𝟬𝟱𝟳 ‣ 𝙒𝙝𝙚𝙣 𝙏𝙝𝙚 𝙋𝙖𝙧𝙩𝙮ʼ𝙨 𝙊𝙫𝙚𝙧

13 1 0
                                    

SAMPAI sahaja Ellia di tingkat teratas Houstelier Hotel itu, deria baunya langsung aktif mengesan bau daging panggang

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

SAMPAI sahaja Ellia di tingkat teratas Houstelier Hotel itu, deria baunya langsung aktif mengesan bau daging panggang. Matanya bersinar terang. Wah, mereka semua tidak main-mainlah! Barbecue party sungguh-sungguh diadakan untuk dirinya... Huwaa, ini mengharukan!

"Ehem, ehem, ehemmmm! Attention, our main lead has come

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Ehem, ehem, ehemmmm! Attention, our main lead has come... Everyone, line up and bowww!"

Mendengar mandat yang dikeluarkan oleh Dan itu, Alex, CA, Eli, Hope, L, Rel, Sun dan Yuki segera memberi tunduk hormat kepada Ellia dengan teratur. Melihat mereka semua sudah membongkokkan badan secara sempurna, Dan kemudiannya turut menunduk hormat juga.


Ellia tergelak kecil, lucu dengan keletah mereka. "Alright, stop it, you guys... Apa benda ni? Tunduk hormat? Gosh, please... Aku bukannya berketurunan permaisuri, okey? Dah, tak payah buat tunduk hormat lagi dah..."

Dan membawa penumbuknya ke bibir sebelum berpura-pura batuk. "Ehem... Please follow the rule."

Jari Dan yang menunjuk ke arah sesuatu di belakang Ellia membuatkan gadis itu memutarkan tubuhnya dengan dahi yang berkerut nipis. Satu signboard yang terpacak tegak terus muncul dalam bingkai penglihatannya.

"A Must-do: ROLE-PLAYING."

"Seriously?" Ellia menghadap semula ke arah mereka semua yang masih tunduk kepadanya. "This is a joke, right? Tell you what, aku takkan termakan dengan benda macam ni... Dah-dahlah, berhentilah buat tunduk hormat. Aku tahu, belakang korang mesti tengah sakit sekarang ni, kan? Jadi, hentikan ajelah acara tunduk hormat korang ni. Nanti jadi bongkok, korang sendiri yang susah."

Tidak mempedulikan mereka, Ellia berlalu dan melabuhkan duduknya di atas satu kerusi lipat. Garpu dicapai lalu dicucuk pada puding berwarna jingga yang terletak di atas meja. Saat puding itu dimasukkan ke mulut, matanya lekas terpejam. Ooo la la, yummy!

𝐕𝐄𝐑𝐒𝐔𝐒 | 𝑹𝒆𝒗𝒂𝒎𝒑Where stories live. Discover now