43.fejezet

334 98 0
                                    

*Arisa szemszöge*
Deidarával épp reggelizünk, amikor fel áll.

- Valami baj van?

- Nem.

- Akkor? - fejezem be reggelimet.

Odajön hozzám. Combom alá nyúl, majd magára kap.
Ajkait szenvedélyesen nyomja enyémnek. Szívem hevesen kezd dobogni mellkasomban. Kezeim nyakaköré fonódnak. Ujjaimat a szőke hajzuhatagba vezetem. Pihegve válunk el egymás ajkaitól.

- Gyönyörű vagy, hm. - tesz le a földre. Kezét arcomra simitja.

- K-Köszönöm s-szépen. - pirulok el.

- Ma bemegyek a rendőrségre, ha akarsz elmehettek a hugoddal valamerre, hm.

- Sétálni is mehetek?

- Miért kérdezed? Persze, hogy elmehetsz, hm.

- Csak gondoltam, hogy megkérdezlek.

- Nem fogolyként bánok veled, hm. - kuncogja el magát.

- Áh, olyan édes amikor mosolyog, vagy amikor kuncog. - pirulok el mélyen. - Mi?! Miket beszélek??!

...

Magam elé bámulgatva sétálok. Mikor felnézek, Akashit pillantom meg.

- Arisa...

- Oh, hello Akashi.

- Szia. Minden rendben?

- Mondhatni.

- Nah, valami baj van?

- Nincs. - indulnék tovább, de csuklóm után kap.

- Volt időm kiismerni téged, Arisa!

- Oh, tényleg? - huzom ki csuklómat, keze "börtönéből".

- Tényleg. Mondd csak, mit tervezel?!

- Én? Semmit. Hogy gondolod?

- Arisa, ismerlek már téged! Ha így viselkedsz, akkor biztosan, hogy tervezel valamit! Mit tervezel?

- Azt, hogy elmegyek innen!

- Mi?!

- Talán süket vagy?

- Nem! De miaz, hogy elmész?! Nem úgy volt, hogy helyes útra tértetek?

- Én nem! De velem ellentétben a hugom igen! Ő, teljesen belehabarodott Itachiba, így nem akar velem jönni. De ha tetszik neki, ha nem akkor is velem fog jönni! Jöhet önszántából, vagy esetleg erőszakkal!

- Te megőrűltél?! Tudod te mit beszélsz?! Képes vagy elszakítani a hugodat, Ahrit, a boldogságtól, csak azért, mert te magadra gondolsz? Képes vagy elszakítani Itachi mellől, akit szeret tiszta szívéből?

- Neked ahoz semmi közöd, hogy mit miért teszek!!

- De igenis van! Fogd már fel, hogy a szabadságoddal játszol! De legjobban a hugod boldogságával! Mondd, hát nem érted? Ahri boldog Itachi mellett! Gyermekük lesz!

- Akashi, te tényleg azt hiszed, hogy Itachi mellette fog maradni?

- Igen! Látszik rajta, hogy szereti őt! Nem mondhatod azt, hogy nem szereti, vagy kihasználja!

- Könyörgöm, ő egy Uchiha! Nem fog Ahri mellett maradni!

- Megkérdezem, megint! Te felfogtad, hogy mit beszélsz?!

- Igen! Neked meg semmi közöd hozzá!

- Igenis van!

- Már miért lenne?

Bérgyilkosok királynői...vagy mégsem? I.kötet: Namikaze testvérek /Befejezett/Where stories live. Discover now