Karanlık Dağ Kabilesi'ndeki Karanlık Dağ'ın eteklerinde neredeyse tüm kabile üyeleri kabilenin merkezinde toplanmış, Uyanış sürecindeki La Sus'a bakıyordu.
Ancak o anda, Vahşilerin Tanrısı'nın havada süzülen devasa heykeli sanki titriyormuş gibi aniden ürperdi. Ayrıca aniden gelen ve tüm kabile üyelerinin sersemlemesine neden olan şiddetli bir kükreme vardı.
Yaşlı adamın gözleri parladı ve ileri doğru birkaç adım attı. Heykele bakmadı ama hemen gökyüzüne bakmak için başını kaldırdı. Bunu yaparken gözlerinde ciddi bir bakış belirdi.
O anda daha fazla kabile üyesi de anormalliği fark etti ve gökyüzüne bakmak için başlarını kaldırdı.
Gökyüzünde birdenbire siyah Qi şeritleri belirdi. Her yönden çılgınca toplandılar ve hızla büyük bir girdap oluşturdular. Girdap o kadar büyüktü ki gökyüzünün yarısından fazlasını kaplıyor gibiydi. Bütün Karanlık Dağ'ı kaplıyordu. Uzaklardan bile burada meydana gelen tuhaf değişiklikler görülebiliyordu.
Girdap oluştuktan sonra yavaşça dönmeye başladı ve bölgede yankılanan gürleyen gürlemeler ortaya çıktı. Ayrıca girdabın içinde yüzen sayısız yıldırım arkı vardı. Şimşek çaktı ve gök gürültüsüyle kesişti.
"Vahşi Atası kendini mi gösterdi?!" Dark Mountain Kabilesinden biri bağırdı ama hemen yere diz çöktüler. Gökyüzüne tapınırken yüzleri saygı ve korkuyla doluydu.
Ayakta kalanlar sadece kabilenin yaşlıları ve liderleriydi. Yaşlıların yanı sıra diğer liderler de paniğe kapılmıştı.
Gökyüzündeki girdap giderek daha hızlı dönüyordu. Bir süre sonra şiddetli bir rüzgar karayı kasıp kavurdu ve Karanlık Dağ'ın çevresindeki tüm alanın tamamen rüzgar tarafından sarılmasına neden oldu.
Vahşi Savaşçıların Tanrısının yüzen heykeli, sanki girdabın gücüne dayanamıyormuş gibi şiddetle titriyordu.
O anda Karanlık Dağ'ın diğer tarafında Karanlık Dağ Kabilesi'ne benzer büyüklükte bir kabile vardı. Bu kabile Kara Dağ olarak biliniyordu. O anda Kara Dağ Kabilesindeki tüm kabile üyeleri şok oldu. Kabilelerinin üzerindeki gökyüzünde, Vahşi Savaşçılar Tanrısı'nın yaklaşık 30 metre yüksekliğinde bir heykeli vardı.
Heykel tamamen siyahtı ve insan formuna sahip değildi. Bir kertenkeleye benziyordu ve sanki çökmek üzereymiş gibi durmadan titriyordu. Heykelin altında iskelet kadar ince bir yaşlı adam vardı. Siyah bir çul giyiyordu ve yüzünde karanlık bir ifade vardı. Kimse onun ne düşündüğünü bilmiyordu.
Aynı şey Karanlık Dağ yakınındaki tüm kabilelerde oluyordu. Daha uzaktaki kabileler bile aynı şeyi yaşıyordu.
Kimse ne olduğunu ve girdabın neden ortaya çıktığını bilmiyordu. Karanlık Dağ Kabilesi'nin büyüğü bile, Vahşi Savaşçıların Tanrısı'nın heykeline ona tapınmak için giren Su Ming'i unutmuştu.
Karanlık Dağ Kabilesindeki Vahşilerin Tanrısı'nın heykelinin içinde loş bir ışık parladı ve etrafındaki tüm alanı kapladı. Her yer o tuhaf ışıkla kaplanmıştı. Su Ming de çok uzakta olmayan, ibadet etmek zorunda olduğu Vahşi Savaşçıların Tanrısı'nın heykelinin titrediğini görünce şaşkına döndü. Sanki heykel uykusundan uyanmış gibiydi. Bu ona heykelin etten ve kandan yapıldığı yanılsamasını verdi.
Hatta Vahşilerin Tanrısı'nın vahşi heykelinin karanlık ışıkta, sanki ışığa dayanamıyormuş gibi şiddetle titrediğini bile görebiliyordu.
Vahşilerin Tanrısı'nın heykeli yarı insan yarı canavardı. Sol elinde dev bir ejderha, sağ elinde ise uzun bir mızrak vardı. Ancak titrerken, ilkel ve barbar varlık aniden değişti ve Su Ming'in hayal ürünü olup olmadığını bilmediği bir korku hissini ortaya çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
ФэнтезиSonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...