17.fejezet

616 109 0
                                    

Erősen tartott, miközben ajkaimra tapadt. Így mentünk fel szobájába.

Elterít az ágyon, mire én felemelem fejemet, és az arca felé közelítek. Félúton lehunyom szemem, majd orommal arrébb tolok pár kósza tincset az utamból, és egy gyengéd puszit nyomok homlokára. Bőre finom puha, ilyen közelről pedig haja kellemes levendula illatát is tisztán érzem.
Kicsit időzve visszaejtem fejemet a párnára, és vigyorogva veszem tudomásul, hogy ez megtette a hatását. Nagy kikerekedett szemekkel néz rám, szája résnyire nyitva a meglepettségtől. Nem láttam még, hogy ilyen fejet vágna, mit ne mondjak elég szórakoztató.

- Ngh. - nyögök csodálkozva, ugyanis befogta szám, és nem is akárhogy. Saját ajkait tapasztotta enyémre, és úgy hallgattatott el. Most rajtam van a sor, hogy meglepődjek. Hosszan időzik így, én meg csak pislogni tudok.

Elemeli a fejét, de nem túl messze, az orrunk hegye még épp összeér. Szóhoz se jutok, és mivel nem ellenkezem, így újra megcsókol, ezúttal kicsit mohóbban. Alsó ajkam ízlelgeti, végigfuttatja rajta nyelvét, és mélyet sóhajt. Gerincemen kellemes borzongás szánt végig. Arcom vérvörössé válik, szívem kiugrani készül helyéről. Kipuhatolja, hol hagytam rést, és elkezdi feszegetni, hogy később belülről térképezhesse fel számat. Nyelvével végigsimít az enyémen, és nem bírom megállni, hogy ne nyögjek ajkai közé.
Édesen csókol tovább, lassú táncba hívva. Mikor viszonzom, feljebb csúszik rajtam, és teljes testével hozzám simul. Az ő szíve is éppolyan gyorsan ver, mint az enyém.
Már alig kapunk levegőt, mikor elszakad tőlem, csak egy vékony nyálcsík, ami még összeköti ajkainkat. Fel se nyitja szemeit, úgy hajol nyakamhoz, és kezdi el lágyan csókolgatni, nyalogatni. Szívja a finom bőrt, és ahogy nyelvével végigsimít rajta, lábam beleremeg.
Nyakamról szép lassan feljebb tér, és finoman harap fülcimpámba.
Nyögés hagyja el számat, ami csak bátorítja.

- Ahri. - forró lehelete belesüvít hallójáratomba, ahogy a nevemet sóhajtja, és agyamra langyos köd telepszik. Magamba szívom és élvezem minden kis mozdulatát. Meleg, nedves nyelvével belenyal a fülembe, és testemen villámként fut végig az élvezet, minek helyét kellemes bizsergés veszi át.
Kábultan karolok nyakába, és húzom ki a vörös hajgumit, hogy fekete tincsei szabadon hulljanak arcomba. Kezemet selymes hajába csúsztatom, és gyönyörködöm benne, hogy hogyan folyik ki ujjaim közül, akár egy sötét patak.
Újra visszaér nyakamhoz, és folytatja előző tevékenységét, kis foltokat hagyva rajtam. Ezzel szinte megjelöl, hogy az övé vagyok, és senki más nem nyúlhat hozzám.
Kicsit megemeli magát, hogy hozzáférjen mellkasomhoz, hasamhoz. A mozdulattal eléri, hogy hozzá préselődjek ágyékához, és én újabb halk nyögéssel jutalmazom.
Mélyen szemembe néz, látom rajta, hogy haboz, mert nem tudja, én is annyira szeretném-e mint ő.
Kételyeit eloszlatva nyomom számat az övéhez egy erőset harapva alsóajkába, ahogy újra behatolni készül számba nyelvével. Közben ő hátam alá nyúl, és ujjait végigfuttatja gerincem mentén.
Kezét nadrágomba süllyesztve markol bele fenekembe, masszírozza egy kicsit, azután előre csúsztatva izgatni kezd.

- Aahhh. - nyögöm el csókunkat kéjesen, mire eltávolodva megereszt egy mosolyt.

- Olyan izgató, ahogy ilyen kéjesen nyögdécselsz, Ahri. - vette le rólam felsőmet, amit eldob.

