Unicode
လင်းထည်က ဒိုးကိုလိုအပ်တာလုပ်ပေးပြီးတာနဲ့ လင်းရိပ်ကို အောက်ကိုခဏလိုက်ခဲ့ဆိုပြီးခေါ်တယ်။ ပေကပ်ကပ်နဲ့ ဒိုးအနားကနေ မခွာချင်ဘူး။
မရ ရအောင်ဆွဲခေါ်လာခဲ့ရတယ်။"ဟကောင်....ဆေးလိမ်းရမယ်နော်.... လိမ်းခိုင်းလိုက်ဦး.."
"အင်း....ဒါလေးပြောဖို့ကို ဘာကိစ္စအောက်ထိခေါ်လာတာလဲ"
"မင်း....ပိုးသားကိုဘယ်လိုလုပ်မှာလဲ....တီလေးကိုရော ဘယ်လိုပြောထားလဲ"
"ပိုးသား ပြန်ရောက်နေပြီ.... လေးငါးဆယ်ရက်နေရင်ဟိုကို ပြန်ရမှာ... ပိုးသားကို ပြောထားပြီးသားပါ.... အားနာပေမဲ့မတတ်နိုင်ဘူးကွာ.... မေမေ့ကိုလဲ ငါ ဒိုးကိုလက်ထပ်ချင်တယ်လို့ ပြောလိုက်တယ်"
"တီလေးက ဘာပြောလဲ"
"ပထမတော့ အံ့သြတာပေါ့ကွာ.... ငါ နားလည်အောင်ပြောပြရတာပေါ့.... ငြိမ်းကိုဒိုးနဲ့တူတူ ပျိုးထောင်ချင်တယ်... ငြိမ်းမေမေနေရာကို ဒိုးကလွဲပြီး ဘယ်သူ့မှ မပေးနိုင်ဘူးလို့ ငါပြောလိုက်တယ်"
"အဲ့တော့.... "
"ဘာမှတော့ မပြောပါဘူး.... မျက်နှာတော့သိပ်မကောင်းဘူး.... သူ့သား gayသွားတာပျော်စရာ ကိစ္စလဲ မဟုတ်ဘူးလေကွာ.... ဒါပေမဲ့ မေမေက ဒိုးကိုချစ်တာ မင်းလဲအမြင်ပဲလေ.... ခုပဲကြည့်လေ.... မေမေကိုယ်တိုင် ဒိုးကိုချော့သွားတာပဲ.... မေမေက အဆင်ပြေပြေပဲ ခွင့်ပြုမယ်ထင်ပါတယ်"
"အေးပါ..... မင်းကို ငါ အဆင်ပြေစေချင်ပါတယ်... ပိုးသားကို ငါစကားပြောပေးဖို့လိုအပ်ရင်ပြော... ငါပြောပေးမယ်"
"အေးပါ.... တစ်ရက်တွေ့ကြမယ်လေ... "
"တစ်ခါထဲပြောထားမယ်.... ဒိုးကို ထပ်မထိနဲ့တော့.... မင်းက လွန်တယ်.... ငါဒါပဲပြောမယ်"
''မင်း....အဲ့ဒဏ်ရာကိုကြည့်လိုက်သေးလို့လား....''
မျက်ကလူးဆန်ပြာနဲ့လာမေးနေသေးတယ်။ သောက်မြင်ကကတ်ရပြန်ရော။
''ကြည့်မှ ဆေးကုလို့ရမှာပေါ့ကွ....ကြည့်တော့ဘာဖြစ်လဲ''
''မင်းကလဲကွာ.... မှန်းကြည့်လိုက်ရင်သိတာကို တကယ်ကြည့်နေသေးတယ်... ဒိုးရှက်မှာပေါ့ကွ''
YOU ARE READING
ဒိုးကလေး
Romanceနာကျင်မှုတွေဆိုတာ လူသားတိုင်းကြုံတွေ့ကြရတာပါ။ ဘယ်လိုစိတ်ခွန်အားနဲ့ဖြတ်ကျော်ခဲ့တာလဲဆိုတဲ့အရာက...အဆုံးသတ်ကို အဆုံးအဖြတ်ပေးပါလိမ့်မယ်။