban ülök, amikor megcsörren anyám telefonja.
Feláll. Kimegy a konyhába. Csak apám, és én maradunk bent.
Nem szólunk egymáshoz.
Anyám nem sokára visszajön.

- Történt valami?

- Találjátok ki, kik jönnek hozzánk ma vacsorára!

- Kik? - nézünk apával egyszerre anyára.

- Itachi, és a barátnője.

- Itachinak van barátnője?

- Igen apa van.

- Biztosan nagyon aranyos lány. - lelkendezik anyu, majd a konyhába rohan készíteni a vacsorát.

...

- Fugaku, menj és öltözz át!

- Rendben.

- Sasuke!!

- Igen?

- Elkészültél?

- Igen. - jövök le a lépcsőn, miközben nyakkendőmet igazítom.

- Fugaku, kész vagy?

- Igen.

- Akkor megyek én is gyorsan felöltözök. - szaladt fel anyám. Besétáltam a nappaliba, és kikucskáltam az ablakon.

- Vajon, Itachi azt is elmondja nekik, hogy Ahri gyermeket vár tőle? És ha igen, akkor mit fognak szólni? Anya örülni fog neki, de mi lesz apával? Ő mit fog szólni? - majd megpillantom Itachi kocsiját

- Itt vannak? - szalad le anyám vidáman.

- Hn...

- Sasuke, modoráld magad! - jött le apám is.

- Tudja, hogy milyen vagyok.

- Anya, apa, Sasuke. Megjöttünk! - léptek be a házba.

- Fiam! Üdvözöllek itthon. - öleli meg anya, míg apa kezet fog vele.

- Anya, apa. Bemutatom nektek a barátnőmet, Namikaze Ahrit. Ahri, ők itt a szüleim, Uchiha Mikoto és Uchiha Fugaku.

- Örülök a találkozásnak uram, és asszonyom.

- Eddig még jól megy.

- Mi is. Elsem hisszük, hogy Itachi ilyen kedves, tisztelettudó lányt talált magának, mint te. - mosolyog rá anyám.

- Khm, igen. - köhint apa egyet. Neki szinte semmi se jó. Bár Itachit nem érdekelné, hogy apa mit gondol. Hiszen már nem is itt lakik. Mázlista.

- Szia Sasuke.

- Szia Ahri.

- Gyertek ne álljatok itt meg! Elkészítettem a vacsorát. - majd mindannyian bementünk a konyhába.

- Mondd csak fiam! Komolyan gondoljátok?

- Fugaku!!

- Jellemző...

- Apa. Ahrit mindennél jobban, és mindenkinél jobban szeretem. Komolyan gondolok vele mindent.

- Értem.

- Most mi bajod Fugaku? Itachi, és Ahri nagyon aranyosak együtt. - mosolyog rájuk anya.
Bátyam és Ahri egymásra néznek, miközben megfogják egymás kezét.

- Mondd Ahri, neked van testvéred?

- Igen, van egy nővérem. Rá mindig számíthattam, de most a kapcsolatunk nem olyan jó.

Bérgyilkosok királynői...vagy mégsem? I.kötet: Namikaze testvérek /Befejezett/Where stories live. Discover now