Kábán bámulok rá, végül ösztöneimre hagyatkozva hátravetem fejem, közben nekidörgölöm nőiességem tenyerének, és egy újabbat nyögök, ezúttal hangosabban. A nyakamon felkínált helyre egyből lecsap, szenvedélyesen szívni kezdi. Nem sokat időzik el, lejjebb halad, és kulccsontomon játszik nyelvével. Kezét kihúzza nadrágomból, elkezdi lefeszegetni rólam védelmemet, de félúton leáll.
Feltérdel, és leveszi pólóját, én pedig végre megcsodálhatom szépen kidolgozott felsőtestét. Izmai táncot járnak szemem előtt, ahogy magamögé hajítja a ruhadarabot.
Nem bírok ellenállni, és felülve végigsimítok tökéletes hasán, majd belecsókolok köldökébe.
Kezeimet közben karjain vezetem felfele, mígnem elérem a vállát. Ő leveszi melltartomat, majd pólója után dobja. Szégyenlősen próbálom magam takarni, kezeim után kap.

- Eszedbe se jusson!

- De.

- Nincs semmi de! Ne szégyeld a tested előttem, hiszen gyönyörű vagy, és a tested is az. - tolt vissza gyengéden az ágyra, és már újra fölöttem térdel.
Lehajol melleimhez, majd finoman szívni kezdi.
Testemet teljesen elöntötte a forróság, már vágyam irányítja minden mozdulatom. Beletúrok hajába, és elkezdek játszani vele, a hátát simogatom saját tincseivel.

- Haaaah. - nyüszítek fel, mikor már a hasamnál jár, és épp keményen fúrja bele köldökömbe nyelvét, majd ismét lejjebb halad. Ráebredek, mire készül. Mellkasom eszeveszett iramban kezd emelkedni és süllyedni miközben halkan lihegek.
Megrémülök, vállánál fogva feljebb tolom egy kicsit, és vissza se nézve kérdő tekintetébe hasamra fekszem, már menekülnék is, de átkarol, rám fekszik testsúlyával leszorítva. Szemeimet lecsukva beleborzongok, ahogy lehellete nyakamat éri, és ahogy kemény merevedése fenekemhez simul.

- Nem kell félned, óvatos leszek, megigérem. - hallom fülem mellett duruzsoló hangját. - Sose ártanék neked. De ha nem szeretnéd, akkor abbahagyjuk. - csókolta meg vállamat.

- Nem az, hogy nem szeretném, csak...csak...félek. - kezdtem el vizsgálni tekintetemmel a párnát. Szép fehér, és puha.
Kezével előre nyúl, majd vissza fordítja, hogy oldalara nézzek, így félszemmel látom őt.

- Óvatos leszek, ígérem.

- Biztos?

- Ígérem neked. Sose bocsátanám meg magamnak, ha bántanálak téged, vagy fájdalmat okoznék neked.

Mélyet sóhajtok, próbálok megnyugodni. Vágytól reszkető testemnek még a félelem se parancsol. Megemelem fenekem, hogy még jobban érezhessem.

- Ah - nyög halkan meglepetten, agyamon eluralkodik a vörös köd. Most már nem akarok mást csak magamban érezni, de ezt képtelen vagyok a tudatára adni. Nem is kell.
Megfordít, mélyen megcsókol. Szenvedélyesebben és vadabban, mint ez alatt bármikor.
Elveszem nyelve játékába észre se véve, hogy épp most feszegette le rólam teljesen nadrágomat bugyimmal együtt. Följebb emelkedik egy kicsit, és a két ruhadarab már csatlakozott is az ő pólójához.
Fölém térdel, végignéz rajtam mély pírt csalva ezzel arcomra.
Ahogy lefelé halad tekintetével, nőiességem elé kapom kezeim.

- Muszály így nézned rám?! - fordítom el fejemet, de ő csak elneveti magát. Szívem nagyot dobban mellkasomban.

- Nem kell szégyellősködnöd! Hiszen gyönyörű vagy. - veszi el kezeim az útból, és nőiességemhez hajol, majd nyalogatni kezdi.

- Itachiiih, nehh... - ellenkezek lángba borult arccal, de valójában nagyon akarom amit csinál.

Bérgyilkosok királynői...vagy mégsem? I.kötet: Namikaze testvérek /Befejezett/Where stories live. Discover now