Ep 54: Skills✨

1.6K 194 48
                                    

Taehyung mengangguk faham akan tunjuj ajar yang Jungkook tunjukkan. 

Bukannya Taehyung ni naif sangat , tak tahu cara nak goda isteri sendiri . Cuma Angela sebenarnya susah untuk dipikat .

Bahu Taehyung ditepuk , Keningnya dijongket mengerling kearah Angela .

" Your touch hyung , kena lembut tak kasar tetapi sentuhan penuh dengan feeling , ianya membantu " pesan Jungkook .

Taehyung sekadar mengangguk faham . Selama ini dia tak lembut ke ? sebab itu , Angela tak turn on bila digoda macam tu ?

" How bout your skill level ? er- maksud aku cara kau belai dia ? masa kau cium dia kena ada feeling , kiss with love not nafsu . Lembut but passionately enough to runtuhkan hati beku dia "

Taehyung diam cuba memikirkan sesuatu . Tangan naik mengusap lembut bibirnya .

" Then show me how passionate is it ? " tegas Taehyung .

Why not belajar benda baru ? dia hanyalah budak mentah yang baru berkahwin dan dipaksa melakukan perkara itu . pelik bukan ?

Jungkook menukar posisinya duduk berhadapan , begitu juga Taehyung .

Satu demi satu perkara itu ditunjuk buat Taehyung . Dengan bangganya dia mengangguk tanda faham.

" Letak tangan kau atas bahu aku " titah Jungkook . Tanpa menunggu lama Taehyung patuh akan arahan Jungkook .

" Slow motion , kau mesti mainkan peranan . Perlahan dekatkan muka kau dengan dia . sengetkan kepala kau , then satukan bibir korang . ingat pesan aku " Taehyung pun ikut sengetkan kepalanya . Semakin dekat wajah mereka .

cepat Jungkook menjarakkan wajahnya dari Taehyung , takut Angela datang lepas itu tengok keadaan mereka begitu , mahu pengsan dia .

" Good job bro , good luck untuk itu " sengih Jungkook . Bahu Taehyung ditepuk berkali kali sebelum keluar dari kereta Taehyung lalu berlalu ke keretanya sendirir .

Taehyung mengeluh mafas lega . Dia berharap segala tunjuk ajar Taehyung menunjukkan hasil .

Tali leher dikemaskan , jam tangan dikerling seketika . Dia harap semuanya berjalan lancar kali ini .

_❤_

Angela tergesa gesa keluar dari tandas , nasib baik tandas tak jauh sangat dari lobi .

Kakinya terus terhenti apabila melihat Taehyung dan Jungkook membuat perkara terkutu itu didalam kereta .

Bibirnya dikemam kuat , matanya tak henti henti merenung mereka berdua dari jauh .

Tengah hari tadi pun dia terlihat mereka berdua begitu , time macam ini pun dia sempat bermadu kasih masa Angela keluar tinggalkan mereka .

Dadanya turun naik menahan rasa , rasa yang dia sendiri tak tahu . Mungkin marah ?

Kelibat Jungkook keluar dari kereta Taehyung membuatkan Angela menghela nafas berat .

Rambut diselit kebelakang sebelum berlalu pergi dari situ .

_❤_

Angela membuang pandangan ke luar gendela . Fikirannya melayang entah kemana . Otaknya tepu memikirkan tentang frame itu juga. 

Tiba tiba hatinya rasa sebak , Ini bermaksud cinta yang diungkapkan oleh Taehyung hanya palsu semata mata .

Tolong sedarkan suami aku ya Tuhan , perkara itu salah . Perempuan diciptakan untuk melengkapi lelaki bukannya menjalinkan hubungan sonsang begitu .

Angela mengeluh resah seraya pejam erat matanya . Kepala disandar lemah dibahu seat . Keletihan dek memikirkan dua perkara itu. 

Taehyung perasan akan Angela dari tadi lagi mendiamkan diri . Semua soalan hanya dibalas anggukan dan gelengan saja . Sejak bila isterinya bisu pula ?

Tangan Angela diraih lantas jemari mereka bersulam . Diusap penuh kasih sayang .

Matanya kembali fokus memandu .

" Kau tak sihat ke ? aku tengok kau dari tadi diam tak banyak mulut seperti selalu " suara garau Taehyung memecah kesunyian .

Angela mengeleng lemah , matanya dibuka luas semula . Anak mata merenung lembut sisi wajah kacak Taehyung .

Muka kacak sayangnya suami aku gay , getusnya didalam hati. 

_TBC

Komen lahh :(

✔️ Married With a Stranger | [ 김태형] KTH Where stories live. Discover now