54.fejezet

296 95 0
                                    

*Aguri szemszöge*
Későn este sétálgatok. Nem sokára elérem, a falu határát! Végre! Ekkor hírtelen egy rendőr autó áll meg. Mi a franc?! Ezek már este is járőröznek, vagy mi?!

- Yahiko, mi lesz ha nem fogjuk megtalálni, Agurit?

- Konan, ne legyél ilyen! Megfogjuk találni! Ha a hírhedt bérgyilkosok királynőit, eltudtuk kapni, akkor őt miért ne tudnánk?

- Mondasz valamit, Yahiko.

- Arra nem gondoltatok, hogy Aguri már nincs itt?

- Mire akarsz kilyukadni, Orochimaru?

- Arra, hogy Aguri talán elmenekült, mert mivel mindenki őt körözi.

- Nincs kizárva. Minden esetre tennünk kell, amit tennünk kell! - szálnak vissza mindannyian a kocsiba, majd eltünnek.

Eljött a pillanat, hogy elmenekülhessek. Lábaimat gyorsan szedem. Lassan elérem a határt, ám ekkor egy furcsa érzés kerít hatalmába! Mintha, valaki követne! De ki? Próbálok nem foglalkozni vele. Végre elérem a határt, azonnal egy ösvényre szaladok. A furcsa érzésem azonnal el illant, mikor átléptem a határt.

*Sasori szemszöge*
- Jó hírem van, Sasori-san. - lép be mosolyogva, Ino, aki jelenleg az éjszakai ápolónőm.

- Miaz a jó hír?

- A leletek, valamint a doktor úr szerint, holnap haza mehet.

- Hol van a doktor úr?

- Valami baj van, Sasori-san? Talán nem érzi jól magát? - lép be orvosom.
Kagami-sama.

- Jól érzem magam, Kagami-san! Viszont, lenne egy kérdésem.

- Hallgatom, Sasori-sama!

- Nem lehetne, hogy most haza menjek? Az a helyzet, hogy egy nagyon fontos feladatot bíztak mindannyiunkra, és a csapatomat nem akarom cserben hagyni, sem a rendőrséget!

- Bizonyára, a Fuuma Aguri ügyre gondolsz. Igaz, Sasori-san?

- Igen, Ino. De te honnan tudod?

- Apámtól.

- Értem. Kagami-san, akkor lehetne, hogy most haza menjek?

- Hát, nem látom akadályát, hogy haza menjen. A leletei valamint az állapota is nagyon jó! De, szeretném, ha vigyázna magára!

- Úgy lesz, doktor úr!

- Lenne itt még valami!

- Igen?

- Ha rosszul éreznéd magad, vagy valami más akkor szeretném ha mindenképp jelentkeznél nálam!

- Úgy lesz! Arigatou

- Nincs mit. - távozz mosolyogva.

Azonnal elkezdek öltözni. Viszont megérzem, hogy valaki végig kíséri tekintetével, mindem egyes mozdulatom. Félig hátra pillantok, és a kipirult arcú Yamanaka lányt pillantom meg.

- Valami baj van, Ino?

- Wááá! Sajnálom, Sasori-san! - rohan ki, piros arccal.

Elmosolyodom magamba, aztán végleg elkészülök. Holmimat felvéve hagyom el a kórházat. A recepciónál össze találkozok a Yamanaka lánnyal, aki zavarában azt se tudta, hogyan hajoljon meg előttem.

- Jó éjszakát, valamint jó pihenést, Sasori-san. - egyenesedik fel még mindig, kipirult arccal.

- Köszönöm, Ino. - mosolygok rá lágyan.

Bérgyilkosok királynői...vagy mégsem? I.kötet: Namikaze testvérek /Befejezett/Where stories live. Discover now