Úvod

1.6K 47 0
                                    

Můj první příběh z kouzelnického světa Harryho Pottera začíná přesně tam, kde má. Harry Potter je malým dítětem, Vy-víte-kdo zmizel a dobro pomalu vítězí, jenže ne všichni stáli na straně světla a naděje, když se lámal chléb. Jeden člověk však stál přesně v místě zlomu a jeho pád se stal nevyhnutelným.

Vítám všechny u svého nového příběhu! Tento příběh byl vystavěn na pevných základech geniální spisovatelky Joanne Rowlingové (J. K. Rowling), ale i tak vás žádám za prominutí jistých odchylek a originálních postav, které však nebudou příliš narušovat hlavní dějovou linku Harryho Pottera tak, jak ji znáte.

Hlavní postavou v centru našeho zájmu bude záhadný profesor lektvarů Severus Snape a dívka, která jej doprovází již od mládí kvůli památce Lily Evansové. Díky jejím střetům se Snapem záhadného muže poznáme a zjistíme, jak na něj reaguje svět po pádu Vy-víte-koho. Společně se stanou strážnými anděly Harryho Pottera, pro kterého jsou ochotni obětovat i svůj život, přestože chtějí zůstat za rouškou tajemství.


Mezi fanoušky Harryho Pottera se takto odhaleně ukazuji poprvé, proto s velkou vděčností přijmu jakoukoliv radu i kritiku, propagaci i odmítnutí a pomocnou ruku například s coverem či poutavým videem. Aktuální (geniální) video je propůjčeno z YouTube od Evelyn Jackson.

Děkuji každé bytosti, ať už je z nejtemnějších částí mysli, či přilétá na vznešených křídlech fénixe, za přečtení, hvězdičku a především názor.

A nyní již neoriginální větou k originálnímu příběhu:

"Slavnostně přísahám, že jsem připraven ke každé špatnosti."

29.2.2020

Severus SnapeKde žijí příběhy. Začni objevovat