Angela ralit merenung wajah suaminya yang sedang lena tidur . Walaupun usia suaminya sudah berganjak 25 tahun tetapi wajahnya masih kebudak budakan .
Lagi lagi time dia tidur sekarang nii . Macam bayi .
Rambut panjang yang menutupi dahinya dialihkan sedikit .
Perlahan Angela mendekatkan wajahnya kearah Taehyung . Nafas Taehyung menyapa pipinya . Bibir merah merekah Taehyung dicium sekilas .
Sayangnya makin bertambah setiap hari buat Taehyung . Cuma dia tak mampu tunaikan rasa cinta dia sendiri .
Kepalanya disembam kedada Taehyung . Suara tangis mula kedengaran . Sedaya upaya ditahan takut lena Taehyung terganggu .
Pinggang suaminya dipeluk erat . Tangan Taehyung bergerak membalas pelukannya erat .
Saya mimpi awak akan pergi tinggalkan saya Taehyung . Tinggalkan saya demi perempuan lain . Saya takut .
Tangisan kecil mula berlagu . Tak boleh ditahan lagi .
Kelopak mata Taehyung terbuka sedikit cuba mencari suara yang menganggu lenanya .
Rambut Angela diusap lembut .
" Hey , kenapa sayang aku menangis ni em ? " suara serak lembut memujuk Angela .
Kepala Angela mendongak membalas pandangan mamai suaminya . Dahinya dikucup lembut .
Dia terbuai dengan setiap sentuhan lembut . Siapa saja tak jatuh hati jika dilayan lembut bak puteri .
" Saya rindu nenek " Sayu suara kedengaran . Bagus sangat perangai kau tipu suami sendiri .
" Tak apa , aku tak turun kerja harini . Nanti kita jalan jalan pergi Lotte duty free yaa ? dah sambung tidur . Aku taknak dengar kesayangan aku nangis lagi . It's hurt my feeling " pujuknya lagi . Matanya sedia kantuk ditutup rapat semula .
Belakang Angela ditepuk lembut cuba mendodoi isterinya supaya tidur semula .
Angela kekal membuka mata . Rasa mengantuknya hilang . Dia takut jika mata ditutup semula mimpi buruk tadi datang menghantui dirinya semula .
_❤_
Angela awal pagi lagi sudah mandi bersihkan diri . Mata tak mahu tidur .
Rambut basah dibungkus menggunakan tuala kering . Bibirnya yang sedia biru akibat kesejukan didarat seluruh wajah suaminya .
Taehyung merengek kecil seperti bayi . Tak padan dengan umur . Angela ketawa kecil melihat wajah suaminya berkedut akibat lenanya terganggu .
Sekali lagi dia mengacau lena Taehyung . Bibirnya mula mengucup seluruh wajah Taehyung sehingga keleher.
" Stop teasing me Angela " berat suara memberi amaran . Angela tak hirau langsung akan suara serak Taehyung .
" Saya bagi morning kiss free harini " sengihnya nakal lalu berdiri tegak disisi katil .
Angela membongkok semula . Rambut menutup dahi suaminya dikuak kebelakang . Last , bibir sejuknya menyentuh dahi Taehyung lama .
" Sleep well babyy "
_TBC_
Second reminder , sha tak pandai buat romantik scene . Otak lembab . Tak pandai nak imagine. hohoho
YOU ARE READING
✔️ Married With a Stranger | [ 김태형] KTH
FanficTanpa mereka sedar , sebenarnya Tuhan telah merancang pertemuan untuk mereka berdua melengkapi satu sama lain . Tetapi gelaran 'stranger' membuatkan gadis itu menolak rasa yang mula menjalar dalam hatinya . Tak mungkin , mereka stranger yang terpak...