Special chapter ✨

2.5K 226 69
                                    

Happy 12k MWAR ✨🌈


abaikan typo , sebab type punn kelam kabut .
enjoy reading









5 tahun kemudian .

" mummy ? tengok daddy asyik usik Elicha ! dia kata uncle kook takmo datang sini sebab elicha gatal nak mengurat uncle kook !  Mana ada elicha macam tu ! daddy cembuyu kan mummy " bibir tercebik - cebik geram dengan telatah ayahnya .

Petah gadis kecil itu berkata . Walaupun sebutan masih kurang jelas tetapi Angela yakin Anak perempuannya sedang marah kerana Taehyung galak mengusik Elicha .

" mana ada daddy cemburu , betulah uncle kook takmo datang sebab elicha suka pegang perut coklat Uncle kook masa uncle kook tengah work out . Betulkan ? " usik Taehyung lagi , pipi tembam anak gadisnya dicucuk - cucuk lembut . Dasar bapak yeontan . Sanggup kauu merosak minda suci anak kauu .

" Mummy ! elicha tak buat laa . Uncle kook suruh barik kat belakang macam tengah tekan tubi . Lepastu uncle kook nak elicha peluk kuat - kuat . Jadi elichaa peluklaa tak tahu pula kat uncle kook ada coklat . Sebab itulaa elicha raba . Daddy yang cakap perut ada coklat . Mummy tengok daddy huwaaa ! "

Turun naik nafasnya mencerita akan perkara sebenar . Taehyung pula tak henti - henti ketawa besar . Angela sudah mengaru kepal dengan tingkah laku dua ekor ni . Rasa nak jual dua ekor ni kat shopee .


Elicha sudah tersedu - sedu ingin menangis . Elicha

Atau nama sebenarnya , Kim Elicha gucci . Datang mana gucci itu tak payah tanya , kau sendiri pun tahu mana datangnya gucci tu . Kalau bukan bapa dia yang adore gila dengan gucci sampai nama anak pun dia letak gucci .

" Uncle kook tak datang sini , buuuuuu "

Wajah anak gadisnya sudah kemerahan ingin menangis . Angela mengeluh geram seraya mata menjeling tajam kearah Taehyung . Mulutnya terkumat kamit memarahi Taehyung .

Elicha dengan Taehyung tak ada bezanya . Dua - duaa perangai cam mintak cium eh ?-

" Jangan dengar cakap daddy , uncle kook busy . Dia sekarang tengah kerja . Petang nanti dia datang , katanya nak bawa elichaa jalan - jalan taman . Nak tak ? "

Elicha mendongak melihat kearah ibunya . Mata bulat Elicha berkilau dek air mata yang bertakung .

" Jinja ? "

" eung ! jangan nangis tau . Daddy tipu sebab dia tak ada kawan nak diusik sebab itulah daddy kacau elicha . Apa kata sayang masuk dalam . Mummy ada buat mandu kesukaan elichaa . Mummy dah letak dekat mejaa ruang tamu . Pergi cepat sebelum sejuk " Pujuk Angela . Rambut kerinting anak gadisnya diselit celah telinga . Pipi tembam itu dipicit geram .

Elicha menayang senyum lebar lalu mengangguk .

" Mummy sini jap , elicha nak bagitahu satu rahsia yang mummy dah tahu "

wait- apa budak ni merepek. angau sangat dah dengan jungkook .

Angela hanya turutkan sahaja lalu duduk mencangkung supaya ketinggian mereka berdua sama . Elicha tersengih lebar lalu mendekatkan kecilnya ke telinga Angela .

✔️ Married With a Stranger | [ 김태형] KTH Where stories live. Discover now