48.fejezet

310 98 7
                                    

- Akashi, kérlek add meg a választ!

- Mikor én, Akihiro valamint Ikuto feladtuk magunkat, elhoztunk egy könyvet. - veszi elő az említett tárgyat, amit hugom elé tesz, aki ráhelyezi kezét.

- Ez a könyv Aguri adataival van teli. - folytatja Ikuto.

- Valamint, olyan dolgokkal, mint például a családja. - emeli fel fejét Akashi.

- Vagy a gyilkolások száma. Mikor mindannyian Aguri mellett voltunk, kiskoromban vettem a bátorságot, és kutakodtam utánna. Ám egyszer Akashi lebuktatott, de annyi, hogy a könyvet időben elrejtettem. - támasztja meg fejét hugom.

- Ahri, és Arisa letartóztatása után megtaláltuk, ezt a könyvet, és elhoztuk.

- Gondoljátok, hogy ez a könyv segíteni fog nekünk? - kérdezi Obito.

- Meg mi is.

- Ezt, hogy érted, Ahri? - lép közelebb hozzá Itachi.

Nem nézem jó szemmel. Hugom nem is méltatja az Uchihát, mintha ott se lenne.

- Mi is tudunk szolgálni, egy két információval. De legjobban azok a bérgyilkosok, akik nagyon előttünk voltak.

- Yahiko, van itt olyan bérgyilkos aki Ahriék előtt volt?

- Igen van.

- De az a fószer már nagyon öreg. - sóhajt Hidan.

- Hogy hívják? - emeli fel hugom fejét.

- Kenma.

- Kabuto szolgálatban van ma?

- Nincs, Nagato.

- Jugo helyettesíti. - válaszol Konan.

- Akkor ideje meglátogatnunk, ezt a Kenma nevű férfit. - csapja össze tenyereit Ikuto.

- Rendben. - áll fel hugom.

Itachi rögtön ott terem mellette.

- Ahri...

- Nem kell a segítségéd! - néz rá szúrós tekintettel. Azonnal hugom mellett termek.

- Megmondtam, hogy hagyd békén, nem igaz? - sziszegem nagyon halkan, majd követjük a többieket.

.......................................

- Jugo, ebben a cellában van, Kenma? - teszi fel kérdését Nagato.

- Igen, Nagato-sama. - mutatta nekünk az utat.

Teljesen Kenma cellájáig sétáltunk. Cellája szinte a folyosó végén volt.

- Te vagy Kenma? - szólal meg Yahiko.

- Igen. Mit akartok?

- Beszélni szeretnénk veled. Hm.

- Honnan tudjátok, hogy ez a vén fószer emlékszik valamire? - vakarja tarkóját Hidan.

- Egy próbát megér!- válaszol Akihiro.

- Csak az időnket pazaroljuk! Az idő pedig pénz!

- Kenma-san! A nevem Namikaze Ahri, ők itt mellettem Uchiha Ikuto, Vonzei Akihiro és Yakkai Akashi. Mindannyian, Aguri bérgyilkosai voltunk ezelőtt.

- Aguri? Fuuma Aguri?

- Igen.

- Áh, szóval te voltál a bérgyilkosok királynője! De volt egy társad is, nem igaz? Egy Namikaze Arisa, nevű lány!

- Igen! Ő a nővérem!

- Hm. Bérgyilkosok királynői...vagy mégsem?

- Ezt, hogy érti? Hm?

Bérgyilkosok királynői...vagy mégsem? I.kötet: Namikaze testvérek /Befejezett/Where stories live. Discover now