Ep 78 : Cemburu ? ✨

1.4K 157 12
                                    

[3:43 Am]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[3:43 Am]

I can't sleep though so here new update 💜
_______

Angela mengeliat kecil apabila angin menembus masuk dari pintu balkoni menyapa kulit wajahnya . Kelopak mata digosok perlahan .

Terlihat figura Taehyung hanya berseluar pajama sutera hitam  berdiri tidak jauh dari situ .

Angela termenung seketika , Terus membulat matanya melihat Taehyung hanya mengenakan seluar tanpa baju buat hatinya geram. 

Angela bangkit dari perbaringan walapun mengantuk masih digagahkan jua untuk bangun .

Comforter kelabu asap ditarik sama keluar dari bilik menuju ke balkoni rumah . Terkejut Taehyung apabila lengannya ditarik terus menghadap wajah Angela yang baru bangun tidur .

Mata Angela tajam merenung iris Taehyung yang jelas terkejut dengan tindakan spontan Angela . Rambut yang berjuntai menganggu pandangan diselit ke telinga .

Comforter tebal ditarik keatas supaya tubuh suaminya yang terdedah itu ditutup .

" Sayang buat apa ? Mengigau ? " soal Taehyung . Kepalanya menunduk tatkala tangan Angela merangkul lehernya .

" Abang memang sengaja eh tayang body berotot abang kat sini lepas tu suruh perempuan lain tengok ? macam tu ? " Sindirnya sinis . Matanya beralih memandang ke luar dari balkoni .

Taehyung tergelak kecil . Sah , isterinya sedang dilanda cemburu . Tangannya masuk kedalam comforter lantas pinggang isterinya ditarik rapat . Hampit saja hidung Angela memjadi mangsa kucupan bibir Taehyung .

" Kalau ya pun cemburu janganlah tuduh abang suka hati macam tanpa bukti , Dah terang lagi bersuluh memang tak ada orang depan rumah kita ni . Nak tunjuk kat pakcik guard memang taklah dia nak tergoda . Pak cik Min tak tergoda dengan lelaki six packs macam abang . Isteri dia lagi hot dari abang tahu jadi jangan cemburu sangat nanti makan diri " pesan Taehyung seraya hidung digesel  pada hidung Angela .

Pelukan pada leher Taehyung dilerai . Comforter masih menutupi badan Taehyung cuma dibahagian depan sahaja yang terdedah .

Pemandangan indah untuk dirinya sahaja sebagai isteri .

Angela mencebik , tahu akan kesalaham dirinya sendiri . Telinga dilekap pada dada Taehyung .

" I'm sorry , saya just terbawa bawa sikap manja ni . Sampai awak pun fed up dengan perangai mengada saya " ujarnya . Terasa hidungnya pedih dan berair .

" Apa sayang merepek ni ? abang tak pernah fed up pun dengan isteri abang , abang lagi sukaa sayang manja macam nii " Ujar Taehyung sambil rambut Angela diusap lembut .

" Maafkan saya abang terpaksa layan perangai sayaa mengada macam ni " Suara serak Angela membuatkan Taehyung melepaskan pelukan pada pinggang isterinya . Iris mata Angela direnung dalam . Kelopak mata isterinya sudah merah .

Kepalanya ditunduk .

" Sayang menangis ? " Wajahnya didekat memandang sang isteri.

" Alololo , dia nangis dah . cengengnyaa baby girl abang " pujuk Taehyung . Pipi isterinya ditekup geram hingga bibirnya muncung kedepan dengan hidung sudah kemerahan .

Angela membuang pandangan , sukar baginya menatap anak mata Taehyung .

" Abang tak marah pun , dahlah sayang jangan nangis . Sayang abang berhak marah sebab tayang body kat sini " Ujar Taehyung cuba memujuk Angela .

Taehyung mengeluh lemah . Dagu isterinya diangkat supaya memandang matanya .

" Apa pandang sana ? sinilah "

Angela patuh , lama mereka berdua berbalas renungan .

" Abang tak ambil hati pun , Abang kan dah janji akan cinta dan sayang satu satunya bidadari dunia abang . Abang taknak dengar apa apa dari mulut sayang tentang semua nii . Abang cuma nak sayang tahu yang abang bahagiaa sayang hadir dalam hidup abang "

Angela menunduk . Comforter padaa badan Taehyung diturunkan lantas dipeluk kedada .

" Abang tak kerja ke harini ? " soal Angela cuba mengubah topik .

" Tak , abang risau sayang keluar masuk tandas nak muntah semalam " balas Taehyung

" Saya okeylahh . i'm totally okay , mana ada muntah , abang pergilah kerja "

" But not for me , tengok sayang tak bermaya semalam buat abang risau "

Angela menjuih bibir , suaminya dijeling tajam .

" Risau konon , tapi nyenyak saja abang tidur . Sokeylah , abang bersiap pergi kerja sana.  Saya nak turun bawah siapkan breakfast " balas Angela berura ura mahu pergi tetapi comforter pada lengan Angela . Langkahnya mati , berdiri statik disitu .

" Biarlah abang buat kerja kat rumah lagipun abang dah bagitahu Noona Junha suruh dia bawa semua kerta kerja abang "

Dia terjerit kecil apabila Taehyung menarik isterinya lantas dicempung tubuh Angela .

Angela tidak mahu membantah , hanya dibiarkan tubuhnya dicempung oleh Taehyung .

" Jom mandi together gather ? " sengihnya gatal .

_To Be Continued_

✔️ Married With a Stranger | [ 김태형] KTH Where stories live. Discover now