5.fejezet

580 121 17
                                    

- Hugi...

- Igen?

- Este elmegyünk, és végzünk az Uzumakival!

- Jó.

*Ahri szemszöge*
Lassan sötétedni kezdett. Nővéremmel épp készüldődni kezdtünk. Magunkra csatoltunk mindent, ami szükséges volt.

- Kész vagy?

- Igen, Nee-chan.

- Akkor menjünk! - majd lementünk a konyhába, utánna ki az éjszakába.
A sötét éjszakában, hamarosan kiszúrtuk Narutot.
Egyedül sétálgatott.

- Végre, egyedül van. - mosolyodott el nővérem ördögien.

- Kövessük! - majd követni kezdtük, az Uzumakit aki nem sejtett semmit.
Ekkor befordult egy kanyarba, mi pedig követtük őt.

- Zsákutca, Uzumaki Naruto! - álltunk háta mögé, majd lassan közeledni kezdtünk felé.

- Ahogy nektek is, hm. - jelent meg a két rendőr, és a fekete hajú srác.

- Mi?!

- Adjátok fel. - tette tarkóra kezét a szöszi.

- Hé, Uzumaki, te fogd be, vagy megöllek! - csikorogtattam fogamat.

- Nem ölsz te meg senkit! - csattant csuklómon, a bilincs. - Hé! Eressz!

- Ahri... - rohant volna felém nővérem, de az ő csuklóján is csattant a bilincs.

- Te sem mész sehova, hm!

- Te nyomorult eressz el!

- Nem, hm!

- Sasuke, Naruto! Ti menjetek haza, mi Deidarával bevisszük őket, a börtönbe.

- Rendben. - bólintottak, majd a két rendőr kocsiba ültetett minket.

- Rohadjatok meg! - sziszegte nővérem.

- Nincs rá időnk, hm. - nézett hátra hozzán a szöszi.

- Mi lenne, ha az utat figyelnéd! - vágtam oda hozzá. - Vagy inkább eresszetek el!

- Nem eresztünk el titeket! Végre, hogy eltudtunk titeket kapni. - fordult hátra, a fekete hajú. Fekere íríszei, az én zöld íriszeimbe nézett. Nem hittem volna, hogy egy rendőr lehet ilyen helyes mint ő.

- Megérkeztünk, hm. - szállt ki a szöszi, aki kiszálította nővéremet. Társa, engem szálított ki.
A két rendőr cellánkhoz vezetett volna minket, ha nem jön velünk szembe két másik rendőr.

- Itachi, Deidara, hát sikerrel jártatok.

- Igen Hidan.

- Végre, hogy elkaptátok őket. De élőben sokkal szebbek, mint a képeken. - vigyorgott Hidan.

- Hé, te felnyalt hajú, vigyázz mit mondasz! - csikorogtattam fogaimat.

- Ha nem lennénk, megbilincselve rég elvágtam volna a torkodat! Hogy mersz így beszélni velünk?! Mi vagyunk, a bérgyilkosok királynői!

- Csak voltatok. - szólalt meg a vörös.

- Hozzád kiszólt vöröske?!

- Nee-chan! Fejezd be!

- Mi?! Ahri, hogy mered felemelni velem, a hangod?!

- Hallgass már!

- Mi folyik itt?! - jelent meg, egy piercinges férfi.

Bérgyilkosok királynői...vagy mégsem? I.kötet: Namikaze testvérek /Befejezett/Where stories live. Discover now