14.2.1998
Severus Snape (38), Juliette Nemesis (33)
Libý pocit rázem nahradilo stažené hrdlo a žaludek na vodě. Juliette se pokusila nadechnout, aby nevolnost uvolnila, ale jakmile pootevřela ústa k nádechu, cítila, jak obsah žaludku stoupá... Jako smyslů zbavená se vymanila zpod Severuse a nechala nechápajícího, vzrušeného kouzelníka na posteli samotného. Do koupelny vpadla jako velká voda a potmě padla k záchodové míse.
Žaludek se Juliette vzpouzel a hlava točila ještě dlouho poté, co už pouze zmoženě seděla nahá na studených dlaždičkách v koupelně. Veškeré vzrušení a pomyšlení na milování bylo pryč. Severus za ní naštěstí nepřišel, ale když se po dlouhých minutách vrátila do společné ložnice, ležel zakrytý peřinou a trpělivě vyčkával.
„Kdybych věděl, že jsi těhotná, nemusel jsem si dávat pozor," poznamenal posměšně s naučeným úšklebkem, který Juliette nesnášela – vždy tak dokazoval, že má navrch.
„Nejsem," zamumlala otráveně Juliette, přestože ji už i tato varianta napadla. Doposud však neměla čas ani odvahu použít zjišťovací kouzlo – stále nedočkavě vyčkávala menstruaci...
„V tom případě tě nevýslovně odpuzuji já," nadhodil pobaveně, když si o jeho hruď opřela Juliette mrtvolně bledou tvář.
„Prostě mi jen není dobře – určitě je to od nervů."
„Mám udělat zjišťovací kouzlo?" nabídl se, zatímco už z nočního stolku bral hůlku. Než stačila Juliette zaprotestovat, že je to naprostá zbytečnost, z kouzelníkovy hůlky vytryskla sprška zlatých jisker.
To ne! První Juliettina reakce. Hlava nedokázala vstřebat fakt, že se to děje, že se to děje zrovna teď... Teď nemohla být těhotná! Musela najít Harryho, dohlédnout na něj, pomoci mu a zároveň chránit své chlapce, matku a Severuse. Kdyby byla těhotná po válce, asi by se dokázala z noviny radovat, nikdy se nebránila myšlence na velkou rodinu, ale dnes nemohla.
Zoufale vyhledala Severusův pohled, který poprvé, co se o jejím těhotenství dozvěděl, nevypadal, že ji prokleje. Když čekala Charlieho s Adamem, kouzelníkova nevole byla znatelná, tentokrát se však zachoval jinak. Pobaveně se usmíval, jako by stále žertovali.
„Seve?"
„Gratuluji," zamumlal jemně do hnědých vlasů ženy.
„Proč nic neřekneš? Je to tak špatně načasované!" vzdychla. Dlaň si automaticky přitiskla k břichu. Syn či dcera?
„Co chceš slyšet, Juliette?" Klouzal prsty po křivce ženské páteře, přičemž stíral z pokožky kapičky potu. Juliette stále nebylo dobře. „Nechci se zlobit ještě kvůli něčemu dalšímu a ty už s tím dítětem stejně počítáš, přestože ses o něm dozvěděla teprve nyní. Tak k čemu? Nedokážeš se ho vzdát a já bych se na sebe nemohl podívat, kdybych ti něco takového navrhoval. Prostě budeme mít další dítě."
„Ale já budu úplně nepoužitelná." Juliette se přitulila k muži, aby si mohla postěžovat. „Proč se směješ?"
„Vzpomněl jsem si na tvoji teorii o Lupinovi. Musím uznat, že na tom možná něco bude." Juliette si rychle vybavil dialog na téma těhotenství jakožto geniální manévr, jak ochránit milovanou osobu. Lupin pravděpodobně nic tak podlého neplánoval, ale účel to plnilo. Tonksová už mnoho měsíců nepatřila do ohrožené skupiny bystrozorů, v jejíž řadách se roztahovali Smrtijedi. „Devět měsíců bez starostí," zažertoval s hranou úlevou Severus. „Měl bych častěji následovat Lupinova vzoru..."
„Nechápu, kde bereš takovou náladu," zamručela rozmrzele Juliette. Bude mít dítě – další dítě. Čekaly ji měsíce s oteklýma nohama, pocit plného močového měchýře a porod, jenže to nebylo nic oproti skutečnosti, že pokud válka do porodu neskončí, zůstane na první týdny s miminkem opět sama.
„Bude ze mě táta," oznámil lehkovážně, „to stačí." Překryl velkou dlaní tu Juliettinu jen pár centimetrů od miminka, jenže brzy ucukl. Oběma bylo jasné, proč se odtáhl. Uvolněnou tvář opět nahradila kamenná maska Smrtijeda. „Omluv mě."
„Vrať se," zaprosila těžce Juliette, než naposledy políbila kouzelníka.
79. díl a vy stále čtete - moc děkuji!
Pokud byste však chtěli další HP příběh z mé dílny, stačí se podívat na můj profil, jelikož jsem začala vydávat NOVOU POVÍDKU s názvem
Snamione: Poslední šance
Výše zmiňovaná povídka nebude nijak brzdit povídku Severus Snape, protože je již napsaná, a já bych měla nesmírnou radost, kdybych objevila mezi čtenáři i Vás, odolné jedince, kteří moji tvorbu už znají.
ČTEŠ
Severus Snape
FanficSnape po smrti Lily zažívá těžké chvíle, které mu neusnadňuje ani dívka plná energie a elánu Juliette, jejíž nadání se velice blíží tomu jeho, jenže ani jednou se nedokáží sejít, aby bojovali na stejné straně - v první válce, ve druhé a ani ve své ž...