41.fejezet

395 98 2
                                    

*Ahri szemszöge*
Hamarosam megérkezünk Senju Hashiramához, gondolom én, mert Itachi megál bátyám kocsijával, majd hátra néz.

- Megérkeztünk. - majd mindhárman kiszálunk a kocsiból. Megfogom Itachi kezét, aki gyengéden magához szorít, így megyünk be.
Kedvesem bekopog. Hamarosan nyitódik az ajtó, és egy fehér hajú férfi ál előttünk.

- Itachi.

- Tobirama. - fognak kezet. Az imént említett odébb ál, hogy betudjunk menni. - Tobirama, bemutatom neked a páromat, Namikaze Ahrit. Ahri ő itt, Senju Tobirama.

- Örvendek kisasszony.

- Én is.

- Kurama, ő itt Senju Tobirama. Tobirama, ő itt Ahri bátyja, Namikaze Kurama.

- Örülök Tobirama.

- Én is. - fognak kezet. - Hashiramát keresitek?

- Igen. Beszélni szeretnék vele, ha szabad.

- Persze. Gyertek velem. - indult el, mi pedig szótlanul követtük. - Hashirama... - lép be az említett dolgozószobájába

- Hm?

- Itachi, veled szeretne beszélni. - majd kiment.

- Itachi. - fognak kezet. - Kiket tisztelhetek meg?

- Hashirama, bemutatom a barátnőmet Namikaze Ahrit, és a bátyját Namikaze Kuramát.

- Nagyon örülök a találkozásnak, Senju Hashirama.

- Ahogy mi is.

- Ha Tobirama jól mondta, akkor beszélni szeretnél velem, igaz?

- Igen.

- Miről lenne szó?

- Nos, arról, hogy Tsunadéval nem tudnál beszélni.

- Miről?

- Hogy legyen Ahri kezelő orvosa.

- Talán beteg?

- Nem. Az a helyzet, hogy Ahri a gyermekünket várja. Mivel Kushina is, Tsunadénál szülte Narutot, nagyon szeretném, hogy Ahri az ő keze alá kerüljön.

- Először is, gratulálok nektek. Másodszor is, beszélek vele, biztosan, belefog egyezni.

- Nagyon szépen köszönjük, Hashirama.

- Nincs mit, Itachi. Akkor én most felis hívom. - vette elő telefonját, majd tárcsázni kezdett. Bátyám vállamra teszi kezét, míg szerelmem kezemet fogja.

- Szia Tsunade

- Szia. Valami baj van?

- Lenne egy kérdésem.

- Mi lenne az?

- Azt szeretném kérdezni, hogy Uchiha Itachi párját, Namikaze Ahrinak elválalod a vizsgálatát?

- Persze. Beteg?

- Nem. Gyermeket vár, és Itachi szeretné, ha a gyermekük nálad jönne a világra.

- Persze, szívesen elválalom. Üzenem Itachinak, és Ahrinak, hogy holnap jöjjenek el hozzám!

- Rendben van, átadom. Szia. - teszi le telefonját, majd ránk néz.

- Nos?

- Szívesen elválalja, Ahrit.

- Köszönjük szépen, Hashirama.

Bérgyilkosok királynői...vagy mégsem? I.kötet: Namikaze testvérek /Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora