Jack atau lebih dikenali sebagai Jackson itu mendengus geram . Dia tak tahu keputusan yang dibuat Yoonju tanpa berbincang dengannya itu akan membuatnya marah ." Are you fucking kidding me right now yoonju ? em ? " Soal Jack mengeram . Anak mata gadis itu ditatap tajam .
Yoonju mula rasa cuak apabila raut wajah jackson berubah bengis serta merta .
" kenapa diam ? I tanya you ni ?! "
terundur kebelakang Yoonju apabila dijerkah kuat oleh Jack sebegitu sekali .
" N - no , I'm serious Jack . Ini punca utama I nak balik seoul semalam . I akan teruskan kontrak I sebagai model Syarikat Taehyung semula sebab nak tembus kesalahan I . I'm a sinner Jack ! . I buat Taehyung tertunggu kemunculan I selama ni and now i'm back ? and that time I akan raih kembali cinta dia untuk I even dia tak pandang I sekali pun "
Tubir mata sudah berair , isu sensitif dibangkit. Dia jadi manusia yang paling lemah jika nama Taehyung disebut . Rasa bersalah yang menggunung buatnya tak tentu arah .
" Even you tahu perkara itu akan menyakitkan perasaan you sendiri ? Yoonju please ? You dah puas sakit tanggung kesakitan yang lebih teruk hadap sebelum ni ? "
kedua belah bahu Yoonju dicengkam lembut , dipaksaa gadis itu membalas tatapannya . Air mata yang mengalir
di pipi gadis itu dilap . Rambut kelabu asap yang berjuntaian itu diselit ke belakang telinga ." I dah cukup sengara tengok selama tak bermaya selama ni , tapi kalini I tak setuju dengan cadangan You untuk teruskan kontrak
dengan Syarikat dia . I akan tolong You dapatkan Taehyung . "Lembut suaranya seakan memujuk . Mata bulat Yoonju ditatap .
" Tapi sakit yang I rasa tu tak dapat dibandingkan dengan sakit yang Taehyung rasa , Dua tahun I tinggalkan dia tanpa sebab . Dia betul - betul bencikan I . I happy bila jumpa dia kat paris hari tu . I thought dia cari I kat situ but he is not ! never happend jack ? I yang beria . Dia datang sebab nak lancarkan minyak wangi dia kat situ . I'm hurt Jackk "
air mata yang ditahan akhirnya tumpah jua . Jack mengeluh , seraya memaling wajahnya kebelakang . Dia tak kuat melihat raut wajah yang dia cinta dalam diam itu sedih .
Itu kelemahannya .
" Jack hiks , I want him back "
Esakan Yoonju mula bergema , lantas tubuh kecil Yoonju di dakap erat . Belakang badannya diusap lembut .
" Ya , I know you want him so bad . I akan tolong You . Just wait , I akan bawa you jumpa Taehyung "
Yoonju mengeleng lemah kepalanya tanda tidak setuju dengan tawaran Jack .
" Thanks untuk pertolongan you , but I akan dapatkan cinta I dengan hasil usaha I sendiri . I dah banyak susahkan You jack . Setakat di sini saja , I nak You berhenti uruskan hal peribadi I . I akan dapat cinta I semulaa , percayalahh hikss "
Penuh berharap Yoonju berkata . Dia akan dapatkan Taehyung kembali .
" Shh , stop crying yoonju . I benci tengok you menangis macam ni disebabkan lelaki itu . Ya , I percaya you akan dapatkan cinta dia . I akan sokong you no mattee what , please stop crying "
Yoonju menangis semahu - mahunyaa didada Jackson . Dia lebih rela menanggung kesakitan yang hampir membunuhnya daripada melihat wajah kecewa Taehyung .
Kecewa akan tindakannya tanpa berfikir dua kali .
" Dia dah kahwin Yoonju , I tak sanggup bagitahu you semua ni , i tahu you akan kecewa dengar semuanya . Demi kebahagiaan You , I sanggup jadi perosak rumahtangga orang . Demi kau , aku sanggup "
Jack sudah mula berfikir rancangan yang sesuai dapatkan Taehyung semula untuk Park Yoonju . Dia tekad walaupun dia tahu perkara itu mustahil dia lakukan .
_To Be Continued_
sorry hambar . Idea patik lost sebab lapar aigoo
YOU ARE READING
✔️ Married With a Stranger | [ 김태형] KTH
FanficTanpa mereka sedar , sebenarnya Tuhan telah merancang pertemuan untuk mereka berdua melengkapi satu sama lain . Tetapi gelaran 'stranger' membuatkan gadis itu menolak rasa yang mula menjalar dalam hatinya . Tak mungkin , mereka stranger yang terpak...