- Itachi és én...együtt vagyunk.
- Mivan?!
- Talán süket vagy?
- Miaz, hogy együtt vagytok?!
- Szerinted milyen az?
- Idióta!
- Semmi közöd hozzá, hogy kivel vagyok együtt, vagy kit szeretek, és kit nem!
- Nah, idefigyelj...
- Ja, és elmondjak még valamit?
- Mit? - néz rám kíváncsian.
- Itachi magáévá tett.
- Mit beszélsz?!
- Talán süket vagy?! Itachi és én lefeküdtünk!
- Mit képzelsz?! Megmondtam, hogy elfogunk innen menni!
- Én nem!
- Ha tetszik neked, ha nem velem fogsz jönni!
- Már miért mennék?
- Azért, mert a hugom vagy, és én válalok érted felelősséget!
- Többé már nem!
- Mi...?
- Többé már nem parancsolsz nekem! Nem mondod meg, hogy mit csináljak, hova menjek! Én Itachié vagyok, és eszemágában sincsen őt itthagyni miattad!
- Azt hiszed szeretni fog? - kuncog gúnyosan.
- Szeretjük egymást!
- Arra nem gondolsz, drága bolond hugocskám, hogy csak ágyba akart vinni?
- Ezt csak te gondolod így!
- Bolond vagy drága hugi.
- Te meg rohadtul őrült vagy Nee-chan! Miért hiszed azt, hogy nem térhetünk helyes útra? Miért akarsz minden áron ahoz ragaszkodni, ami volt, ha?
- Zöldfülü vagy!
- Te meg idióta!
- Válogasd meg velem a szavaidat! Fogd már fel, a hülye agyaddal, hogy nem fog szeretni téged! - böki meg homlokom.
- Úgy gyűlöllek téged! Soha senkit nem gyűlöltem így, mint téged! Bár ne lennél a nővérem!
Idegesen csikorogtatta fogait. Mire észbe kaptam volna, újabb pofon csattant arcomon. Csak, hogy ez a pofon erősebb volt, és nagyobb.
Kezemet arcomra tettem. Nem mertem szolni.- Elegem van belőled! Nem leszel egy Uchiha szeretője, aki bármikor magáévá tehet, amikor úgy kottyan a kedve! Te sem lehetsz ennyire idióta! - ment el dühtől fortyogva.
Szemeimet mardosták könnyeim. Ő már nem az a nővérem, aki régen volt. Megváltozott. Sosem bántott volna engem. Lehet túl vetettem a súlykon, de ez az igazság. Ha én és Itachi szeretjük egymást, az miért baj?
- Kedvesem... - fonódik csipőm köré, két erős, védelmező kéz.
- Itachi... - fordulok meg. Könnyeimmel küszködve ölelem meg.
- Mi a baj?
- Összevesztem Arisával. Túl messzire mentem, és...és...kétszer megpofozott.
- Min vesztetek össze? - simogatja hátam.
- Ő nem fog téged szeretni! Mindegy, nem lényeges.
- Kedvesem... - tol el magától. Arcomat kezei közé veszi.
YOU ARE READING
Bérgyilkosok királynői...vagy mégsem? I.kötet: Namikaze testvérek /Befejezett/
FanfictionKét testvér. Namikaze Arisa és huga Namikaze Ahri. Körözött bérgyilkosok. Egy nap két rendőr elkapja őket. Uchiha Itachi és Iwagakure Deidara. Mikor a két testvér, már azt hiszi, hogy nem fordulhat rosszabbra helyzetük, a bíróság életfogytiglanra ít...