*Ahri szemszöge*
Itachival fáradtan ébredtünk reggel. Natsumi köztünk aludt, mivel a tegnap esti dörgésektől nemis egyszer ébredt fel.- Jó reggelt, kedvesem.
- Neked is. - dörzsöltem meg szemeimet.
- Feküdj vissza, és aludj még egy kicsit. Alig aludtál valamit az éjjel.
- Ezt te rólad is elmondható, Itachi.
- Én bírni fogom!
- Ahogy én is. - mosolyogtam rá, majd felálltam, és egy csókot nyomtam ajkaira.
- Szeretlek.
- Én is. Megyek főzök egy kávét.
- Ne menjek én?
- Nem. Ha, Natsumi felébredne akkor szólj, és megcsinálom a reggelijét. - mondtam egy apró ásítással harcolva.
Ő csak fáradtan bólintott, majd vissza befeküdt az ágyba. Kezével megtámasztotta fejét, és egy apró puszit nyomott lánya fejére, amit nem álltam meg, hogy ne mosolyodjak el.
Lent a konyhában készítem a kávét, miközben az álmossággal küzdök.
- Szerelmem... - hallok meg számomra egy mély, domináns, bizontonságos férfi hangot.
Fáradtan fordulok meg. Mosolyogva nézek két szerelmemre.
- Oh, jó reggelt kicsi hercegnőm. - lépek oda hozzájuk, és egy csókot nyomok, Natsumi homlokára.
- Na, és én nem kapok? Vagy kiengesztelsz máshogy? - jelenik meg arcán egy perverz mosoly.
- Perverz, Uchiha! - nyomok egy gyors csókot ajkaira.
- Most miért?
- Erre nem vagy fáradt, hm? - kuncogom el magam, miközben lányunk reggelijét készítem.
- Ha rólad van szó, akkor sose vagyok fáradt! - lép hátam mögé, és nyakamba csókol, amitől egy halk sóhaj hadja el ajkamat.
- Túl jól ismersz! - mosolygok hátra.
- Hiszen nem a párom leszel, hanem a feleségem. Tényleg az esküvő! Megkéne beszélnünk, hogy mikor házasodjunk össze!
- Igen tényleg. De majd csak akkor, ha pihenünk egy kicsit, mert nagyon fáradt vagyok.
- Rendben, Uchiha Ahri.
- Kész is vagyok. - nyújtottam át páromnak, lányunk cumis üvegét, akit fáradtan botorkált a kanapéhoz, és kezdte el etetni lányunkat.
Fáradtan ülök le szerelmem mellé, aki alig bírja nyitva tartani szemeit. Látszik rajta, hogy nagyon küzd az álmosság ellen.
- Jól megjártuk.
- Az biztos. De még kicsi! Számíthattunk rá, hogy kicsi még, és félni fog a viharban. - mosolyodik el halványan, Itachi.
- Majd mikor pihenni fog, akkor majd mi is alszunk egyet. - veszem el lányomtól, az üres cumisüveget.
Mikor már kimosom, és Itachi megbüfögtette, Natsumit, valaki kopogtat az ajtón. Fáradtan megyek az ajtóhoz, és nyitom ki.
- Naruto, Sasuke. Gyertek csak be. - lépek odébb, hogy a fiúk beljebb lépjenek, majd bezártam az ajtót.
- Mi történt, Ahri-chan?
- Valami baj van?
- Natsumi az éjjel, sokáig fent volt mivel megilyedt a vihartól, így Itachival nem sok mindent aludtunk.
YOU ARE READING
Bérgyilkosok királynői...vagy mégsem? I.kötet: Namikaze testvérek /Befejezett/
FanfictionKét testvér. Namikaze Arisa és huga Namikaze Ahri. Körözött bérgyilkosok. Egy nap két rendőr elkapja őket. Uchiha Itachi és Iwagakure Deidara. Mikor a két testvér, már azt hiszi, hogy nem fordulhat rosszabbra helyzetük, a bíróság életfogytiglanra ít...